OPI - First Class Desires

11.11.14



Jedan od sajamskih noviteta je OPI First Class Desires. Moram da priznam da me OPI dugo nije oduševio nekom njihovom inovacijom. Međutim, ovogodišnja praznična kolekcija je pun pogodak. Raznovrsne boje, specifične završnice su nešto čime se nova OPI Holiday 2014 Gwen Stefani kolekcija, može pohvaliti.

Bogatstvo crvenih, bordo, ljubičastih nijansi, kao i šljokica. Slike cele kolekcije ste mogli videti u mom izveštaju sa jesenjeg sajma kozmetike.


OPI First Class Desires je dosta sličan sa OPI DS Mystery. Kako taj lak nemam, bez mnogo razmišljanja sam odlučila da ponesem i deo novogodišnje kolekcije kući. Nakon prvog mazanja shvatila sam da nisam pogrešila, i da ću ovaj lak mnogo nositi ove sezone. Lak je bio ljubav na prvo mazanje.

Izuzetno lep sa prelepo uklopljenim kontrastnim šljokicama. Bazna boja laka je između tamno ljubičaste i hladno čokoladno braon. Dok je u bočici izraženiji ljubičasti ton, na noktima je više braon. Ali to ne umanjuje njegovu lepotu. Takođe bazna boja dosta zavisi i od osvetljenja. U senci je izraženiji braon, na suncu ljubičasti ton. 

U senci.



Na suncu.



Šljokice su ono što ovom laku daje posebnu čar. Boje se prelivaju od zlatne, preko bakarne do crvene. Guste su, lako i ravnomerno se raspoređuju.


OPI First Class Desires se lepo maže. Prvi sloj je nešto ređi, pa se može koristiti i kao nadlak preko tamnih lakova srodnih boja. Drugi sloj daje punu boju i pravi efekat. Ja ga nanosim u tri jako tanka sloja, jer mi je tako najlepši i nema slučajnih ćelavih mesta. Kada se osuši lak ima izgled blago teksturne završnice i polumat sjaj. Na prethodnim fotogorafijama preko laka nisam nanela nadlak. 

Međutim, nanošenjem nadlaka, lak dobija potpuno novu dimenziju. Šljokice dolaze do izražaja, prelivaju se u jarkim bojama i dobijaju visoki sjaj.

Na fotografijama ispod, imam bazu, tri tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





OPI First Class Desires sam već nosila nekoliko puta, što znači da sam oduševljena ovim lakom. A kako oduševljenje ne prestaje, sigurna sam da će mi biti jedan od omiljenih ove sezone.

Kako se vama sviđa? Da li imate neki lak iz ove kolekcije? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Mene ovaj jako podseca na jedan lak iz Avona, skoro pa identican, ne secam se naziva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih znala zaista. Retko kad gledam Avonove lakove. Od Avona me mame druge stvarčice.

      Delete
  2. Uf, što je lep na suncu...
    Razmišlala sam da li da ga uzmem, ali se ispostavilo da je reformulisani Color Club Uptown maltene isti tako da ću FCD preskočiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Jedan lak ove nijanse je sasvim dovoljan. Bez obzira na njegovu lepotu.

      Delete
  3. Ovo je meni savrsenstvo od laka!

    ReplyDelete
  4. Lepa je boja ali imam utisak da sam viđala slične :)
    Lep je svakako ali mene nije nešto naročito kupio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mene je kupio u roku od odmah :D

      Delete
  5. Kako lep lak! Prelep je!

    ReplyDelete
  6. Bas je lep! :) On i Zoya Sansa su bese djupovi? Sansu cu svakako kupiti cim se pojavi u Srbiji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Pišu na netu da jesu isti i da jesu djupovi. Ako nisi uzela OPI, uzmi Sansu svakako. Ja se samo nadam da Sansa neće biti "ljubičastija" pa da ću morati i nju da uzmem :D

      Delete
  7. Fantastican je! Moram malo da aktiviram DS Mystery. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Obavezno ga aktiviraj. Šteta za tako lep lak da stoji.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe