China Glaze - Well Trained

20.11.14



Tamnih lakova nikad dovoljno, bilo oni sivi, plavi, zeleni, ljubičasti. Iako nikad nisam nijanse delila na letnje i zimske, samo se nameće da su svetle i jarke nijanse za leto, dok su tamne za hladnije dane. China Glaze Well Trained je jedan od dva laka koja sam poželela da imam u svojoj kolekciji od kad sam videla promo slike njihove jesenje kolekcije. Kako sam siromašna sa ovom nijansom u svojoj kolekciji, našla sam pravo opravdanje za kupovinu ovog laka.

Well Trained je iz spektra petrolej boja sa kojima se ne osećam u potpunosti "komotno". Ali što ih više nosim, sve mi više prijaju i sviđa mi se kako izgledaju na mojim rukama. Ovaj lak ima odličnu razmeru zelenog i plavog pigmenta u jednoj petrolej nijansi. U zavisnosti od tena i podtona, lak može da bude više zelen ili više plav. Na mojim rukama je petrolej zelene boje.



Formula je odlična. Jedan sloj je dovoljan za punu boju. Nakon sušenja ima visoki sjaj, pa upotreba nadlaka u tu svrhu nije potrebna. Zbog karakteristične nijanse, preporučujem korišćenje baze ispod laka.

Na slikama imam bazu, jedan sloj laka i nemam nadlak.




China Glaze Well Trained je jedan od najpigmentovanijih lakova koje imam. Prilikom mazanja pažljivo skinite višak laka sa četkice, kako ne bi došlo do njegovog razlivanja na noktu.

Boja je prelepa, ali mislim da više dolazi do izražaja na svetlim tonovima kože, nego na tamnima. 

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

Ogrlica: "Sofisticato"

You Might Also Like

12 comments

  1. Ovo mi se baš dopada, toliko da bih i sama nosila, a moj stav o tamnim lakovima znaš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, ali trebalo bi da probaš. Posle bebećih koraka u crvene vode, red je da potrčiš u neke druge :)

      Delete
  2. i treba da se navikavaš jer ti stoji fantastično

    ReplyDelete
  3. Slažem se sa Ufi - odlično ti stoji.

    ReplyDelete
  4. Predivan je...treba mi neki ovakav u kolekciji, nista slicno nemam, ali mi treba, definitivno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nemaš i naravno da ti treba :D

      Delete
  5. prekrasna je nijansa :D nisam fan plavih lakova pretjerano,,ali ovako nešto bi sigurno nosila .. baš je vintage i jesenska <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Vintage! Ta reč mi je falila dok sam pisala post! :D

      Delete
  6. Slobodno se otisni u tamniji deo spektra, stoji ti jako lepo.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe