Holiday Giveaway part 1

15.12.14




Decembar je i vreme praznika i poklona. Uskoro će još jedna godina druženja biti za nama. Ovom prilikom želim da vam se svima zahvalim na velikoj podršci i poverenju, kao i vremenu koje odvajate da pročitate ove redove i pogledate moje fotografije. Svaka vaša reč i komentar mi izuzetno znače, jer zbog njih, i kad osećam da posustajem, imam želju pisati i dalje. 

Tokom ovog meseca želim da vas obradujem. Do novogodišnje večeri vas očekuje nekoliko poklona na stranicama bloga i sitni detalji pažnje na facebook stranici . 

Večeras za vas - Front Cover New Sparkler:


Sve što je potrebno da biste se igrali jeste da u  komenatarima odgovorite na pitanje:

"Po čemu je za Vas 2014.godina bila godina za pamćenje?"

Uz komentar ostavite vaše ime i kontakt e-mail adresu

Igra traje do subote 20.12.2014. u 12h. Pobednika ću izabrati sama, na osnovu vaših odgovora, i objaviti na facebook stranici. Ovo darivanje je otvoreno samo za čitateljke na teritoriji Srbije.




Srećno!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

34 comments

  1. Proslavila sam deset godina braka, zaljubljena i srećna kao i na početku.
    Sanja Tasić
    sanjaned@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Evo ja cu prva-2014 cu pamtiti po tome sto sam upoznala sestru za koju sam znala da postoji ali nisam znala kako da dodjem do nje. Srecom ona je nasla mene. Sve se to desavalo ovih dana i jos sam pod utiskom. Dakle,najlepsi kraj 2014-e godine.

    Aleksandra
    djina011@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. zaboravih slavicastanisic58@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Uh i nemam po cemu lepom da je pamtim-previse nervoze,previse stresa,suza i tuge..
    Sanja Stanišić
    stanisicsanja8180@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Pamticu ovu godinu po tome sto sam u 2014 postala mama :-* divan razlog .... vec sam ostavila komentar ali sam zaboravila ime i mejl,zato opet evo mene da ostavim komentar na vase teme :-* MARIJA marijafox83@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Najlepsi trenutak u 2014. godini bio mi je kada sam posle majskih poplava zajedno sa trogodisnjom cerkicom pakovala stvari koje su njoj male da ih damo deci koja su izgubila svoje i kada je ona sama otisla,uzela kesu i stavila svoju omiljenu igracku,donela mi i rekla " mama evo za seku koja nema svoju igracku" . To je bio moj trenutak za suze ponosa...kao i svaka pametna rec iz te cupave glavice. Srecni praznici i sve najbolje od Marine i Snezane Nerandzic . Email kolevska.marina@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Bojana Lazarevic - bokicalazarevic@yahoo.com
    Pamticu je po meni najdrazem postignucu barem do sada, samo sam skupila pare i zavrsila kurs sivenja kao i kurs sminkanja. Ova godina je bila pre pre posebna i meni je to PUNO znacilo. Nadam se da cu biti jednako uspesna u oba pravca. Poklon je prelep :))))

    ReplyDelete
  8. Pamticu ovu godinu po tome sto sam upisala fakultet koji sam oduvek zelela. :)

    Milica Zdravkovic, smanmilica@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Osnovala sam svoj kozmetički blog, i uronila u svet lepote i pisanja, a to je jedna nova dimenzija za mene :)
    aninkutak@gmail.com
    Ana Stančev

    ReplyDelete
  10. 2014 godina je godina za pamcenje , po tome sto sam osvojila ovaj prelep poklon od tebe :))))) Zaista je divno, volela bih da isprobam ove sljokice u novogodisnjoj veceri, i verujem da ce to biti vece za pamcenje :) Maja. Email: takitaki85@gmail.com

    ReplyDelete
  11. 2014 godina definitivno meni nije bila jedna od lepsih. Bilo je vise ruzih nego lepih desavanja, ali sve se to prevazidje. :) Pamticu je po zavrsetku srednje skole, maturi, saznanju ko su zaista pravi prijatelji... Ali pre svega po svojoj porodici, koja je postala jaca posle nekih dogadjaja. I moram da pomenem poplave, koje su bile u mom kraju, i koje ce ostaviti neizbrisiv trag.

    Tamara, tripkoviceva.mala@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. I nije mi ova godina sjajna bila,jedino po cemu cu je pamtiti-jeste da sam mnogo snila.
    tatjanastanisic77@yahoo.com
    Tatjana Stanišić

    ReplyDelete
  13. Pamticu je po razocarenjima i neprijatnim iznenadjenjima, ali i po osobi koja je nedavno usla u moj zivot a ipak uspela da promeni njegov tok. :)
    milicaandjelkovic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. milicaandjelkovic273@gmail.com

      Delete
  14. Udala sam se!!! :)
    Natasa Djukic
    una.nakit@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Ova godina je bila čudna godina. Odrastanje, prva godina studija, osećaj da sve radim pogrešno, osećaj da mi ipak dobro ide, hvatanje u koštac sa životnim problemima koji umeju da šamaraju, ostajanje i opstajanje, strah od sopstvenih odluka i pobeda nad njim.
    I naravno, počela sam da pratim beauty blogove ;)

    Sonja Todorović, sonjafilred@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Za mene, 2014. godina će biti upamćena po tome što sam naucila da volim sebe, učim na sopstvenim greškama, praštam i spoznam ono što zaista želim za sebe u budućnosti. :)

    m.jelena18@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Bilo je i lepih i ruznih trenutaka, ali recimo da mi je bila uspesna godina i da cu je pamtiti po lepom. Zavrsila sam master, nasla sam posao i tako to :) Jedino sto mi je decko daleko, ali i to se mozda promeni :)

    Puno pozdrava i lepe pretpraznicne dane zelim! :)

    Milica (mvanilica@gmail.com)

    ReplyDelete
  18. Početkom godine proslavila sam 5-ti rođendan mom prvencu, sredinom leta 2-gi rođendan mojoj princezi, sedmu godišnjicu braka! To je ono što mi je najbitnije! Da smo zdravi, srećni i da smo na okupu! Bilo je tu i selidbe i adaptacije na novu sredinu. Želim da svima 2015. bude još bolja nego ova!
    Marija Đorđević
    djordjevichmarija@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Mnogo toga se desilo u 2014, ali recimo da cu je najvise pamtiti po tome sto sam dobila zeca koji sada vrslja po kuci i nece mi dozvoliti da zaboravim godinu kada je stigao :)

    Zorana Jondzic
    e-mail: zorana.jondzic@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Mnogo lepih stvari se desilo tokom ove 2014.god, ono po cemu cu je pamtiti je svakako svadba mog sina, mislim da je jednom majci to najlepsi trenutak u zivotu, tako da se nadam da cu u 2015. postati i srecna baka.
    Marija Ilic
    masacz48@gmail.com

    ReplyDelete
  21. 2014. je posebna za mene, jer sam otišla na divno jednomesečno putovanje u centralnu Aziju, tačnije u Uzbekistan, koji sam planirala oko 2 godine i definitivno je bilo vredno svih muka oko papira za vizu, apsolutno preporučujem svima da odu do tamo, ako im se ukaže prilika. Predusretljivi, gostoljubivi ljudi, sunčano vreme, divna i preukusna hrana i puno istorijskih mesta su neki od razloga što se nadam da ću se opet tamo vratiti. Do tad uživam u slikama. :)

    Jelena G
    jekonja91@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. Ove godine sam sa timom postali vicesampioni srbije u zenskoj fleg ligi. Posle silnih treninga i velikog truda uspeli smo da donesemo taj veliki uspeh u nas grad.To mi je bila ovogodisnja najveca zelja i uspeli smo da je ostvarimo. :)
    Jelena Vamovic
    vamovic013@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Eh, 2014......... Moja kcerkica je napunila godinu dana, prohodala, pocela da vice mama, tata... <3 a ja sam i pored malog deteta uspela da polozim 7 ispita u toku godine i time se primaknem jako blizu diplomi!

    Helena M.
    helena.medicus@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Udala sam se za čoveka svojih snova uprkos mnogim preprekama i nevoljama koje su nas zadesile,zatim sam našla jednog travara nakon 8 godina potrage koji je davno izlečio mog brata od astme pa sam dobila novu nadu da će i meni pomoći u mojim boljkama,a za narednu se nadamo i molimo Bogu za jedno malo bebče :) Tijana Ilić ilic.tijana81@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Sta da kazem? Mozda ovde ne pripadam, jer lepe uspomene nisu prisutne? Umro je moj tata, moja zemlja je u ratu, malo mi falilo da se razvedem. Tuzno!
    Jedva cekam zavrsetak ove godine. Mozda ce OVCICA biti bolja?
    Ne ucestvujem!

    ReplyDelete
  26. Ja ne mogu da budem skromna... Neka svaka godina bude kao ova i imaću po čemu da je pamtim.
    Mnogo ljubavi, mnogo rada i mnogo učenja. Shvatila sam ko su pravi prijatelji, zašto sam srećna i šta imam. Shvatila sam da sam bespotrebno gubila vreme na nevažne stvari, da sam mnogo brinula a da nisam mogla mnogo toga da promenim. Shvatila sam da moram da budem Petar Pan i da nadjem svetle misli i kad je sve bilo sivo (da ne kažem crno).
    Malo sam se raspisala ali eto, treba pokazati zahvalnost za sve što imamo. :)
    P.S. ove godine nisam dobila nijedan blog-poklončić, ali zato prošle jesam. Jednu narukvicu i lepu uspomenu. Biće mi drago da dobijem nagradu ali biće mi drago i da nekog drugog usrećiš. Sve najbolje u Novoj godini!
    nikolic.aleksandra.1991@gmail.com

    ReplyDelete
  27. 2014.... .pamtiću po putovanjima, kojih predhodnih godina uopšte nije bilo i po tome što je ćerka očistila godinu i pritom je najbolji student u grupi.
    Draga moja, želim ti srećniju i veseliju 2015.....poljupčić od mene!!!!!

    ReplyDelete
  28. U 2014, dosla sam da zivim u Srbiji!

    Venn Ned

    venn.ned at gmail dot com

    ReplyDelete
  29. Da, pa da pamtim 2014 po nesto velikom i nije istina. Godinu sam provela srecno, i to su male stvari koje mene cine srecnom (dodir voljenog, duge crne noci, zvezde koje su na tom istom nebu...).
    dnevena01@gmail.com

    ReplyDelete
  30. *Meni je ovo bila jedna od najgorih godina u životu.Nisam mogla da nađem posao i grozno sam se osećala.
    Proterana sam iz Opštine za koju sam radila još ranije i nisam imala šanse da više za nju radim.
    A niko mi na tome nije zahvalio.
    Drugi su dobijali zahvalnice i Oktobarske nagrade za donacije,a ja sam ostala bez prava da budem odbornica.
    U avgustu sam našla posao preko interneta u Holandiji ali se pokazao kao prevara.
    Morala sam da tražim pomoć od nemačke policije,koja mi je srećom izašla u susret.
    Posle toga u oktobru,moja majka se teško razbolela.
    Dobila je dijagnozu drugog raka i otišla na operaciju.
    Tada sam mislila da će mi se svet srušiti.Želela sam samo da zaspem i umrem.
    Danas je mesec dana od njenog povratka iz bolnice.
    Stanje joj se stabilizovalo i počinje da joj bude bolje.
    U Novoj godini želim mojoj porodici samo zdravlje.
    Sebi želim samo iskrenu ljubav.
    Mislim da jedino ona može da me spase.
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. Milana, rolimoli9@gmail.com

    2014. ću pamtiti po tome što sam stekla ljubav svog života<3

    ReplyDelete
  32. 2014. godina - najsavrsenije letovanje do sada, najdrazim ljudima su se desavale samo lepe stvari, a i ako je bilo nekih ruznih, prosli smo zajedno kroz to. Mnogo toga se desilo, resila sam stambeno pitanje, pronasla coveka sa kojim zelim apsolutno SVE, i sada, u 2015. zelim samo zdravlje i srecu svima! :)
    helena.loves.gr@gmail.com
    Nevena :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe