Za sve su krive blogerke...

25.11.14



Iako nisam ljubitelj tag postova, posle nekoliko nominacija odlučila sam da isti napravim. Moram priznati da mi se ovaj svideo, jer je smislen i u okviru tematike mog bloga. Sa druge strane, dosta informacija na jednom mestu, pa još dosta kratkih postova na istu temu - mogu biti korisni. Opet, podsetim se nekih proizvoda, koje sam poželela probati, ali jednostavno sam zaboravila na njih. Da li je to dobro - ne, nije. Bar sa one racionalne strane pogleda.

Mada, drago mi je kada vidim da ni druge devojke/žene nisu zaštićene od situacije "izbiti pare iz novčanika".

U mom slučaju glavni krivac za prve početke velikih kupovina je čuveni forum Ana.rs. Ne znam broj proizvoda koje sam kupila zahvaljujući ovom forumu. Zbog euforije na ovim stranicama sam naučila šta znači "rana rezervacija limited edition proizvoda", okvirne datume lansiranja sezonskih kolekcija, periode sniženja do nekoliko nedelja unapred, sve moguće (ali i one nemoguće!) akcije... Naravno na takvim mestima mišljenja su različita i potpuno oprečna, pa je pažljivo čitanje i istraživanje neophodno.

U blogerskom svetu, kao što svi znamo taj proces ide nešto drugačijim, ali meni temeljnijim putem. Godine iskustva meni idu u prilog i svoju kožu i njene potrebe odlično znam. "Sva svoja" nisam jedino kada su u pitanju lakovi za nokte, jer ima ih toliko lepih, drugačijih, izuzetnih, da je velika šteta ograničiti se na jednu boju ili proizvođača. 

Ali i pored svega, hvatam sebe kako se i dalje pravdam sama sebi "Ma krivi su blogeri..."

Prvo ću okriviti najdražu Jeju zbog koje sam korak po korak, ušla u svet božanske "high end" dekorative. I znate šta - nisam se pokajala. Zahvaljujući njoj upoznala sam se sa mojim "holy grail" proizvodom: Guerlain Meteorites Perles. Još nisam sigurna kada je potrebno opisati neki komad šminke, ali ću reći da čuvene "Guerlain kuglice" zaista zaslužuju svaku potrošenu paru i epitet "nezamenljivog komada". 


Coxy i Snow su me upoznale sa fenomenalnim olovkama za usne: Aura i Flormar. Veliki izbor boja, odličan kvalitet i pristupačne cene su njihove odlike. Mekane, pigmentovane, lako se nanose i lako se režu. Aura no.36 je moja omiljena olovka "prirodno rozikaste", dok je no.49 omiljena "hladnije nude" nijansa (nje nema na slici jer je skoro pri kraju, a novu još uvek nemam). Flormar no.219, 220, 224 i 228 su moje omiljene "obojene olovke" kako letnjih jarkih nijansi, tako i onih zimskih tamnijih. Odlično su pigmentovane i neretko mi se desi da dugo ostave trag na usnama, pa čak i posle jela.


U blogerskim vodama sam više od dve godine. I pre toga, nekolicinu naših (sada već uveliko poznatih blogova) sam pomno pratila. Veliko hvala Zlatani na otkriću Balea kozmetike. Veliki sam poklonik njihovih proizvoda za negu tela. Odličnog kvaliteta i pristupačnih cena. U prilog ovoj kozmetici idu i predivna šarena pakovanja, koja naprosto mame sa polica. Još ako je proizvod označen kao "limited edition", padam u trans stanje "napraviti zalihe". O njihovim proizvodima o kojima sam pisala, možete videti ovde.


Draga Mell me je opčinila Real Technique četkicama za šminkanje, toliko da sam svoje prve naručila iz inostranstva, pred Božićne praznike i putovale su više od mesec dana. Kada sam izgubila svu nadu, one su stigle. A ja sam se zaljubila. Mekane, nežne, za mene odličnog dizajna (neka je samo šarenije!), lake za koršćenje. Za sad imam dve za rumenilo (da, dve) i veliku za puder. Želim još nekoliko, ali kada na njih dođe red.


Kada sam letos kod Bambi videla post o The Wet Brush četki za kosu, jedna je već idućeg dana bila u mom vlasništvu. Mnogo hvalospeva sam čitala o ovim četkama, ali nisam znala kako da dođem do njih. Iznenadila sam se kada sam videla da su dostupne u Srbiji. Za moju ravnu i dugu kosu, ova četka je spas. Tanka i svilena dlaka se više ne kida, ne puca i ne opada (u većim količinama od normalnog). Lagana je, ne mrsi kosu i četkanje sa njom je pravo uživanje. Na vrhovima iglica ima male silikonske "kapice" koje pružaju masašu prilikom svakog zamaha. Odlična četka! 


Nega notkiju i ruku je nešto što me sve više zanima. Kako sam starija moja koža postaje sve suvlja, pa ni ruke, nokti i zanoktice nisu pošteđeni. Vedrana me je upoznala sa Trind brendom i asortimanom, i ne postoje reči hvale koje bi bile dovoljne. Zahvaljujući njihovim proizvodima moji nokti su bolji nego što su ikad bili. O nekim njihovim proizvodima sam pisala ovde, a o nekima ću tek pisati.


Za veliku rođenu ljubav između mene i Picture Polish lakova za nokte, krivim Shine Eye. Toliko unikata, boja, finiša na jednom mestu mislim da ne nudi ni jedan drugi brend. Za sad nedostupni u Srbiji, mogu da se kupe samo u nekim online prodavnicama. Šta drugo da napišem, sem veliko hvala vama dvema (znate vi koje ste), za moju malu ali brzorasteću kolekciju ovih lakova.


Zbog Liv sam ponovo zavolela Dior lakove za nokte. Nove, fenomenalne formule, prelepe boje učinile su svoje i Dior je ponovo na listi mojih omiljenih brendova.


Eto, devojke moje, vi ste krive za sve. Sad mi je malo lakše... Jer nisam ja, vi ste.

Da li ste i vi kupili neke proizvode vođenje euforijom i blogovima? Da li ste pogrešile ili ne?

Hvala na čitanju.

PS: Neću nominovati nijednu blogerku, jer tag dugo kruži i manje-više većina je već isti uradila. 

You Might Also Like

22 comments

  1. Sve što sam kupila je zbog neke blogerice :D
    jako rijetko impulzivno kupim proizvod bez da sam dobro proučila recenzija.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Impulsivne kupovine sebi dozvoljavam samo među drogerijskim brendovima za negu kože. Iz prostog razloga što nisu mnogo skupi, pa su greške i promašaji dozvoljeni. Ukoliko se desi da mi neki ne odgovara, lako mu pronađem drugu namenu.

      Delete
  2. U potpunosti prihvatam svoj deo odgovornosti :D

    ReplyDelete
  3. Dva Dior laka - predivne nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba su fenomenalna! I oba Limited Edition :(

      Delete
  4. Ma neeeee, nisi ti kriva uopste. :D U poslednje vreme sam se pokajala samo zbog Baby lips jer nije ni priblizno dobar koliko su ga devojke hvalile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja nikad ne mogu biti kriva :D Zato mora neko drugi :D Baby Lips je samo slatko pakovanje, velika fama i ništa više od toga.

      Delete
  5. O pa dobro, nisam te bacila u veliki trošak :) Ana je zaista teška navlakuša, prosto je nemoguće odoleti navali euforije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava navlakuša i droga sa koje se skidam. Natrčim neki dan i to je to. Čim vidim da se diže prašina i počinje euforija oko nekog proizvoda, bežim glavom bez obzira :D Nije, nije veliki trošak, priznajem :D

      Delete
  6. e pa eto ja nisam :) pa ću i ja uraditi taj tag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde, šta čekaš :) Biće zanimljivo :)

      Delete
  7. I mene su cure sa foruma navukle na olovcice. :-)
    Picture Polish lakove gledam na Instagramu i "slinim" nad njihovom ljepotom i zanimljivim finisima. Sto se tice Wet cetke, mene su blogerke navukla na Macadamiu i nisam se pokajala. I samo da znas, bolja je od Wet. :-) Do prije par dana nisam ni znala da me tom cetkom cesljaju u salonu. Dobra je, ali Macadamia ipak nimalo ne cupa. Nisam ni ja uradila tag, sve se nagovaram, moram razmisliti sta je kod mene u pitanju. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snow, ako kupim i tu četku, opet ćeš ti biti kriva za neku kupovinu :D Ja sam mislila da ga propustim, nisam ljubitelj istih. Ali shvatih da mi je zanimljiv pa ga odradih.

      Delete
  8. Itekako si me navukala na neke proizvode!!!!

    ReplyDelete
  9. Eto, devojke moje, vi ste krive za sve. Sad mi je malo lakše... Jer nisam ja, vi ste.
    ahhahahha genijalno skroz.
    što ti kažeš, volim da izbijem pare iz novčanika :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa naravno da si kriva, šta si mislila, da nisi? :D
      Uzajamno izbijanje para iz novčanika, uvek je najbolje uzajamno :D

      Delete
  10. Jako me veseli vidjeti i moje ime ovdje ;)) Drago mi je da sam te potaknula na kupnju RT kistova jer su oni meni zaista odlični i koristim ih baš svaki dan! <3
    Blogerice su krive za hrpu mojih kupovina.. ponekad bih voljela da sam discipliniranija pa da manje kupujem jer novčanik ne moze podnijeti toliko dobrih preporuka a znamo da mi sve treba :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja RT četkice toliko volim, da eto imam dve za rumenilo :D Predivne su, kvalitetne, lake za upravljanje. Razmatram još neke, ali otom-potom.
      Ma nama sve uvek treba :D Ponekad sam srećna što mi nije sve dostupno ovde. Pa se uspe provući neki kratki, malecni period bez kupovine. Sad kreću najave prolećnih kolekcija i plačem ja plače novčanik, a sve je nešto jadan mršaviji :D

      Delete
  11. Zdravo draga, pratim tvoj blog, kao i mnoge kozmetičke blogove, a počela sam i ja od skora da pišem svoj, u kome se bavim šminkanjem, domaćom, stranom i prirodnom kozmetikom. Značilo bi mi ako bi me pratila jer pokušavam da se povežem sa što više ljudi koji se bave takvom vrstom bloga. Hvala puno, cmok! http://evenflowmakeup.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe