25. Sajam Kozmetike - Dodir Pariza, 7. i 8. mart 2015. godine

7.3.15



Ovog vikenda, 7. i 8. marta 2015. godine, se održava 24. Sajam kozmetike "Dodir Pariza". Održava se dva puta godišnje u jesen i proleće. Iako se prolećni godinama održavao krajem aprila meseca, ove sezone nešto ranije. To je iznenadilo kako nas - mušterije, tako i uvoznike. Mnoge nove kolekcije nisu stigle na vreme za ovaj sajam. Zato su se mnogi uvoznici odlučili na izložbene, umesto na prodajne štandove, dok neki nisu učestvovali. Zbog lošeg vremena, a moguće i period dana koji sam odabrala za posetu, nije bilo mnogo ljudi. To mi je izuzetno prijalo, pa sam se u društvu dragih osoba, Vedrana, Di i Meri, divno provela. Lepo smo se išetali, ispričali, popili kafu. Jednom rečju - uživali. 

Sajam je otvoren od 10 do 20h, a ulaz je 350,oo dinara.

Kada se prođe ulaz (ili kada vas gomila žena jednostavno unese unutra, poput morskog talasa), prvo se uvek uputim na OPI štand. Razlog tome su njihova sniženja i čuvene koripice, u kojima se OPI lakovi mogu naći po ceni od 500,oo din. Ovog puta su se mogli naći i lakovi novijiih kolekcija (San Francisko i Holland), kao i par nijansi DS lakova. 




Ostale nijanse i kolekcije su takođe na sniženju, i mislim da im je cena 850,oo din. Koje kolekcije su sve dostupne kod nas, možete videti u izveštaju sa jesenjeg sajma (od tada nove nisu stizale.)



Noviteti koje sam očekivala, nisu stigli za sajam. Međutim, do kraja iduće nedelje bi trebalo da se pojave u prodaji. U pitanju su sledeće kolekcije: Hawaii, 50 Shades of Grey, Soft Shades. Takođe Infinite Shine hibridni dugotrajni lakovi, će istovremeno stići kod nas, ali neće biti dostupni u slobodnoj prodaji, nego samo putem salonske. Na moju veliku sreću imali su uzorke nijansi.

Hawaii
Soft Shades
dole levo 50 Shades of Grey
Infinite Shine
Morgan Taylor nas je obradovao novom Cinderella kolekcijom. Ovi lakovi su na popustu, ali isti varira od količine lakova koje kupite. Popust od 20% ostvarujete kupovinom do 6 komada, 25% kupovinom 6-12, 35% kupovinom više od 12 lakova. Kada se u obzir uzme puna cena od 984,oo dinara, ovo je sjajna ponuda.





Pored nove na prodaju su i nijanse iz nekih ranijih kolekcija, nijanse iz redovne ponude i preparati za negu notkiju.




Ultra Sun i Zoya lakovi, ove godine nisu imali prodajni već samo izložbeni prostor. Ali za vreme trajanja sajma, u njihovoj radnji u Gandijevoj ulici, očekuje 15% popusta, do 10.marta. Iskreno, imali su prelepu dekoraciju malog prostora.





Jessica i Cuccio lakovi se mogu naći na štandu Alune, po sajamskoj ceni od 500,oo dinara. Tretmani za negu ruku, notkiju i zanotkica su od 600,oo do 1000,oo (i nešto malo više) dinara.





Unitech štand nam je doneo CND proizvode. Ovo je nešto što me je najviše zainteresovalo na ovom sajmu. Ponuda CND hibridnih dugotrajnih lakova je izuzetno bogata. Dodatno sniženje od 50% i sajamska cena od 598,oo dinara, naprosto mame na greh. Prolećna kolekcija Flora&Fauna, u nude nijansama, je prelepa. Da bi trajali na noktima zaista sedam dana, koliko proizvođač obećava, preko ovih lakova potrebno je koristiti Vinylux nadlak, čija je cena 611,oo dinara. 




Alessandro lakovi koštaju oko 400,oo din, mini bočice oko 300,oo. Kreme za ruke koštaju 650,oo dinara i o njima sam čitala mnogo pozitivnih utisaka, kako kod domaćih blogerki, tako i na raznim forumima. Preparati za negu noktiju i ruku se kreću od 700,oo din pa naviše.





Prvi put ove godine Evelin kozmetika ima svoj štand na sajmu kozmetike, i to prodajni. Na štandu možete kupiti njihovu preparativu za lice i telo, dekorativu, lakove za nokte i tretmane za negu noktiju i zanoktica. Na istom štandu se mogu videti i Farmona proizvodi za negu tela. Prelepa šarena pakovanja mame. Obratite pažnju na mleka za telo  i kreme za ruke prelepih i intezivnih mirisa (kolači, lešnik i kokos).






Naveći štand sa ponudom preparative za negu lica i negu tela, je Afrodita kozmetika. Pored ponude proizvoda koji se mogu naći u drogerijema, na sajmu su u ponudi i salonski tretmani proizvoda za negu lica i negu tela.







Biodroga Paris ima široku ponudu proizvoda za negu lica. Nova linija proizvoda za negu lica i tela sa uljem lavande prelepo miriše. U prepoznatljivim pakovanjima, svi proizvodi su dostupni za testiranje i isprobavanje, na samom štandu.




Australian Gold proizvodi za negu kože tela u solarijumu i posle sunčanja u istom, kao i njihovi proizvodi za zaštitu kože od sunca su ponovo dostupni na našem tržištu (nisam uspela da saznam preciznu informaciju da li će se naći u slobodnoj ili online prodaji, ili samo kod uvoznika). Podatak da su već neko vreme pristuni me je iznenadio jer nisam imala prilike da ove proizvode negde vidim. Ako neko zna gde se mogu kupiti, u maloprodaji, molim neka mi napiše u komentaru. Mirišu predivno, slatkasto, a opet sveže i morsko.



Kao i uvek do sada, i ovaj sajam nije izuzetak za Alexandar Cosmetics. Njihov izložbeni prostor zauzima ceo donji nivo, što je očekivano s obzirom na njihovu bogatu ponudu proizvoda: Amika, Insight, Macadamia, Nyx, China Glaze, Seche, IBD, Poshe, Blush, Cala... su samo neki od brendova koje nam ovaj uvoznik donosi svake godine. Izbor opreme za frizere i kozmetičke salone je takoše velika.

Ovog sajma China Glaze noviteti su izostali. Očekuju se Electric Night (leto 2015.) kao i Road Trip (proleće 2015.). Do tada u ponudi su sve dostupne kolekcije, kao i nijanse iz redovne ponude. Cena 498.oo din.



Tu su Seche i Ibd lakovi. Seche su 420,oo din, a Ibd 387,oo din.

Seche
Ibd
Profesionalni proizvodi ze negu kose svima dostupni: Insight, Amika i Macadamia.




Na ovom sajmu Alexandar Cosmetic nam je doneo najviše Nyx Cosmetics noviteta. Dekorativa odličnog kvaliteta po povoljnim cenama, brzo je stekla svoje poklonike. Ja njihove sjajeve i tečne karmine obožavam. Koliko volim MAC ruževe, toliko volim i Nyx buterčiće i tečne karmine, pa su to njihovi proizvodi za koje se najčešće "hvatam" i nosim kući.

Ogroman Nyx štand je i ovog puta izdvojen, što je odlično, jer je na njemu gužva velika. Opremite se strpljenjem i osmehom, jer će devojke koje rade učiniti sve da vam pomognu pri odabiru i slobodno se prepustite njihovim savetima. Uz veću kupovinu očekuju vas i Nyx pokloni.





Nyx noviteti.




CC kreme.


Highlight & Contour Stick.



Highlight & Contour Pro Palette.


Maskare u letnjim, pastelnim bojama.


Eyeliner Glamliner Aqualuxe.


Nyx Intense Butter Gloss.




Na poslednjoj slici nijanse su poređane redom (s leva na desno): Funnel Delight, Banana Split, Sorbet, Black Cherry Tart, Spice Cake, Tres Leches, Napoleon, Orangesicle, Berry Strudel, Toasted Marshmallow, Chocolate Crepe, Apple Crisp)

Na ruci, ista slika (s leva na desno): Chocolate CrepeTres Leches, NapoleonBlack Cherry Tart, Berry Strudel, Spice CakeFunnel Delight, Apple Crisp, Sorbet, Banana Split .

Nataša u akciji i prelepi Black Cherry Tart, Spice Cake i Verry Strudel na usnama modela.


Ovi tečni ruževi su moji favoriti u asortimanu Nyx Cosmetics, i već ih imam nekoliko na spisku. Boje su prelepe, intezivne, neke i jedinstvene. Fantastični su. Black Cherry Tart - zvezda noviteta.


Kao i uvek do sada, naše kupovine sve na jednom mestu. Usled nedostatka novih kolekcija, ovog puta lakova znatno manje nego ikada.


S obzirom da sam na sajam otišla više radi druženja i šetnje, ne radi kupovine, ipak se nisam vratila praznih ruku. OPI Muir Muir On The Wall sam našla u korpici za 500,oo din i bila sam presrećna, jer mi je ovaj lak dugo na spisku želja, ali sam se oko njega uvek predomišljala. Sada tome nije bilo mesta i bočicu sam ponela sa sobom. Nyx Intense Butter Gloss su me svi oduševili i nijanse Spice Cake i Sorbet su ovog puta bili moj izbor. Cena im je oko 690,oo din. Insight hranljiva maska za suvu kosu sam odlučila da probam na osnovu pozitivnih recenzija na internetu, posle potrošene Amike i Macadamie. Cena maske je 330,oo din. OPI Avoplexx ulje i Nyx Glitter Cream Pallete i olovka za usne u nijansi Cola su pokloni.



Iako mi poseta ovom sajmu nije bila u planu, ipak sam odvojila malo vremena i nisam se pokajala. Prijatno društvo je učinilo ovo podne mnogo lepšim. Kako je sajam videla Vedrana možete pročitati ovde, kako Dijana - ovde, a kako Meri ovde.

Da li ste bili na sajmu ili tek planirate? Imate li nešto na spisku želja?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Super su stvarcice. Bas sam se nadala OPI 50 Shades kolekciji :(
    Ja idem sutra :)
    I jedna mala ispravka-Eveline je i prosle godine bio na sajmu (znam jer sam kupovala kod njih ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nove OPI kolekcije bi trebalo tokom ove, najkasnije iduće nedelje da se pojave u apotekama. Hvala za Eveline, nisam znala. Prošle godine ih nisam uopšte videla, verovatno sam omašila na spisku izlagača.

      Delete
  2. Znatno manje lakova, ali ja sam nadoknadila sve što vi niste uzele :D
    Slike su ti divne i zavidim ti na njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo manje nego što je to običaj za mene. Ali dobro, ti si nas sva zamenila :)
      Hvala za slike.

      Delete
  3. Zaista sam uzivala u postu, a ujedno se i informisala. Zao mi je sto mi ovdje u BiH nemamo tako neki sajam i kad vidim toliku kolicinu lakova npr. China Glaze, pa te police sa proizvodima za kosu tuga me uhvati kad pomislim na onu jednu jedinu malu radnjicu koja kod nas prodaje program Alexandar Cosmeticsa. Jos je dobro da i nju imamo, nije do skoro ni toga bilo. :-)
    Jako me zanimaju CC kreme i novi Intense Butter sjajevi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na jesen se organizuj, javi pa dođi ti ili više vas. Što da ne :) Bilo bi baš lepo organizovati druženje :) Šteta št onove China Glaze kolekcije nisu stigle.

      Delete
  4. divan izveštaj, kao i uvek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mogla bi jednom da se zadesiš u Srbiji za vreme sajma, pa da ideš sa nama :)

      Delete
  5. I ja sam isla neplanirano ali se uopste nisam pokajala. :) Imala sam super drustvo. ;)
    Sad i mene zanima ta maska. Obavezno javi utiske kad je dobro istestiras.
    Odlican ti je izvestaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Bilo je odlično, iako nas je bilo baš malo. Masku kad probam, morala sam ne vredi :D

      Delete
  6. Pa svaka čast na ovako detaljnom postu, nakon čitanja imam osećaj kao da sam bila sa tobom na sajmu. Zoya lakovi mi se mnogo sviđaju, iako imam samo jedan. Na listi želja imam nekoliko. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nekoliko sati jurnjave, škljocanja, pričanja. Umorih se, ali je bilo lepo. Zoya lakovi su na sniženju od sutra do 22.3. u radnji Ultra Sun-a, ali popust važi i za online prodaju. Eto prilike da skratiš spisak želja :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe