Chanel - Orage

13.12.14



Chanel kolekcija za jesen 2014. godine nosi naziv Collection États Poétiques. Na prvi pogled kolekcija je jednostavna i lepa, ali ništa više od toga. Međutim, sa malo više pažnje vidi se Chanelovski unikat u svakom komadu. Ne toliko u bojama koliko u kompleksnosti iste, odličnoj meri tonova koje daju jedinstvenu nijansu, fenomenalnom šimeru po kojem je ova kuća poznata. I da, ovde ne pričam samo o lakovima. Prefinjenost Chanela se vidi u svakom komadu koji je potpisan njihovim imenom.

U kolekciji se nalaze tri laka originalnih nijansi: Secret, Atmopshere Orage


Chanel Orage je sve što sam želala od tamno sivog laka. Međutim, njegova boja je mnogo više od sive. Ja bih je opisala kao tamno siva sa primesama teget nijanse, koja je tu da malo ublaži težinu sivila. Na prvi pogled čini se da je lak čista, prelepa krema. Međutim, na suncu ili jačem svetlu, se jasno vidi sitan srebrni šimer u bočici, zbog kog je ovaj lak jednostavno čaroban. 


Dok u bočici dominira srebrni šimer, na noktima i na suncu se on preliva u raznim bojama. Iako mnogo vidljiviji u bočici nego na noktima, ovoj nijansi pristuni šimer daje posebnu čar i čini je mekšom i prefinjenom.



Zbog odlične formule, lak se lepo maže. Pun efekat i boja se dobijaju sa dva sloja, gde je drugi nešto puniji. Zbog punijeg drugog sloja sporije se suši. Takođe, tri tanka sloja mogu biti dobro rešenje. Ima visoki sjaj nakon sušenja, ali zbog dužine istog, ja koristim nadlak.

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Ako ne volite crne lakove, Chanel Orage je pravi izbor. Dovoljno je taman da zameni crni lak, a opet različit da ne bude crn. Zbog univerzalne boje mislim da dobro pristaje svima, kako tamnom tako i svetlom tenu. Nosiv u svakoj prilici, elegantan i opušten u isto vreme. 

Kako vam se sviđa? Da li ste ljubitelji sivih lakova kao i ja, ili više volite crni? 

Hvala na čitanju.

Ogrlica "Nakit sa dušom".

You Might Also Like

10 comments

  1. Mislim da Chanel dugo nije izbacio ovako zanimljivu nijansu. Orage je čak i meni privlačan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako lepa boja. Ni previše siva ni teget ni crna.

      Delete
  2. Replies
    1. Jeste, prelep je iako mi se prvobitno činilo da neće biti takav. Sreća, pa sam pogrešila.

      Delete
  3. Divan je, savršen za zimu. :) Baš ti lepo stoji.

    ReplyDelete
  4. Čitam ja naslov i pročitam Orange, pa gledam slike i ništa mi nije jasno XD :D Obzirom na to koliko je sat nije ni čudo.
    Eeeeeenivej, na prvu ne bih rekla da je moj cup of tea ali što duže promatram fotke to mi se više sviđa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da narandža je u pitanju :D Orage nije lak na prvu ljubav. Njegova lepota dolazi do izražaja posle dužeg posmatranja, mazanja... nakon nekoliko puta. A posle ljubav ne prestaje.

      Delete
  5. orage ti baš dobro ide uz ten, baš

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe