Chanel - Vertigo

22.2.15



Chanel Vertigo je deo kolekcije za jesen 2012. godine, pod nazivom ‘Les Essentiels de CHANEL’. Pored ove, u kolekciji se nalaze još dve nijanse: Frenzy i Suspicious. Frenzy je bio jedna od mojih retkih impulsivnih kupovina (ovog cenovnog ranga), koja se pokazala kao potpuni promašaj. Nakon par pokušaja nošenja ove nijanse, shvatila sam da nikako nije za mene i odlučila sam da ga prosledim. Vertigo sam ipak zadržala.


Ljubav između Vertiga i mene se nije rodila na prvo mazanje. Ima nešto u toj nijansi što me nije odmah privuklo. Nakon više nošenja i posmatranja, prava ljubav se rodila znatno kasnije. Specifične boje, koju je teško opisati i prekrasnog šimera, koji je vidljiv samo na jakom svetlu i suncu, Vertigo je nešto drugačije od svih dosadašnjih Chanel lakova.

Ovaj lak se može opisati kao mešavina hladne tamno braon, sa tonovima ljubičaste i tamno sive. Siva nijansa daje poseban pečat blago dimnom efektu. Pri hladnijoj svetlosti ili tokom oblačnog dana, do izražaja dolazi siva nijansa, pa Vertigo možemo opisati kao lak hladnih tonova. Na toploj sunčevoj ili veštačkoj svetlosti lak do izražaja dolazi braon nijansa, koja u kombinaciji sa šimerom odaje utisak laka toplih tonova, sa primesama ljubičaste.

* topli tonovi
* hladni tonovi
Lepota Vertiga proizilazi iz njegovog gustog šimera. Na žalost, on je mnogo vidljiviji u bočici nego na noktima. Dok se posmatra bočica, okreće pod različitim uglovima, šimer se presijava u prelepim bojama i izuzetno je gust. Međutim na noktima, to nije slučaj - sitan je i ne uvek vidljiv.

Isto kao i boja laka, u zavisnosti od osvetljenja presivaja se u toplim ili hladnim tonovima. Pri toploj svetlosti šljokice se presijavaju na zlatno-žuto, narandžasto, srebno i crveno u tragovima. Pri hladnoj svetlosti, šljokice dobijaju nešto hladnije tonove: zlatno-žute su u tragovima, malo plave i srebrne, dok bronzane, narandžasto-žute i pink-crvene preovlađuju.

* topli tonovi
* hladni tonovi
Vertigo se može opisati kao jednoslojac. Ja nanosim dva sloja. Time je boja lepša i punija, a šimer bogatiji. Suši se nešto sporije i ima visoki sjaj, tako da korišćenje laka u tu svrhu nije neophodno. Ne mogu da tvrdim da li ostavlja tragove na noktima nakon skidanja, jer uvek koristim bazu.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.




Chanel Vertigo je lak vredan pažnje, kako zbog svog kvaliteta, tako i zbog svoje originalnosti. Mnogi su ga poredili sa sličnim lakovima, koa što su: Chanel Paradoxal, Dior Underground, i nešto kasnije sa Chanel Orage. Ali svaki od njih je dovoljno različit, da ne može biti zamena. Vertigo je sada deo stalne postavke i može se naći u domaćim parfemerijama. 

Kako vam se sviđa? Jel imate preporuke za neki drugi lak slične nijanse?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Eto, meni je ovaj tvoj Vertigo lep već na prvi pogled,
    ali ako bih ga uporedila sa Orage, lepši bi mi bio ovaj drugi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orage je mnogo lepši, ali su meni neuporedivi, jer nemaju sličnosti.

      Delete
  2. Nažalost nijansa nije my cup of tea, ali hej uvijek mogu doći i uživati u krasnim fotkama i lijepim noktima! ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga moja <3

      Delete
  3. Zanimljiv je i sasvim po mom ukusu. Dobro ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je jedna od tvojih nijansi. Mislim da bi ti baš dobro "legao".

      Delete
  4. I have it too and I love it! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. It´s nice and interesting, but I´m not in love with it :D

      Delete
  5. lep je vertigo. mrvica više šimera mu doduše ne bi škodila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo više šimera, veruj mi. Slike su direkt na suncu, ali sa pokretima ruku se uoptše ne primeti :(

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe