Noviteti - Oktobar ´14

6.11.14



Akcije i sniženja koja su preplavila naše parfemerije i drogerije tokom septembra, su se nastavila i tokom oktobra. Protekli jesenji Sajam kozmetike je pravi raj za lakoholičare i prava mami-para. Novi komadi preparative i dekorative, nove kolekcije i međukolekcije su svuda oko nas i nemoguće im je odoleti.

Pošetkom meseca sam prisustvovala promociji nove Vichy kreme za lice - Vichy Liftactive Supreme Cream. O kakvom proizvodu je reč i više o samoj promociji, mogli ste da pročitate ovde.


Zbog velikih pohvala za Avonovu Planet Spa kolekciju među blogerima, odlučila sam da okušam sreću sa kataloškom prodajom i kupim nešto na neviđeno. Avon Planet Spa piling i krema za telo sa indijskim uljima, kao i dva losiona sa sjajem i prelepim zimskim mirisima: vanila i cimet; zimske bobice i šea puter.  


U DM drogerije stigli su novi proizvodi iz limitiranog jesenjeg i zimskog asortimana: dve Balea kupke sa mirisom vanile i narandže, kao i mirisom belih cvetova i akai bobica. Novi Balea balzam za telo za grubu i suvu kožu sa nordijskom brusnicom i šea puterom.


Od Alexandar Cosmetics mi je početkom oktobra stiglo divno iznenađenje u vidu propusnica za Sajam kozmetike i par noviteta. Među njima je, moj prvi, IBD lak za nokte - Dare to be Decadent.



Jedan China Glaze je stigao zajedno sa IBD lakom, dok sam ostale kupila na Sajmu kozmetike. 



OPI lakove sam kupila neplanirano. Iako nam je stiglo mnogo novih kolekcija, nijedna mi nije privukla pažnju. Dok ih nisam videla uživo. Kući sam ponela dva, dok sam jedan naknadno poželela. Već vidim kako i taj treći prelazi moj prag.



Chanel nas je obradovao i međukolekcijom Rouge Allure Gloss. Iako nisam ljubitelj ciklamasto-crvenih nijansi, ovoj nisam mogla odoleti. Nakon testiranja bila je to ljubav na prvi pogled. 


MAC Violette ruž je deo njihove pro linije, i do sada se mogao naći samo u njihovim pro radnjama. Iako naša MAC radnja nije tog tipa, uvoznici su se ipak potrudili i obezbedili nam nekoliko predivnih nijanci, među kojima je i Violetta.



Oktobar je kod mene prošao u znaku novih lakova za nokte. Ali sam zadovoljna i povoljnom kupovinom proizvoda za negu tela.

Da li ste i vi bili široke ruke kao i ja, ili nešto štedljiviji tokom oktobra?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. uh, baš su ti dobri noviteti

    ReplyDelete
  2. CG lakovi su predivni. A sa ovim ruzom nikako ne mogu da te zamislim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ruž na meni više vuče na pink, nego na ljubičasto. Ali imaćeš prilike da vidiš :)

      Delete
  3. Chanel - divna boja!

    ReplyDelete
  4. CG choo choo mi je prelijep.
    moram pogledati je li nama stigao ovaj balea losion, kad tako fino zvuči nordijska brusnica i šea puter...mmmm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choo Choo je jako lep. Još nisam stigla da probam losion, ali mišljenja o njemu su oprečna. Videćemo.

      Delete
  5. Ne bih pomislila da ćeš izabrati nijansu kao što ima taj MAC ruž, ali svakako je prelepa boja :) Lepi noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Lepo mi stoji, više vuče na pink. Zato sam se i odlučila na kupovinu.

      Delete
  6. odusevlejna sam pakovanjem tih Avonovih proizvoda, I am a Sucker for nice packaging:P
    Mene kupi samo pakovanje a ne sta je unutra

    ReplyDelete
  7. Super noviteti...ja sam bas preterala sa kupovinom predhodnog meseca :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nema veze, sebi jedan mesec daš oduška, drugi malo prikočiš i tako u krug.

      Delete
  8. Lakovi su prepredivni,posebno Chanel. I baš super izgledaju Avon proizvodi, nekako u prazničnom fazonu. :)

    ReplyDelete
  9. Mnogo mi se sviđa taj MAC karmin i ambalaža Avon Naturals losiona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAC je fenomenalan. A Avon losioni zaista divno mirišu.

      Delete
  10. Eto me k tebi da ti ukradem koju od ovih ljepota ;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajd dolazi, taman i na kafu i ručak u Trpezi :D

      Delete
  11. Ja vec sto godina koristim Golden rose lakove za nokte. Odusevljena sam sa kvalitetom i cenom (oko 100 dindzi). Koliko kosta taj IBD lak za nokte - Dare to be Decadent?

    ReplyDelete
    Replies
    1. IBD lakovi koštaju 387,oo din na sajtu Alexandar Cosmetics-a. Golden Rose mene lično asocira na neke protekle ne tako lepe decenije, i zbog toga kod mene stvaraju odbojnost. Takođe način poslovanja naših uvoznika i njihovi rezoni o tome "šta uvesti u Srbiju i šta je moderno" ne mogu da shvatim. Imaju široko tržište za pristupačne cene koje nude, ali ga ne iskorišćavaju. Toliko lepi komadi, tolike kolekcije i limited edition kolekcije nikad nisu stigle kod nas. Šteta... Mada priznajem, da im je kvalitet neuporedivno bolji nego pre dvadesetak godina.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe