Holiday Giveaway part 2

22.12.14



Posle prvog dela, novogodišnje darovanje se nastavlja. Jedan poklon smo podelili. Nekome je 2014. bila dobra, a nekome i ne baš toliko. Ali bitno je da je polako ostavljamo iza nas, i sa novim optimizmom kročimo u novu godinu.

Večeras za vas - Cleopatra Sugar Paste for Oriental Epilation i po tri kesice Body & Massage Ashley losiona koji svojim mirisom podsećaju na čuvene Vicotria Secret losione (sva četiri dostupna mirisa u Alexandar Cosmetics-u: Amber Flirtation, Amore Forever, Champagne Seduction i Love Addiction)



Sve što je potrebno da biste se igrali jeste da u komenatarima odgovorite na pitanje:

"Šta želite da Vam se ostvari u 2015. godini?"

Uz komentar ostavite vaše ime i kontakt e-mail adresu

Igra traje do subote 27.12.2014. u 12h. Pobednika ću izabrati sama, na osnovu vaših odgovora, i objaviti na facebook stranici. Ovo darivanje je otvoreno samo za čitateljke na teritoriji Srbije.


Srećno!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

26 comments

  1. Želim da najzad ozdravim i postanem mama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih mail-srecajezdravlje@gmail.com

      Delete
  2. Da polozim ispit koji nisam uspela da polozim ove 2014 godine, mislim da bi bilo redno :(
    Jasna Jevtic, jasnajevtic633@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Zelim da se svim ljudima,koji su to zasluzili svojim vrednim radom i strpljenjem u 2014. godini, ispune po 3 najvece zelje u 2015. godini!
    Pozdrav i srecni praznici!
    email kolevska.marina@gmail.com
    Marina Nerandzic

    ReplyDelete
  4. samo da mi zdravlja da i nista mi vise ne treba.

    tatjanastanisic77@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Da bude bolja od prethodne i da ljudi budu zdravi i srecni
    amy90vr@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Želim da budem motivisana u svemu, srećna i odgovorna.
    Ana
    aninkutakbg@gmail.com

    ReplyDelete
  7. *Želim da dobijem umetničku stipendiju u zamku Solitud u Štutgartu.
    I posvetim se izučavanju nemačke književnosti.
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Da masteriram i nadjem posao sto pre :)
    Zorana Jondzic
    zorana.jondzic@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Želim da mi sestra položi sve ispite jer su joj veoma bitni, a ja možda da nađem neku ljubav :))
    rolimoli9@gmail.com Milana

    ReplyDelete
  10. Želim samo puno zdravlja i sreće za moju porodicu i mene.......a za sve ostalo ću se već snaći!!!!
    tashanena@ptt.rs

    ReplyDelete
  11. Zelim da moj klinac koji ima pune 3 godine napokon progovori, jer mi je igranje pamtomime preko glave :D Sve u svemu neka je zdravlja, sve ostalo crmo se vec snaci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih :D jovanaveljkov@hotmail.com

      Delete
  12. Puno zdravlja! Da su mi dečica srećna i zadovoljna a mama da konačno nađe posao!
    Marija Đorđević
    djordjevichmarija@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Samo zdravlje,sve ostalo su slike u glavi....
    Aleksandra Veselinovic
    aveselinovic0@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Da konacno ove godine upisem fakultet koji sam pokusavala poslednje dve godine da upisem :D
    zeljkavesic94@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Zelim da posle 5 godina rada preko zadruge konacno potpisem ugovor, pa makar i na 3 meseca. I mesec dana posle potpisivanja zatrudnim <3
    Sandra Nedeljkovic
    saki.3119@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Zelim da se luuuudo zaljubim u Novoj godini!
    Kristina Trifunovic
    kristina_trifunovic@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Kada starimo naša lista želja je manja, jer shvatamo da ono što stvarno želimo se ne može kupiti. U sledećoj godini bih volela više sreće, radosti i veselja. Pozdrav :)
    dnevena01@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Osmeh na licu je moja zelja za novu godinicu!
    radoslava.grujic@gmail.com

    ReplyDelete
  20. U 2015. želim da mi se želje ispune, da moji najmiliji i ja budemo zdravi, da me vole oni do kojih mi je stalo i da se izborim sa preprekama ka cilju kome težim.

    Da budem potrebnija drugima nego oni meni. Da želim i mogu više nego što mi treba.

    Da ne uzimam mnogo više nego što dajem.

    Iskreno se nadam da ću, uprkos teškim vremenima, uspeti da ostvarim puno toga na privatnom i poslovnom planu.

    Želim da moje najmilije i mene u Novoj godini iznenade neke lepe stvari.

    Lepo provedite novogodišnje praznike!!SRECNA NOVA GODINA :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZABORAVILA SAM MEIL:marijafox83@gmail.com

      Delete
  21. Zelela bih da mi 2015. bude mnooogo lepsa od prethodne. Pre svega zdravlje svojih bliznjih, da me i dalje obasipa beskrajna ljubav, sreca i toplina. Zelela bih da putujem, jer je to ono sto me ispunjava, da ocistim godinu na faxu... Srecna nova godina svima :)
    Knezevic Natasa knezevicnatasa@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Nista posebno, kao i do sada, da imam zdravlje, para koliko treba, da dam sve ispite u roku i ljubav da cveta :D
    Kristina Djokic
    kristinadjokicesn@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Aleksandra Stanković26/12/14 23:12

    U Novoj 2015. želela bih da pobedim sebe! Da na svim poljima uspem nešto što nisam do sad, da postavljam nove rekorde, da probam stvari koje do sada nisam, da mi svaki dan bude avantura i da otkrijem još dragocenosti čarobnog života. :)

    Aleksandra Stanković
    stankovicaleksandra91@hotmail.com

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe