Noviteti - Januar ´15.

4.2.15



Kao i svakog meseca, tako i u proteklom sam sebi rekla da ništa novo neću kupiti i doneti u kuću od kozmetike. Naravno, kao i svaki put, tako i ovaj, nisam ostala dosledna svojim rečima. Počelo je sa novogodišnjim poklonima, nastavilo se sa željom za isprobavanjem a završilo sniženjima koja su sredinom januara meseca, krenula da nas obasipaju. 

Sniženje u Sephori je nešto što rado oečkujem svake sezone. Kako se u toj grupi uglavnom nalaze proizvodi koji izlaze iz asortimana proizvodnje, neretko je rok trajanja diskutabilan. Često se nađu i komadi iz sezonskih kolekcija. Cene su i više nego povoljne, s obzirom na standardnu. Moji predmeti interesovanja, na ovakvom tipu sniženja, su uglavnom lakovi za nokte. Kada sam saznala da je jedan od lakova sa moje liste želja, na sniženju nisam oklevala.

Tako je Yves Saint Laurent Mauve Naif konačno postao deo moje kolekcije. Cena na sniženju oko 1700,00 din.


Istog dana sam poklekla još jednom ljubičastom laku. U pitanju je OPI Do You Have This Color in Stock-Holm? Cena na sniženju oko 750 din.


Filijala DM drogerije u Nevesinjskoj ulici su se zatvorili krajem januara, zbog renoviranja. Tih dana su davali sniženje od 15% na ceo asortiman, čak i na snižene artikle. Tako sam u korpici sa lakovima na rasprodaji naletela na Essie Shearling Darling. Kako sam propustila da ga kupim dok je bio aktuelan, kasnije ga nisam mogla pronaći, ovog puta nisam htela da rizikujem. Kako je bio snižen na 445,00 din, dodatnih 15% na ovu cenu je fenomenalan ulov. Oduševljena!


Trind paketić me je oduševio. Ulje za zanoktice u olovci koje je došlo kao poručeno, već je u upotrebi i testiranju. Zanimljiv lak Ice Blue i neprevaziđeni Balsam za zanoktice.


Potraga za dobrim i efikasnim, a pri tom pristupačnim preparatima, je uvek aktuelna. Nakon Cajkinih pohvala za Golden Rose No More Ridges & Yellow bazu za nokte, prvi put posle mnogo godina poželela sam da probam jedan njihov proizvod. Cena od svega (oko) 200,00 din je zaista čini pristupačnom. Još ako potvrdim pozitivne Cajkine utiske, eto mog novog omiljenog komada.


Kreme za ruke su nešto što mi uvek treba i što trošim u velikim količinama. Još uvek nisam pronašla "svoju" kremu za ruke. Neke su bile loše, neke zadovoljavajuće ili dobre, ali ni jedna idealna za sad. Malu Bioten SOS kremu za izuzetno suve ruke sam dugo tražila da probam, jer sam dosta pozitivnog čitala o njoj. Balea novu kremu/masku za ruke sam uzela na pomenutom sniženju. Takođe nisam odolela malim limenim kutijicama Balea univerzalnih krema u limitiranom pakovanju. Zbog pakovanja sam ih i kupila jer su prelepa i podsećaju me na neka stara vremena. Za cenu od oko 120,00 din, količinu od 30 ml smatram jako malom. Ali padam na lepo dizajnirana pakovanja i ne vredi...


Januar je vreme darivanja. Nisam izuzetak, i volim poklone, i da darujem i da dobijam. Dragi i voljeni ljudi me dobro poznaju i znaju šta mene oduševljava i čemu se najviše radujem.

Tako je paketić sa uzorcima Crisnail i Afrodita gelom za uklanjanje zanoktica, Zoya Nori Pixie Dust lakom i čarobnim Štrakovim Cherry bombonama našao svoj put do mene. Hvala najviše <3


Suprug i ja smo dugo zajedno. I on tačno zna. Samo što posle toliko vremena, sada jednostavno jedno drugom kupimo na licu mesta ili poklonimo "kovertu" za željene sitnice. Meni to odgovara i tako mi je lakše i praktičnije, i nema mesta promašajima.

MAC Blot Pressed Powder je bio neophodan jer sam stari u potpunosti potrošila. Nijansa medium je moj savršeni prizvod. Kako tokom godine ne koristim tečni puder (sem tokom zime) zavisna sam od njega.


Drugi deo poklona je fenomenalni MAC Mineralize Skinfinish Perfect Topping u koji sam se potajno zaljubila još na promo slikama. Plašila sam se da će biti isuviše narandžast za mene, ali nakon testiranja sam se oduševila i odnela ga kući. *Ruževi sa slike su samo deo dekoracije, nisu noviteti.


Svaki novi komad sam zaista kupila punim srcem. Neke lakove sam već nosila, Blot koristim od prvog dana. Neki proizvodi još nisam počela koristiti, jer mi mame uzdahe svojom lepotom. Prema nekima sam nepoverljiva, pa čekam "klik" momenat da ih otvorim.

Na kraju se i nije toliko loše odrazilo na moj novčanik. Naravno, na stranu što mi je svaki od ovih komada "zaista bio potreban"...

Čime ste se vi ponovili u proteklom mesecu? Koje ste blago pronašli na sniženjima ili među novim dostupnim proizvodima?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

17 comments

  1. Gde si uzela Trind stvarčice? Ja pokušavam na nekoliko mesta i gledaju me belo. A htela sam staklenu turpiju. Inače, super ulov: posebno YSL i Essie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih npr. u apoteci Benu, u TC Ušću.

      Delete
    2. Hvala puno. Što se tiče staklene turpije, nje možeš da naručiš u apotekama koje drže njihove proizvode. Spisak apoteka možeš pogledi u jednom od mojih postova o Trind proizvodu. Pošto je spisak malo duži, da ne bih linkovala sve Apoteke, u kategorijama odaberi "Trind" i u postu od decembra meseca 2014. godine je poslednji dopunjeni spisak, koji je još uvek validan.

      Delete
  2. Lepi su ti noviteti, posebno ovi ulovljeni na sniženju. Moram otići do DMa da vidim imaju li još ovih kremica starinskog dizajna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ljubičaste kremice ima u DM-u u Kneza Miloša, još jedno desetak komada. Stoji među putnim pakovanjima.

      Delete
  3. Bas si se lepo ponovila. :) I meni je zelja da kupim blot puder. Ne znam zasto ali sam ja u Sefori videla potpuno drugu cenu za Mauve Naif i bas sam se cudila koliko ustvari kosta ako je ovako snizen 2800. O.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Blot je odličan za matiranje, ali nema veliku pokrivnu moć. Što se tiče cene YSL laka, sada sam u rebusu :D Koliko se sećam puna cena je oko 2800, a na sniženju je bio oko 1700. Valjda nisam pogrešila. Moraću da proverim, jer me sada kopka koliko je bio :D Naravno, kao i uvek nisam ga kupovala samog, pa su različite cifre u glavi.

      Delete
  4. Kako je divan ovaj OPI ljubičasti lak. A meni uvek treba još jedan ljubičasti ;)
    Tebi bi možda od mojih noviteta bili zanimljivi Kiko lakovi za nokte (imam 2 new in posta u poslednje 2 nedelje, al verujem da ćeš se snaći :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ljubičastih lakova nikad dovoljno. U svim nijansama i finišima, krem ili sa šljokicama - svejedno mi je. Obožavam ih. Kiko lakovi su odlični, ako se uzme u obzir cena-kvalitet.

      Delete
  5. Љубичасти лакови <3 Нијанса овог YSL-a је савршена!
    Јеси ли ову ГР подлогу купила у Кристабелу?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Jesam u Kristabelu sam uzela GR.

      Delete
  6. Ok, prvo vidim YSL lak i mislim: kako divna ljubičasta (padam na ljubičaste lakove) i onda vidim Opi... Ajme meni! MORAM to imati! Moram! :D. Nevjerojatna ljubičasta <3. Ide na WL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Obe su divne, veruj mi. OPI je fenomenalna i retko jarka i jasna ljubičasta.

      Delete
  7. Baš divni noviteti! Skinfinish Perfect Topping je posebno prekrasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Perfect Topping je toliko divan da ga još uvek gledam sa ogromnim strahopoštovanjem. Sada mi je zlatast, ali mislim da će preko leta biti savršen. Za ovo vreme Lightscapade je moj idealni proizvod.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe