Bioten Skin Moisture piling sa medom i kajsijom

8.4.15



Pošto sam bila izuzetno zadovoljna sa roza Bioten gel-kremom za čišćenje lica, odlučila sam da probam još jedan. Ovog puta izbor je pao na Bioten Skin Moisture Scrub Cream, poznatiji kao narandžasti Bioten piling za lice. Koristila sam ga od oktobra prošle godine, do kraja februara ove. S obzirom da je nastupao zimski period, zbog ćudljive prirode moje kože, mislila sam da ću morati da ga ostavim do proleća i pronađem nešto drugo. Srećom, moje pretpostavke se nisu obistinile.

Bioten Skin Moisture Scrub Cream je piling krema namenjena normalnoj i kombinovanoj koži. Dizajn i vesele boje njihovih pakovanja mi se sviđaju. Ovaj piling dolazi u poluprovidnoj tubi i količinom od 150ml. Otvor na tubi je dobrih dimenzija, i doziranje proizvoda je lako. 


Šta obećava proizvođač

Bioten Skin Moisture je linija za negu kože lice, zasnovana na dobrom poznavanju prirode. Sadrži proizvode za hidriranje i čišćenje lica. Bioten piling krema je obogaćena 100% prirodnim ekstraktima dobijenim ekološkim i čistim metodama ekstrakcije. Med, prirodni hidratantni sastojak, pomaže koži da održi idealan nivo vlažnosti, dok čestice koštice kajsije obezbeđuju nežnu eksfolijaciju i poboljšavaju ten i teksturu kože. Efikasno čisti pore i nežno ukljanja višak sebuma i mrtve ćelije sa površine kože.

Ne sadrži paraben, parafin i veštačke boje. Dermatološki je testiran. Preporučuje se korišćenje jednom do dva puta tokom nedelje.


Sastav:


Aqua, Olea Europaea Fruit Oil, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate Se, Prunus Armeniaca Seed Powder, Mel, Tocopheryl Acetate, Pentylene Glycol, Fructose, Urea, Maltose, Sodium PCA, Sodium Lactate, Theralose, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Glucose, Dimethicone, Cetyl Palmitate, Parfum, Tetraspdium EDTA, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Limonene. 


Moje mišljenje

Ove zime, više nego ikad ranije, moja koža lica je suva. Ne znam da li je to do vremenskih i životnih prilika ili do godina starosti. Biće da je od svega po malo... Uz pomoć seruma i dobrog odabira krema, nije dehidrirana, ali jeste suva. Kada sam odabrala ovaj proizvod, još u oktobru, nisam znala da će mi se koža ponašati kao što jeste. Kako je vreme prolazilo, shvatila sam šta se dešava i mislila sam da je ova kupovina promašena. Međutim, voljeni Vichy Normaderm piling je postao previše agresivan za mene. Uviđam da ću moći da ga koristim jedino tokom vrelih dana leta (ako takvo leto ikada više budemo imali). Odlučila sam da krenem sa redovnom upotrebom Bioten piling kreme. 

Iako je na pakovanju naznačeno da se koristi jednom do dva puta tokom nedelje, preko celog lica, isprobavanjem sam došla do najboljeg rešenja za mene. Tako sam ga i potrošila. Svako jutro sam ga koristila na predelu nosa i brade, kako bih pore održala čistim, jer suvi kancelarijski vazduh i centralno grejanje mi ne prijaju. Jednom ili dva puta u toku nedelje sam ga koristila preko celog lica. Količinu veličine zrna graška sam prvo protrljala između dlanova, i tako nanela preko vlažne kože lica. Prstima bih par puta prešla preko T zone, dok preko obraza samo jednom lagano prešla dlanovima. Ovakav način se kod mene pokazao efikasnim. Nisam dodatno iritirala kožu i nisu mi se pojavili suvi pečati niti crvenilo. Nakon umivanja koža me nije peckala niti zatezala.

Piling krema je kombinacija gel kreme i ne mnogo sitnih komadića koštice kajsije. Pri prvom pogledu mi se činilo da će ove čestice biti grube i da će mi isušiti kožu. Međutim, nakon prve upotrebe shvatila sam da se to neće desiti jer je zaista blag. Miris je prelep, slatkasto-svež ali se ne zadržava na koži nakon umivanja.



Bioten piling krema je, iako namenjen normalnoj i kombinovanoj koži, mogu koristiti svi tipovi kože: suva - uz dodatnu adekvatnu negu i pažljivom upotrebom, do masne - koja bi mogla da ga koristi svakodnevno kao gel za umivanje. Ukoliko je koža dehidrirana proizvode ovog tipa treba izbegavati ili oprezno korsititi.

Ovo je dobar proizvod za pristupačnu cenu. Planiram da kupovinu ponovim i za leto, ukoliko se ispostavi da Vichy Normaderm gel nije više za mene. Bioten kozmetiku možete naći u Lilly i DM drogerijama, kao i bolje opremljenim supermarketima i manjim parfemerijama. Cena je oko 300,oo din.

Da li ste koristili neki Bioten proizvod? Neke preporuke za proizvode ovog brenda, jer uvek sam u potrazi za onim kvalitetnim i pristupačnim.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Replies
    1. Meni je jedan od boljih koje sam probala, moram priznati.

      Delete
  2. Ja sam navucena na Bioten :D Koristim zeleni gel za umivanje namenjen normalnoj kozi i kremu iz iste linije. Druga tuba gela i "teglica" kreme govore cini mi se dovoljno :) Topla preporuka za kreme za ruke, anti-age sa extraktom smokve mi je bila nezamenljiva ove zime, sada cu potraziti nesto blaze. Ali svakako topla preporuka jer jako brzo upijaju i ne ostavljaju ljigavi sloj nakon nanosenja :) Nisam bila odusevljena maramicama za skidanje sminke moram da priznam :\ Sledece na listi Bioten kozmetike je definitivno CC krema!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam njihovu kremu za suve i oštećene ruke - SOS. Odlična je. Šteta za intezivan miris i malo pakovanje. Kreme nisam probala, mada sam želela CC, ali mi je svetla varijanta mnogo žuta :(

      Delete
  3. U pravi cas si napisala ovo! Razmisljam vec duze vreme da ga isprobam, a sad definitivno hocu, plus cu da ga ulovim na akciji! Inace, u mojoj stalnoj postavci je CC krema, nijansa Light, a u planu mi je i nova krema Skinnergy sa guavom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da si ga ulovila na akciji, jer je pored akcije dodatno bio i snižen, što je odlična kupovina.

      Delete
  4. Obožavam ovaj piling, a odgovara mi i njihova CC krema, kao i krema za ruke sa medom i uljem makadamije. Ima divan miris i brzo se upija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CC kremu sam želela da probam, ali mi je previše žuta. A kreme su mi u planu čim potrošim makar jednu od ovih koje imam nagomilane.

      Delete
  5. Sjajno izgleda, moracu da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, i javi utiske :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe