Moj decembar u slikama...

1.1.15



Decembar je i poslednji mesec u godini. Kao takav meni je sinonim za užurbanost, euforiju, prvi minus na termometru, sneg, ukrašne izloge, okićenu jelku, mir i tišinu u toplom domu. Ali i pored toga, decembar ne može da prođe bez ludila u prevozu, šoping centrima, poslu... Svi pomalo oktače, postanu nervozniji nego inače, a kako mesec odmiče, tako tenzije polako popuštaju i svi se vraćaju u normalu.

Protekli mesec ću pamtiti po neverovatnom haosu na poslu. Kao da svi čekaju kraj godine da bi se ono nezavršeno konačno završilo. Pitam se zašto li godina ima 365 dana. Mali delić moje kancelarije i moj radni sto... 


Da, da radim "sedeći posao", za računarom, postala sam troma, i to je uveliko uzelo danak. Na tome moram podhitno poraditi, jer kad je u pitanju zdravlje... e onda je "doteralo cara do duvara". KitKet nije moj, zaista!

Početkom meseca sam bila na otvaranju sjajne izložbe "Dva sveta", akademskog slikara Zorana Mišića. Prelepi motivi i jarki kolorit, su ono što odlikuje njegove umetničke slike. Zaljubila sam se u njegove "Pingvine" i obećala sebi da ću kad-tad imati jednu. Izložba je bila otvorena od 8.12. do 16.12.2014. godine u Galeriji Atrijuma Biblioteke grada Beograda. 


Detalji.



Neke od meni najlepših slika (favoriti su mi poslednje dve)...





Beogradska decembarska hladna jutra...


Prohladne večeri...


... i one prelepe i retke ljubičaste. 


U decembru je pao i prvi sneg i posetio nas prvi ozbijnji minus na termometru. Prelepo usamljeno drvo ispred tržnog centra Ušće, ove zime je ukrašno mnogobrojnim lampicama. Divno izgleda i pozira ispred reke ljudi...




Deo dekoracije u Ušću, u kafiću "Coffie Room"... Moram priznati da davno na nekom javnom mestu se nisam susrela sa tolikom drskošću zaposlene osobe, koja je vidno pokazala negodovanje što u roku jedne minute nisam mogla da se odlučim šta ću da naručim, a nakon toga donela mi pogrešnu porudžbinu. Jednu mušteriju su izgubili. Ljubaznost i odnos prema mušteriji su za mene ključni kako bih se vratila nazad u posetu...




Blogerska oprema. A zašto su se toliki fotoaparati nosili, imaćete prilike da pročitate u nekom od narednih postova. Bilo je to jedno divno subotnje poslepodne u divnom društvu.


I oni su porasli u decembru. Više nisu tako mali, a sada su još i pufnastiji, jer su se opremili debelim krznom. Moj komšiluk u dvorištu moje zgrade. Iako mi još ne prilaze, naučili su mi da poziraju, ili su se jednostavno navikli na ludu komšinicu sa fotoaparatom koja ih "vitla" od malena.


Novogodišnje ludilo nije zaobišlo ni mene. U svakom slobodnom momentu sam smišljala kakvu još sitnicu da unesem u kuću, a da ona doprinese novogodišnjoj atmosferi. Tako sam jednom prilikom kupila novogodišnje materijale. Onda sam se vratila po karirane komadiće, jer nikad se ne zna kad mogu zatrebati. 


U novembru mesecu sam počela sa prikupljanjem ovogodišnjih novih staklenih ukrasa. Moj plan sam vam već ispričala, ali sam se ipak malo više zanela u kupovini. Tako sam ove godine pokupovala nekoliko kugli od kojih nisam mogla da se odvojim...







Kada sam videla sve kugle, i stare i nove, na jednom mestu, mislila sam da će moja jelka nakon kićenja biti smešna i neusklađena. Ali pogrešila sam. Iako ne mnogo velika, meni je prelepa. Moja ovogodišnja jelkica.


Pošto mi je ostalo materijala malo sam se igrala pratećom dekoracijom. Ništa posebno, ali lepo se uklopilo. Čuvena Profissimo sveća sa mirisom čokolade. Dugo traje, miriše predivno i opojno. Miris se širi kroz ceo stan i dugo se zadržava. Miriše čak i kad nije zapaljena. (Ovu sveću ste mogli primetiti i na prvoj fotografiji, na mom kancelarijskom stolu).


Sneško Belić je bio namenjen kao ukraz za jelku, ali meni je ipak draži kao figurica.


Jednostavna ideja za posluženje bombonicama, kojih više nema...



U dnevnoj sobi, preko cele garniture smo raširili i šarene lampice, koje su više isključene nego uključene, ali nema veze. Bitno je da su tu. Nisam znala gde sa krajem, pa sam ih strpala u teglu. Nije loš krajnji efekat.




Preporuke meseca

U decembru sam konačno odgledala i poslednji deo trilogije HOBIT - Bitka pet armija. Film koji sam s nestrpljenjem čekala godinu dana. Odlična priča i fenomenalni efekti. Ali, kako priča nije u potpunosti pratila knjigu, potajno sam se nadala u drugačiji kraj, iako sam veliki ljubitelj pisanog štiva. U meni je ipak rasla nada da će biti malo srećnije. Ipak nije, i na kraju - dobro je što nije. 




Dok sam čitala Tolkinove knjige, patuljke sam uvek zamišljala kao male, zdepaste, prekrivene kosom i bradom, iza kojih vire veliki rumeni nos i rumeni obrazi. Sreća, pa su me Kili i Torin zauvek razuverili. Ah, fenomenalni su...



Manifestacija "Noć knjiga" je održana u decembru. Popusti u mnogim knjižarama, akcije i gužve su se mogle videti svuda u centru grada. Lepo sam se provela i kući nisam došla praznih ruku. Lagunina izdanja su me okupirala. Larousse Drevne civilizacije je odlična knjiga sa prelepim fotografijama i zanimljivim tekstom, koji sadrži potrebne informacije, ali ne i naširoku raspravu. Knjiga je za svakoga ko voli ovakva štiva. Cena je bila svega 1150,oo din i nisam mogla odoleti.

U izdanju Lagune se našao i prvi deo Sandersonovog serijala "Arhiva Olujne Svetlosti". Čeka nas dug put u izdanju svih knjiga ovog serijala, pa je potrebno da se naoružam strpljenjem. 

Naravno, ni šarene sveske nisu izostale za mene zaluđenika. Prelepe sveske domaćeg proizvođača "Vizartis"  spojene spiralom i zanimljivim šarenim dizajnom, sam uzela u Delfi Skver-u, za svega 169,oo din. Oduševljena!


U svakoj prilici se trudim da kupujem domaće. Ovaj stav se najviše odnosi na hranu. Ne tvrdim da sve što je naše je odlično, ili da sve što je uvozno je bolje. Ali Bambi WellBe crne čokolade su fenomenalne. Jedna od najlepših crnih čokolada koje sam do sad imala prilike da probam je njihova. Bogatiji i gorči ukus prave crne čokolade bez dodatog šećera, bogate kakaom.

Fructus Božićni čaj - specijalno izdanje me je osvojilo svojim prelepim mirisom i još boljim ukusom. Mešavina cveta hibiskusa, ploda šipka, divlje jabuke, kore pomorandže, cimeta, arome pomorandže, vanile i karanfilića opija čulo mirisa. Tokom decembra sam najviše uživala u ovom napitku.


Sa odlaskom decembra, odlazi i stara godina. Sinoć smo dočekali novu 2015. godinu. Iako mnogi predviđaju da će tek pristigla godina biti teška, ipak u svakom od nas još uvek tinja tračak nade, da i neće biti tako crno. U ponoć se zamislilo mnogo želja, neko ih ima više, neko samo jednu. A svi žele da se baš njihova ostvari. Zapamite, nekada njihovo ostvarenje zavisi samo od vas, a nekada jednostavno ne ide po planu, nego život svira neku svoju pesmu. Tada vam ne preostaje ništa drugo nego da pratite ritam i iz njega izvučete ono najbolje za sebe.

Nadam se da ste se lepo proveli, da ste Novu godinu dočekali nasmejani, veseli i u dobrom društvu. Ovog puta samo bili nas dvoje, u našem stanu, uživali u domaćoj večeri, vinu, gledali Hari Potera i utonuli u san prilično rano. I bilo mi je divno...

Jedna divna pesma za kraj...


Srećna vam Nova 2015. godina.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Jako lep post, slike divne, a dekoracija van konkurencije!
    Ponoc smo gotovo isto docekale! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Malo mi je nedostajalo inspiracije, ali na kraju nije ispalo loše, moram priznati.

      Delete
  2. Mnogo su ti lepi ukrasi! Sviđa mi se i radni sto, deluje ugodno, nije onako sterilno kako često bude po kancelarijama. Želim ti uspešnu i srećnu godinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga moja. I ja tebi želim sve najlepše, kao i to da ti se sve želje ostvare.
      Što se tiče radnog mesta, sve je samo ne sterilno, iako bi se i očekivalo tako nešto s obziom na vrstu posla. Ali ne dam se :D

      Delete
  3. neću da gledam neću da gledam! jao, kako mi fali novogodišnja euforija, koliko god ume da iznervira. barem mali osećaj da su praznici, a ne kao juče, odem na posao a niko ni da izgovori happy new year :(

    delimo promenu mišljenja za patuljke zbog torina i kilija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezgodno je kad navikneš na nešto, a temo gde si trenutno toga nema :( Trebala si ostati za praznike. evo ja ću zato da ti poželim sve najlepše u novoj godini <3

      Kili mi je više <3 od Torina, ali dobro.

      Delete
  4. Prelepe slike kao i uvek :)
    Ja puno volim drvee i cesto ga slikam. Posebno ako je usamljeno.
    Tako da je meni najlepsa slika okiceno drvo ispred Usca :D

    Srecna ti Nova godina. Puno srece i zdravlja

    Pozz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I tebi želim sve najlepše u novoj godini :)

      Delete
  5. Slika s mackama je odlicna. Preslatke su.
    Lepi su i ukrasi.

    ReplyDelete
  6. Thorin i Kili su šećeri <3 Divne su ti slike, kao uvijek. Bor mi se jako sviđa. Kao i tvoje fotkanje miceka iz susjedstva, preslatki su :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.

      Kili je ipak pravo srculence <3

      Delete
  7. thorin, kili, filiii pa zaštooooo :'(((((
    :D
    sad sam skinula gospodara prstenova extended verzije i cekam da uhvatim malo vremena (puno vremena) pa da opet pogledam s djecom sve. sad su i oni veliki i sviđa im se priča.

    slike su ti divne, kao i uvijek, ne propustam niti jedan tvoj post ovog tipa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thorin i Kili su divni <3

      LOTR extended verzije su fenomenalne. Ja ih obavezno gledam 1-2 godišnje. Sad za protekle praznike sam opet odgledala sva tri za tri dana i uživala sam. Neki moj mali ritual. Volim te filmove zaista.

      Hvala puno.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe