Noviteti - Februar ´15.

6.3.15



Već sam napisala da februar ne volim. Tog meseca sam kao medved i teško me je pokrenuti. Zahvljujući toj mojoj osobini, tokom najkraćeg meseca u godini, i pored velikog broja noviteta, nisam puno maltretirala novčanik. 

Početkom februara sam na sniženju u Lilly drogerijama kupila Essie Partner in Crime, koji merkam od kad je stigao kod nas. Odlučila sam da ovako hladno čokoladno braon nijansu nemam i da mi je potrebna. Tako je moja Essie kolekcija postala bogatija za još jednu bočicu. Puna cena je oko 950,00 din, dok na sniženju je bio oko 750,00 din.


Nedavno se jedna od mojih najboljih prijateljica preselila u Milano. Iako mi jako nedostaje, ipak sam naizmerno srećna zbog nje. A i ruku na srce, sada mogu u Milanu da popijem kafu bez žurbe, jurcanja i razmišljanja koliko ću para potrošiti na smeštaj (zna ona to i sad je grlim i ljubim dok ovo čita :) ). Zna za moju zavisnost od boja u bočicama i donela mi je dva prelepa Kiko laka: 525 i 530. 



Prolećne kolekcije koje su stigle kod nas su me ostavile prilično ravnodušnom. Za mene boje su već viđene.Oni koji su zaista noviteti (poput laka Chanel Paradisio) nisu me oborili sa nogu. Neočekivano mi se svidela nijansa koja nije "moja" i na koju sam osetljiva. Nakon testiranja, ali i prespavane želje, vratila sam se po Dior Majesty. Izuzetno nežan i romantičan, retko ko bi ga spojio samnom, ali eto... Nikad se ne zna.


Kada sam prvi put ugledala reklamu nisam mogla da izbacim iz glave novi balsam Blistex sa ukusom maline i limuna. Dugo sam ga tražila po drogerijama, ali sam ga našla u Apoteci Beograd. Za 250,00 din odličan balsam. Imam suve usne, bez obzira da li je leto ili zima. Leti mi sunce pogoršava stanje a zimi centralno grejanje. Uvek kod sebe imam dva balsama. Neki su se pokazali kao dobri, neki su me razočrali, ali Blistex do sada nije. Ovaj balsam je divan i moram priznati ukusan.


MAC ruževe obožavam. I pored par Nyx i jednog Chanel, svi ostali ruževi su upravo MAC. Nisam odolela novoj nijansi MAC Viva Glam Miley Cyrus. Želela sam i sjaj za usne, jer u kombinaciji su savršeni, ali nakon testiranja od sjaja sam odustala. Previše šljokica i izuzetno intezivna pink nijansa u tom slučaju su za mene i moje potrebe bili previše. Cena od oko 2500,00 din u MAC radnji u Ušću. Zaista ne znam da li je još uvek dostupan, ali se zaista nadam da jeste jer lepo vreme i sunce tek dolaze (želim da verujem u to!).




Tokom februara smo imali organizovano imali malo druženje, u divnom i izabranom društvu. Upoznali smo se sa La Roche-Posay dnevnom negom. Više o samim proizvodima, kao i detaljima radionice imali ste prilike da se upoznate preko facebook stranice. Tom prilikom smo dobili par proizvoda o kojima smo imali prilike da čujemo La Roche-Posay Termalna voda i Nutritic Intense Riche kremu za veoma suvu kožu lica. O termalnoj vodi sam pisala, i moje utiske možete pročitati u ovom postu.

Ovim putem vas još jednom pozivam na lepu humanitarnu akciju "Podelite sa nama, mi brinemo za vas" o kojoj možete pročitati ovde


Sve u svemu nije loše za jedan "mrski" mesec. Svi komadi već jesu u potrebi ili čekaju adekvatno vreme. Što bi rekli nije mnogo, ali je vredno.

Da li ste i vi bili vredni tokom februara? Neke preporuke i neki noviteti koji su mi promakli?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Kakve li ljepote - kiko 530!

    ReplyDelete
  2. Sudeći po novitetima, nije ti bio loš mesec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, noviteti pokazuju suprotno od doživljaja kompletnog meseca :D

      Delete
  3. Fini noviteti, meni je pogled ostao na plavim Kiko lakovima. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiko lakovi su sjajni. 525 je prelepa nijansa.

      Delete
  4. Nice haul! I have Kiko #530, it is amazing ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You. It´s very nice, but i prefer 525 more :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe