OPI - I Carol About You

13.11.14




OPI I Carol About You je još jedan lak iz OPI Holiday 2014 Gwen Stefani kolekcije. Pored OPI First Class Desires, sa sajma sam ponela i ovu ljubičastu bočicu. Poznato je da ljubičastim lakovima ne mogu odoleti. Još ako je u pitanju tamno ljubičasti sa odličnim šljokicama, mojoj sreći kraja nema.

Ovaj lak sam odmah zapazila među celom kolekcijom. Jednostavno, morao je biti moj. I oduševljenje do danas nije splasnulo.

OPI I Carol About You je predivan jarko ljubičasti lak, nešto tamnijeg tona. U bočici izgleda kao čista krema, dok se pažljivo ne zagleda na jačem svetlu ili suncu. Tek tada se vidi prelepi šimer, koji daje potpuno novu dimenziju ovom laku. Šljokice nisu vidljive pod svim uglovima i nekada se čini da je lak krem završnice. Boje u kojima se šljokice prelivaju su roza, svetlo plave i svetlo ljubičaste. Nisu mnogo upadljive.



Lak se odlično maže. Jedan puniji sloj ili dva jako tanka sloja su dovoljna za pun efekat. Lak ima visoki sjaj kao završnicu, ali ipak preporučujem korišćenje nadlaka, jer se bez njega suši nešto duže. Ono što zameram je jak, oštar i neprijatan miris. Nisam na internetu uspela da pronađem da li je možda neki sastojak kriv za to, ali sam pronašla podatak da je zbog kombinacije plavog i ljubičastog pigmenta i odnosa njihove zastupljenosti u bočici. Takođe, ovo nisam mogla sa sigurnošću da proverim, jer na zvaničnom OPI sajtu ovih informacija nema. Sreća, pa se nakon sušenja miris ne zadržava na noktima.

Na slikama imam bazu, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Dugo OPI nije lansirao ovako dobru kolekciju, gde ima za svakog po nešto. Prijatno su me iznenadili. OPI I Carol About You i OPI First Class Desires su moji favoriti za hladnije dane.

Kako se vama sviđa? Da li ste kupile već neki lak iz ove kolekcije? Preporuke su uvek dobrodošle.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Predivan je! Mnogo mi se vise dopada od Stokholma. ;)

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da verujem koliko je lep. :O

    ReplyDelete
  3. Krasna puna ljubicasta! Divno ti stoji.

    ReplyDelete
  4. Mnogo je lep i odlično ti stoji. Pitam se kakav je na toplom tenu (hint, hint) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Donosim, donosim :D

      Delete
  5. jao jao kako mu neću odoleti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, kako nećeš, znam :D

      Delete
  6. Jos jedna fantazija. <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe