Holiday Giveaway part 3

29.12.14



Velika su očekivanja od nove 2015.godine kod svakog od nas. Ali kao i svake, tako i ovu ćemo početi malim koracima, hrleći ka cilju. Ja lično imam ih nekoliko postavljenih, i od sebe očekujem da ostvarim najmanje jedan, i makar još dva započnem. Ali, ovog puta to nisu sitnice i nisam bila skromna. A da li će ići onako kako sam ja zamislila... pa videćemo.

Posle dva podeljena novogodišnja paketića, očekuje vas i treći. Ovog puta za vas - Vichy Normaderm Night Detox, noćna krema za masnu kožu i mešovitu kožu sa izraženom T zonom.


Sve što je potrebno da biste se igrali jeste da u komenatarima odgovorite na pitanje:

"O čemu volite da čitate, a šta vam baš i nije omiljeno, na blogu Jelena´s Wonderful Colors?"

Uz komentar ostavite vaše ime i kontakt e-mail adresu

Igra traje do subote 03.01.2015. u 12h. Pobednika će ovog puta odabrati Mr.Random.org. Rezultate ću objaviti na facebook stranici. Ovo darivanje je otvoreno samo za čitateljke na teritoriji Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije i Crne Gore.


Srećno!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

27 comments

  1. Zdravo, svidjaju mi se tvoji postovi mesec u slikama. Nemam velikih zamerki.
    Moji mail je andjadenic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje ime je Andja

      Delete
  2. Meni se svidjaju postovi o Balea proizvodima i OPI lakovima.
    Pozdrav, Nevena
    dnevena01@gmail.com

    ReplyDelete
  3. u svakom postu ja nađem nešto što mi se sviđa...neke stvari ja ne preferiram i ne koristim,ali to ne znaci da mi se ne svidjaju nego nisu za mene...uglavnom, nemam stvari koje ne volim čitati...
    Marija Bandic
    marija.bandic1@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Volim da citam novitete i favorite :) Uglavnom sve volim, mozda malo manje recenzije samo lakova.:) Natasa(natasaaleks@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Dopadaju mi se fotografije, pa mi je svejedno šta čitam! :) Ali najviše čitam o proizvodima za negu, a recenzije lakova pogledam čisto da oplačem svoje jadne male lomljive nokte. :( Erika Kohut (erikinoskladiste@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Najviše mi se dopadaju noviteti i meseci u slikama! Fotografije su fantastične, a u Lefkadu sam se zaljubila. :)

    Jasmina Makuljević
    jassm23@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Da budem iskrena ja najvise volim da citam o lakovima jer na vecini blogova nema puno recenzija posvecenim noktima. Sve pohvale.
    Ana Stanojevic
    pilence85@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Najomiljeniji su mi postovi sa slikama koje su ti obelezile mesec. Uvek se vise puta vratim na pocetak jer su fotografije pune neke divne energije.
    Moram da priznam da manje citam postove koji su vezani za makeup jer se retko sminkam. Ali zato postove o lakovima i preparativi uvek citam :)

    ReplyDelete
  9. Ja sam zaljubljenik u lakove tako da mozes da pretpostavis sta mi se najvise svidja da citam, naravno recenzije o lakovima :))) Uzivam u tome. Jako mi se dopao ja mislim poslednji lak koji si praviala recenziju Dior Diorette mada posto njega nema u ponudi poslusala sam tvoj savet da je Chanel April slican i kupila, nisam nesto bas odusevljena, naravno uvek je tudje sladje :)) Moram da dodam da postovi sa slikama koje su ti obelezile mesec su jako kul, al sam se ja raspisala. Sve pohvale i da tako nastavis u 2015. godini :))
    Bojana Lazarevic
    bokicalazarevic@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Volim da čitam postove o dekorativi i sve što ima veze sa negom masne kože i kose. Uglavnom ne čitam postove o lakovima.
    Desanka Savić
    dsavic16@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Mesec u slikama je ono što najviše volim.....zbog nekih tvojih postova neplanirano potrošim ono malo parica što imam......sve u svemu sjajan blog.
    Što se tiče poklona, baš bi odgovarao mom tenu i mojoj T zoni...još uvek sam kao u pubertetu....poydravljam te!!!
    Snežana.....tashanena@ptt.rs

    ReplyDelete
  12. Cao. Uglavnom volim da citam postove o proizvodima koje i sama koristim ili bih koristila, mada ponekad procitam i ono sto ne spada u moje interesovanje, ali me zanima iz nekog razloga. Pozdrav
    Branka Mladenovic
    brankamladenovic100@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Citam bas sve
    najradije mesec u slikama
    citam i odredjene proizvode pre kupovine
    natasaglisic1984@gmail.com
    Natasa Glisic

    ReplyDelete
  14. Najviše volim Mesec u slikama!
    Marija Đorđević
    djordjevichmarija@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Zdravo,ja volim da citam o lakovimabza nokte,kozmetici koja je nova i tek pristigla na nase prostore jer volim da budem u toku.
    Pozdrav
    Marina Nerandzic
    Email kolevska.marina@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Volim da citam tvoje postove o balea kozmetici, volela bih da pises favorite ili potrosene proizvode jer tako najbolje znamo sta je dobro na nasem trzistu.Najvise me interesuju postovi o kozmetici :)
    Tamara Jovicic
    jovicictamara@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Kod tebe obožavam Mesec u slikama, iscrpne i korisne recenzije i swatcheve divnih lakova, pogotovo Morgan Taylor i slične kojih kod nas baš i nema. Općenito volim čitati (i gledati :) ) tvoje postove, a prigovora nemam. :)
    Saša Knežević
    lilmee13@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Obozavam Mesec u slikama, po 10 puta pregledam slike, nemam nekih zamerki na dosadasnje postove.
    Teodora Markovic
    teodoramarkov@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Najviše volim da čitam o tvojim favoritima jer sam ih u većini slučajeva probala i zadovoljna sam njima :)
    mail: rolimoli9@gmail.com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Caos :)

    Najvise volim da citam recenzije China Glaze lakova.
    Najmanje me privlace (te ih cesto i preskocim) postovi o promocijama, beauty eventovima, itd.

    Ana
    lignjoslavcic8@gmail.com

    ReplyDelete
  22. ledenod@gmail.com
    Suzana Sakovic
    Najvise volim kada pises new in postove kao i postove o tvojoj nezi,ne volim kada pises o promocijama,beauty inventovima jer mi je to dosadno za citanje :D

    ReplyDelete
  23. Anonymous1/1/15 15:23

    Volim da citam novitete i favorite.
    nincela@ymail.com
    Nina Zivkovic

    ReplyDelete
  24. Tvoja opsesija su lakovi, kao i moja. Pises o raznim kozmetickim brendovima, koji su povoljni za kupovanje i ima ih kod nas. Test je originalan, a takodje i zanimljiv i uzbudljiv. Za veoma kratko vreme ga procitam bas zbog toga. Ti si jedinstva i samo tako nastavi. Sve najbolje i najlepse u novoj 2015. godini.

    ReplyDelete
  25. Vizuelni identitet tvog bloga je zaista jedinstven i prepoznatljiv u moru blogova sa istom ili sličnom tematikom!Kada je neko takav esteta u duši,to naprosto ne može da prodje neprimećeno!Mislim da bi svoj talenat trebalo i dalje da razvijaš u tom pravcu.
    Puno sreće,zdravlja,novih tekstova i još lepših sličica u Novoj 2015!
    vesnamatic27@gmail.com
    Vesna Matić

    ReplyDelete
  26. Volim da citam o svemu sto pises, jer nam se misljenja uvek poklapaju, pises iskreno i o proizvodima koji ti se bas i ne dopadaju i to je veliki + od mene. Sjajna si, samo tako nastavi! Zelim ti sve najbolje u 2015 godina, puno zdravlja i uspeha! :*
    jelenamakeup85@hotmail.com

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe