MAC Heirloom Mix

7.1.15



Poslednja subota u decembru je bila dan kome sam se posebno radovala. Unapred sam je rezervisala za jedno veselo druženje, novo iskustvo i divno društvo. 

Na poziv Jelene, sa bloga Ruž, rezervisali smo termin za šminkanje i upoznavanje sa prazničnom kolekcijom MAC Hairlom Mix. Kolekcija je neko vreme dostupna u prodaji. Pakovanja odišu elegancijom, i prefinjenošću. Sklopom prelepih boja i dizajnom na momente nas vraća u dvadesete godine prošlog veka. Kolekcija u kojoj svako može pronaći nešto za sebe.



Postavka kolekcije izgleda kao prelepa izložba.



Ceo događaj je obogađen prisustvom Isidore, prelepom belom haljinom, famoznom ogrlicom i izuzetnom šminkom.



U ponudi se nalaze setovi sa već iskombinovanim bojama i komadima: palete, ruževi, sjajevi, senke, maskare, setovi četkica, pigmenti...






Posebno atraktivna ponuda jesu pigmenti. U prelepoj kutiji, kojoj šljokice daju posebnu čar, nalazi se pet bočica različitih nijansi. Kombinacije boja su takve da poželim da ih imam sve. Cena jednog seta je 6400,oo dinara.




Odlična ponuda jesete i set od četiri ili pet četkica za šminkanje. Manjeg formata i u neseseru, u ponudi su tri varijante. S obzirom na pojedinačne i redovne cene MAC četkica (o njihovom kvalitetu naširoko je pisano na internetu), cena svakog seta je 9800,oo din, što je zaista povoljno. 




Novina na našem tržištu će biti i uslužno šminkanje u MAC radnji, po određenim cenama. Tačan datum početka ove vrste usluge još uvek nije poznat, kao ni cene. Lično mislim da je ovo odlična ideja i kada budem imala više informacija, obavestiću vas.


Kako to izgleda kada se "igramo" u MAC-u...






Kada je u pitanju bila moja šminka ovog popodneva, mogla sam da odaberem šta želim. Jeleni sam rekla da bih volela da isprobam "jaču šminku" na očima, kojoj privatno nisam sklona. Dalji izbor sam ostavila njoj. Pogodila je da sam ja "ljubičasta osoba" pa je izbor pao u tom smeru. I nije pogrešila. 

Ten je ujednačen tečnim puderom Studio Fix Fluid SPF 15, dok su podočnjaci prekriveni Mineralize Concealer tečnim korektorom. Na kraju je nastupio kameni Blot Powder. Ten je osvežen Mineralize Skinfinish Lightscapade i jedva vidljivim slojem rumenila Sweet Sentiment.

"Smokey eyes" je urađen u ljubičastim tonovima seta Keepsakes - Plum Eye Bag. Tonovi Triple Impact (opalescent pink) i Round Midnight (rich reddish plum) senke, su odlične uz moj ten. 



Akcenat je postignut uz crnu In Extreme Dimension Lash Mascara i blagim slojem Powerpoint Eye Pencil - Permaplum (Deeply plum with dark shimmer). Na kraju blagi sjaj za usne Modern Romance Mineralize Glass.

Sama sebi sam bila neobična, drugačija. I svidelo mi se. Jedna fotografija sa završenom šminkom (jedna od retkih gde se vidi moje celo lice).


Devojke i momak, zaposleni u MAC-u čine divan tim, uvek spreman za saradnju i savete prilikom odabira proizvoda. Ne ustručavajte se, pitajte, tražite pomoć, saslušajte i odlučite. Sve sa fotografija možete isprobati u radnji i tako olakšati svoj izbor. Ne postoje glupa pitanja u vezi šminke i nije sramota ako ne znate npr. odabrati pravu nijansu ili vrstu pudera - ja lično sa ovim se i dalje mučim i od kada se radnja otvorila i dalje isprobavam razne vrste i nijanse ne bi li našla onaj savršen...

U radnji je uvek vesela atmosfera. Tematski našminkani radnici su tu za vas i uvek je puno ljudi. Preostaje vam samo da prošetate i uživate u čarobnom svetu boja.

Da li ste već videli kolekciju? Kako vam se sviđa?

Hvala Dijani, autorki bloga Sasvim obična devojka, na mojim profilnim fotografijama, (manja korekcija fotografija je bila neophodna zbog osvetljenja), kao i N.Đaković na obradi Isidornih fotografija.

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

13 comments

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kad ovo čitam još sam nestrpljivija da se više i kod nas otvori MAC :)
    Ovo zvuči kao jedno divno druženje i mislim da ti je Jelena super odabrala boje sjenila! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da jeste odabrala savršenu ljubičastu uz moj ten i tamne oči. Jao, samo da se otvori. Uživaćete veruj mi.

      Delete
  3. Sviđa mi se kako ti ovo stoji, lepo i nežno :) Kolekcija je jedna od boljih mada ja željno iščekujem onu gomilu olovaka za oči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kolekcija je divna. Već sam napravila štetu :D

      Delete
  4. Nisam oduševljena kolekcijom, deluje mi pompezno. No veoma mi se dopada kako te je Jelena našminkala )pretpostavljam da te je ona šminkala). Ten i rumenilo su baš lepi, zimski sveži. Lepo ti stoji svetlucava senka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, jeste ona me je šminkala. Kolekcija je lepa, mada oni uvek puno daju na pakovanje, rad na teksturi (šare isl.) To malo utiče na cenu, ali proizvodi i dalje ne gube na kvalitetu.

      Delete
  5. Kolekcija kao i svake godine fina za one koji tek pocinju sa MAC. Svidja mi se senka na ocima. Jedino me cudi da je koriscen blot na tvoju suvu kozu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Blot na moj zahtev na T zonu, jer i pored suvlje kože tu ponekad umem da se prosijam, pa što je sigurno - sigurno je. I sama ga koristim svakog dana na kritični deo lica, i prezadovoljna sam (napravila duplu štetu i ovde u kupovini :D )

      Delete
    2. E pa izvini nisam znala. Jesi mozda probala Careblend?

      Delete
    3. Nisam. Prvo pakovanje Blota sam kupila još tokom zime 2013. Skoro se prvo potrošilo u potpunosti i dobila sam drugo. Zadovoljna sam ovim, ali prvom prilikom probaću i Careblend.

      Delete
    4. Probaj obavezno!

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe