Trind Soft Cuticle Pen

29.3.15



Za vreme novogodišnjih praznika, prehlada nije zaobišla ni mog supruga. Visoka temperatura (oko 40C) nije prolazila danima. Inekcije koje je primao je nisu u potpunosti neutralisale. Da bih mu pomogla posegla sam za starim narodnim receptom "skidanje temperature alkoholom". Na svakih desetak minuta bila je tura "kupanja". I tako tri dana...

Temperatura je prošla, suprug je ozdravio. Ali koža mojih šaka je bila skoro uništena. Suva, ispucala, bela. Za šake sam znala da ću ih oporaviti, ali sam pogled na nokte i zanoktice me je terao na plač. Zacepljeni nokti i iskidane zanoktice (bukvalno!), koje su na nekim mestima prokrvarile, oštećena koža oko nokatne ploče u potpunosti. Desna šaka je stradala mnogo više nego leva (dešnjak sam). Nikada u životu mi se ovo nije desilo. Nokte sam skratila u potpunosti. Sa zanokticama i kožom oko noktiju u prvom momentu nisam znala šta da radim. Sečenje u ovom stadijumu oštećenja nije dolazilo u obzir. Čitajući sve i svašta na internetu, nisam znala odakle da krenem... Sabrala sam pročitano, i napravila prvi korak.

Svako veče pre spavanja sam oprala ruke, namazala ih bogatim slojem maslinovog ulja (ekstra devičansko) i navukla pamučne rukavice. Tako bih prespavala. Ujutru sam nakon pranja, mazala kreme. Međutim, radno mesto od osam sati sedenja za računarom, nije pomoglo u oporavku. Ruke su bile zauzete kuckanjem, često sam ih prala, mazala kremom. Falila mi je dodatna nega, koju mi je maslinovo ulje pružalo tokom noći. Iako nisam ljubitelj masnog osećaja na šakama, ovog puta sam morala da tolerišem. Pričajući sa Vedranom, odlučila sam da probam ulje u olovci, kao dobro rešenje za moje inače suve šake. Takođe ovakvo pakovanje je najpraktičnije za poneti i za doziranje, u momentima kada nemam mnogo vremena.

Trind Soft Cuticle Pen je ulje u olovci koje sam koristila na ovom dugom putu oporavka (koje još uvek traje). 


Već pri prvih nekoliko korišćenja shvatila sam da je ovo pravo rešenje. Olovka je malih dimenzija i praktična je. Odlična je za ciljno nanošenje, kada ne želite da se ulje razlije po prstima i šakama, tako da možete nastaviti sa radom. 

Trind uljana olovka sadrži 4,5 ml proizvoda. Pakovanje je od čvrste plastike. Poklopac dobro naleže i ne postoji strah da će se samostalno otvoriti. Olovka ima tri rezervna vrha. Dovoljno su čvrsti da se ne deformišu, a dovoljno mekani da ne oštete zanoktice. Uzani su, što omogućava precizno nanošenje.


Olovku koristim dva meseca. Redovnom upotrebom posle mesec dana originalni vrh se zaprljao, ali se nije deformisao, tako da ga još koristim. 


Sastav:

Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycine Soja (Soybeen) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Fragrance (Parfum), Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Centella Asiatica Extract, Alcohol Denat., Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Limonene, Geraniol, Cotronellol, Linalool.


Ovo ulje je prijalo mojim zanokticama. Tokom noći, prvih mesec dana, sam koristila maslinovo ulje, a tokom dana i na poslu Trind. Prilikom mazanja ne izlazi previše ulja, pa nisam imala potrebe za dodatnim utrljavanjem. S obzirom na početno stanje mojih zanoktica, koža je ulje upijala za svega minut ili manje. Kako je vreme prolazilo, a koža se polako oporavljala, to se vreme upijanja produžavalo, i ponekad sam ostatak ulja nežno utrljala. 

Prve znake oporavka sam videla posle mesec dana. Posle da meseca oža oko noktiju leve ruke se oporavila. Zanoktice su mnogo mekše. Ne zacepljuju se niti pucaju. Na desnoj se još uvek borim sa dva prsta: palac (oštećena koža na uglovima noktiju, u vidu koncentričnih krugova) i kažiprst (zanoktice koje se listaju). Na njima koža oko noktiju je i dalje nešto suvlja, više nego što bih ja volela. Shvatam da oporavak na ova dva prsta ide sporije i teže, zbog njihove konstantne upotrebe prilikom kucanja i pisanja. Ne tretiram ih više maslinovim uljem, već samo Trind olovkom. Kremu za ruke obavezno koristim, ali nakon što koža upije ulje.

Zadovoljna sam uljem. Ali ako imate ozbiljni problem kao što sam ja imala, preporučujem dodatnu negu uz Trind ulje, u vidu "jačih" ulja i obaveznih krema za ruke.

Cena olovke je oko 800,oo din i može se kupiti, uz ostali Trind asortiman, u sledećim apotekama:

1.Apoteka Benu, TC Delta city, Beograd
2.Apoteka Benu, TC Ušće, Beograd
3.Apoteka Benu, Yu Biznis Centar, Bulevar Mihaila Pupina 10b, Beograd
4.Apoteka Benu, Beogradska 50,Beograd
5.Apoteka Benu, Resavska 2, Beograd
6.Apoteka Benu, Kosovska 4, Beograd
7.Apoteka Benu, TC Merkator, Novi Sad
8.Apoteka Ivančić i sinovi, Bulevar Zorana Đinđića 64a, Novi Beograd
9.Apoteka Ivančić i sinovi, Ilije Garašanina 5, Beograd
10.Apoteka Sazofarm, Petra Martinovića 37, Banovo bedo, Beograd
11.Apoteka Veljković, Vojvode Mišića 4, Paracin
12.Apoteka Viva EM, Goce Delčeva 29, Beograd
13.Apoteka Viva KA, Njegoševa 90, Beograd
14.Apoteka Fabeg 3, Dr Svetislava Kasapinovića 5, Pancevo
15.Apoteka Banjica 2, Paunova 6a, Beograd
16.Apoteka Fabeg Inđija, Jug Bogdanova 3-7, Inđija

Jeste li probali Trind ulje u olovci? Da li koristite proizvode ovog tipa? Neke preporuke?*

You Might Also Like

6 comments

  1. Anonymous30/3/15 01:33

    Nisam koristila nista od pomenutog proizvodjaca;verujem da je ulje odlicno.Meni dosta pomaze pantenol mast od Galenike koju utrljavam u zanoktice pre spavanja.Pozdrav :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti pantenol pomaže, odlično. Meni je ipak potrenije nešto jače, pa sam odabrala ulje. Ako budeš imala vremena, pročitaj nekoliko postova a Trind proizvodima na blogu. Imaju odlične i kvalitetne proizvode. Možda ti se nešto svidi :)

      Delete
  2. Baš mi je drago da si uglavnom uspela da rešiš problem. Verujem da ćeš ovo što je preostalo moći uskoro da saniraš na zadovoljavajući način.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uglavnom jesam, ali treba još dosta raditi na tome. Nadam se krajnjem uspehau u što skorije vreme. Hvala <3

      Delete
  3. Deluje bas zanimljivo, steta sto nema da se nabavi u Nisu, nadam se da ce moci u skorije vreme. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda možeš da kontaktiraš apoteke pa da vidiš da li postoji mogućnost kupovine putem pouzeća. Ako ne, možda mogu da te upute kod nekoga gde može. Kvalitetni su proizvodi.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe