Chanel - Rouge Fatal

25.1.15



Chanel Rouge Fatal se prvi put u prodaji našao u jesen 2010.godine, od kada je u stalnoj postavci. Međutim, na zvaničnom Chanel sajtu ovaj lak više u online ponudi. Nisam uspela pronaći informaciju na internetu da li je povučen ili ne. U našim parfemerijama još uvek može da se pronađe neki primerak ovog, sada kultnog Chanel laka.

Deo je Chanel Rouge Allure Extrait de Gloss kolekcije za jesen 2010. godine. Pored Rouge Fatal, tu još Rose Insolent i Rose Confidentiel. Sve tri nijanse su prekrasne.


Rouge Fatal je lak koji je dovoljno opisati u nekoliko reči, jer slike govore mnogo više. Duboka, crvena nijansa, nešto mirnijeg i zagasitijeg tona, plavog podtona. Jesen i zima su pravo vreme za njega. Ovakva nijansa odlično pristaje bledom tenu.

Lak je fantastične krem formule, visokog sjaja nakon sušenja. Suši se nešto sporije, pa je potrebno malo strpljenja u radu. Dva sloja su dovoljna za punu boju. Obavezno preporučujem korišćenje baze za nokte, kao i kod svakog crvenog laka.

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i nemam nadlak.





Chanel Rouge Fatal je lak klasične crvene nijanse koji bi svaka žena trebala da ima. Mnogi brendovi, od najpristupačnijih do najskupljih u svojoj ponudi imaju slične nijanse crvene.

Kako vam se sviđa? Jel imate neke preporuke za neke druge lakove ovako specifične crvene boje?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Inače ne volim crvene lakove nešto, ali ovaj ima neki specifičan podton koji mi se izuzetno sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je. Jednostavan i neobičan u isto vreme. Klasika za sva vremena.

      Delete
  2. prelijepa <3 totalno moj tip crvene <3

    ReplyDelete
  3. Stvarno ima dobru nijansu i mogla bih da se zamislim
    sa ovakvim lakom na noktima. Meni se sviđa kako ti stoji :)
    Ja svoju idealnu crvenu nisam pronašla :D
    Baci neke preporuke, pa da tražim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Crveni lak ima široki spektar. I teško je izbarati onaj pravi. Treba potrefiti ton i podton. OPI ima ogromnu ponudu crvenih. Moj favorit među njima je Red Lights Ahead... Where? ili Big Apple Red. Moj favorit je Chanel Pirate, bez konkurencije. Od tamnijih nijansi crvene poseban je China Glaze City Siren.

      Delete
  4. Baš je kalsičan i odlično ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Kak taj chanel zna što se meni sviđa! :D Krasan crvendać kojeg bih rado nosila <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mislim da te priziva. Posle Diora red je na Chanel :D

      Delete
  6. Uh savrsena nijansa crvene. *.*

    ReplyDelete
  7. baš ti dobro stoji ova nijansa. ja sam ih relativno skoro zavolela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Prvo crveni lakovi, pa onda crveni ruževi, na kraju ćemo se nas dve popeti na štikle :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe