Moj oktobar u slikama...

4.11.14


*Izvor
Poželela sam da oktobar bude dobar. I bio je. Više nego dobar. Bio je sjajan. Divno vreme, mnogo dešavanja, promocije, sajmovi, druženje sa dragim ljudima... U dobrom društvu se zaboravi na sve što srcu nije drago i uživa se u trenutku. A trenuci su oni koji se pamte...

Na samom početku meseca prisustvovala sam promociji nove Vichy kreme - Vichy Liftactive Supreme Cream. Više o samoj promociji mogli ste da čitate ovde. Druženje je bilo divno. 


Samo nekoliko dana kasnije održao se 24. Sajam kozmetike. Kao i proletos, i ovaj put sam išla u društvu dragih lakoholičarki. Sada nas je bilo više i bilo je mnogo zabavnije. Kvalitetno utrošeno nekoliko sati i kupljeno mnogo lakova za nokte.





Rasprodaje su me navele da ipak presečem i malo obnovim jesenje/zimsku garderobu. Najbolji ulov - Desiqual šarene gumene čizme!


Miholjsko leto nam je donelo prelepe jesenje tople dane, prvo žuto opalo lišće u beogradskim parkovima...


... predivna prohladna beogradska jutra...


... i još lepše obojene večeri, koje su očarale svojom lepotom.



Slavio se i 20.oktobar dan oslobođenja grada Beograda, posle nekoliko decenija, ali manifestacija je upriličena 16.oktobra. Eh, pomeranje istorije, ali dobro, nećemo o tome. Kako je bio radni dan, nisam mogla da prisustvujem vojnoj paradi, za koju kažu da je bila veličanstvena. Sve što sam videla od parade bili su avioni koji su preletali iznad moga krova. Iako su me danima nervirali, ipak sam poželela da ih vidim...


Kravica na jednom mestu...


Pitam se da li je jesen lepa u svakom gradu? Mislim da jeste. Jedan vikend sam provela u rodnoj Sremskoj Mitrovici. I dok su muški pekli roštilj na talandari, mama i ja smo uživale u šetnji kroz grad i pored reke Save. Zaboravila sam koliko volim mitrovački kej, koliko me opušta i koliko volim miris Save. Neko će se začuditi tome, ali svako ko nije odrastao nadomak reke u malom gradu, ne može da shvati ove moje reči.

Maglovita mitrovačka jutra.



Prelepe jesenje boje grada...


Kej.


Mitrovačka gradska plaža koja je malo više od dve decenije bila moje omiljeno mesto za opuštanje.








Uživancija...




Stari čamac na obali...


... i jesenji tepih.


Malo, radoznalo mače, jedva nešto više od cveta maslačka...



Umorna od pešačenja, dočekalo me je ovo! Tatin krompir pečen na talandari! Njam!


Za mene nisu fensi mesta i uksuni mali zalogajčići. Ja sam veliki gurman i "fensi hrana" me iritira. U restorane idem da jedem i idem gladna. A ne da prezalogajim. Restoran Trpeza ima ogromne porcije, preukusnu hranu i pristupačne cene. Punjena bela vešalica, svinjska rebarca u kajmaku, šopske salate, pomfrit i topli somuni! Ajme...


Sajam knjiga ne propuštam već 15 godina. Nekada je bolji, nekada lošiji. Ali uvek negde ima dobra ponuda i uvek postoji neki spisak. Tako i ove godine. Posetila sam sajam dva puta. Prvi put sam uživala, ali zato ove godine drugi put (subota) sam poželela da iskočim iz svoje kože od gužve i vrućine. Prva poseta je bila uspešna u svakom pogledu, dok tokom druge nisam uspela da vidim sve što sam želela.



Mojoj biblioteci sam pridružila nove naslove. Konačno Kingov komplet "Uporišta" i "Keri". Nisam mogla da odolim predivnom dizajnu korica za A. Dima "Grof Monte Kristo" i U.Eko "Ime Ruže". Nisam propustila ni drugi broj Štrumpfova. Izdanja Plave Ptice "Kralj Artur" i "Južna Zvezda", su jedna od mnogih sa mog spiska ovog kompleta koje sam želela. Potraga za ostalima, u očuvanom stanju, se i dalje nastavlja.


Ne znam šta je to u malim plavim. Dva od mame i jedan od koleginice. Do duše, Veliki Štumpf je njegov, Kefalo moj - ali to je sve moje, mislim naše... Kuvar je od koleginice.


Poslednji dan u oktobru je Noć Veštica. U gradu su se mogli videti ukrašeni izlozi na temu Noć Veštica, adekvatni kostimi, reklame za maskirane proslave. Meni je jedna bundeva, jednog ranog jutra, bila mnogo simpatična iščekivajući goste.


Stigao je i novembar i prve stvarno niske temperature ove jeseni. Dani su sve kraći, noći sve duže. Ostaje jako malo za dobre fotografije. I pored toga, želim da mi novembar bude lep, pa da budem skromna, podjednako kao oktobar.

Kako ste vi proveli Vaš oktobar?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Uvijek me oduševiš svojim fotografijama i ostaviš tekstra *.* Ne znam niti što bih mogla nadodati osim da mi je jako drago što ti je mjesec protekao u pozitivnom i veselom tonu! ;)
    Meni je prošli mjesec bio relativno dobar i veseo, ali kako mu se bližio kraj tako je postajao sve gori i tužniji.. ali, bit će bolje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Biće bolje draga Mell, mora biti <3

      Delete
  2. Oktobar je bio divan kao i tvoje slike
    Jesenje boje su fantasticne. A ti uvek uhvatis najbolje trenutke

    ReplyDelete
  3. Evo sva sam se razsentimentalisala zbog slika lepe Mitrovice, krompira, rebaraca i izdanja Plave Ptice. <3 Uh, ponekad baš mrzim što sam tako daleko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Navrati ponekad, nema veze što si daleko. Da te želja mine...

      Delete
  4. Uporište je komplet koji vredi imati, ja moj ljubomorno čuvam. Keri je takođe odlična knjiga, mada ove reči dolaze od strastvenog Kingovog fana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uporište je konačno moje :)

      Delete
  5. E baš lepo što je to bio tako dobar mesec :) Divan je tvoj rodni grad, bila sam jednom na ceo dan, šetala sam po ovim mestima koje si prikazala i stvarno je prijatno.

    ReplyDelete
  6. Moraš da me naučiš da fotkam kao ti. Slike Mitrovice su me raznezile, dugo nisam bila na keju. Moram priznati da sam prepoznala tvoje fotografije koje si poslala izvesnoj fb strani o nasem rodnom gradu <3. Uzivam u citanju ovih tvojih mesecnih retrospektiva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Vežba Nato, samo vežba kako prsta tako i oka. Dobro oko je bitnije od svega.

      Delete
  7. fotografije su ti toliko lepe da nema šanse da se odlučim za favorite

    ReplyDelete
  8. jao, moras staviti upozorenje prije teksta, da ima slika od kojih zakruli u zelucu..kako bih sad ovog krompiraaaa a tek ove hrane iz Trpeze mljaaaaaac
    ja sam kao i ti, daj mi brate da se najedem sta mi serviras te zalogajcice sto u oko stanu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kad jedem, ja jedem! I tačka :D

      Delete
  9. Kao i uvek, super fotografije :-)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe