Dior Carré Bleu

18.4.15



Poznata je moja ljubav prema plavim lakovima. Nebitna je nijansa, niti završnica, ako mi se svidi jednostavno ga moram imati. I pored toga što je ljubičasta moja omiljena boja, plava preovlađuje u mojoj lakoholičarskoj kolekciji. Najviše imam svetlo plavih, sa sitnim šimerom, ali polako (i sigurno) kolekciju dopunjujem tamnijim i kremastim nijansama.

Tako ove jeseni nisam mogla da dočekam Dior jesenju kolekciju za 2014. godinu pod nazivom "5 Couleurs", zbog samo jedne plave bočice - Dior Carré Bleu. Pored ovog, u kolekciji je bilo još četiri prelepe jesenje nijanse.


Dior Carré Bleu je prelepa duboka tamno plava, koju bih opisala kao bogatu nijansu tamnog teksasa. Jednostavna i prelepa. Lak ima izuzetno sitan šimer, koji je jedva vidljiv u bočici, dok je na noktima potpuno neprimetan. Tek pod nekim određenim uglom i jakim osvetljenjem vidi se par sjajnih čestica. 



Formula je odlična. Potreban je jedan sloj za punu boju, ali ja koristim dva tanka. Brzo se suši i ima visoki sjaj nakon sušenja. Završnica je između krem i jelly, ali ga opisujem kao savršenu kremu. Zbog intezivnosti boje ispod laka preporučujem korišćenje baze, zbog mogućeg farbanja nokatne ploče.

Na slikama imam sloj baze i dva tanka sloja laka. Nemam nadlak.




Iako moj primerak nekim čudom ima čupkastu četkicu (manvrisanje sa "pankerom" na mom malom noktu je teško!) ovaj lak obožavam. Savršeno pristaje belom tenu i ne ističe crvenilo moje kože. Na žalost Dior Carré Bleu je limited edition, i kod nas ga nisam videla već neko vreme. 

Kako vam se sviđa? Jel imate preporuku za neki lak sličnih nijansi?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Anonymous18/4/15 21:39

    Inace ne nosim plave i ljubicaste boje, primetila sam (nazalost, tek posle dosta godina hahaha) da mi uopste ne stoje :-D
    Medjutim, veoma mi je ovaj Dior zalicio na jedan jedini koji je izuzetan izuzetak u svemu :-D , a to je Golden Rose Rich Colour u nijansi 16. Zato ti i pisem. Probaj ga, mozda je za mrvicicu tamniji, ali ima mnogo lepu, kremastu strukturu, bas se lepo maze, cetkice su im fenomenalne iz ove kolekcije, siroke i brzo se susi. Ne znam samo da li koristis te jeftinije stvari, ali ovaj od srca mogu da ti preporucim i da ti kazem da se uopste nece pokajati ako ga uzmes :-)
    Mnogo pozdrava i svako dobro ti zelim, Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj tako, uvek se nađe makar jedna plava ili ljubičasta za svakoga. One imaju najširi spektar nijansi. Znaš da sam uvek u potrazi za jefitnijim, a dobrim komadima. Golden Rose čitam kako mnogi hvale, ali taj brend mene podseća na ranu mladost i sulude 90 kad ništa nije moglo da se kupi. Zbog loših sećanja koje izaziva kod mene, ga zaobilazim. Mada priznajem, kupila sam bazu za nokte pre par meseci i prijatno sam iznenađena. Ko zna na šta ću se još odlučiti :)

      Delete
  2. Iako smo trenutno trazimo nekusavršenu prolećno pastelnu plavu, lepa i ova nijansa plave. :)

    Poseti nas blog o nakitu http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vreme pastelnih boja je tek stiglo. Uskoro će neke biti predstavljene na blogu i dobiće svoje postove.

      Delete
  3. Predivan je. Znaš da meni plave retko stoje dobro pa mi jedva i privuku pažnju, a ovaj Dior me je sasvim očarao svojom lepotom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj Diorac je prelep. Šteta što je LE jer mislim da bi čak i ti pokleknula pred njim :)

      Delete
  4. Iskreno, meni se nijansa ne dopada. No, kao sto je poznato - o ukusima ne vredi raspravljati. Moj nedosanjani san je Tuxedo... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako ima pravo na svoj ukus i to naravno poštujem. Gde bi nam bio kraj kada bi svi voleli sve isto, bilo bi dosadno :D Imam i Tuxedo, dugo već. Jedan od prvih Dioraca čiju sam recenziju uradila u prvom mesecu blogovanja. Meni lično jako drag post :)

      Delete
  5. Ova nijanse mi se prelepa, divno izgleda na fotografijama. :D

    ReplyDelete
  6. Uh, boja izgleda LUDA! :)

    Katja,

    pratim sada!

    Iz Slovenije

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe