China Glaze - One Track Mind

18.11.14



China Glaze su poznati po fantastičnim jesenjim i prolećnim kolekcijama. Ovogodišnja jesenja je jedna od njihovih najboljih do sada. Prelepe nijanse, fantastičnih formula i različitih završnica nudi lakove za svačiji ukus. 

Na promo slikama China Glaze One Track Mind je izgledao kao još jedan tamno plavi lak u nizu. Međutim promenila sam mišljenje kada su se pojavile prve recenzije i fotografije. Iako nije bio moj prvi izbor iz ove kolekcije, ipak sam ga kupila. I nisam pogrešila. U moru plavih lakova koje imam u kolekciji, moram priznati da ovakav nisam imala. 

One Track Mind je prelepa tamno plava nijansa. Mornarsko tamno plava. Savršena krema. Za nijansu je svetliji na noktima nego u bočici. Takođe u zavisnosti od osvetljenja nekada je plava intezivnija i svelija, a nekada mirnija i tamnija.



Lak ima savršenu formulu. Puna boja se dobija samo jednim slojem. Brzo se suši i ima visoki sjaj. Nadlak nije potreban, ali baza jeste zbog intezivne plave boje i mogućeg farbanja površine nokta.

Na slikama imam bazu, jedan sloj laka i nemam nadlak.




Lak odlično pristaje svetlom tenu, jer dolazi do izražaja. Odličan lak za hladnije dane. Zbog dobre pigmentacije i sjajne formule, može odlično da posluži i za pečatiranje.

Kako vam se sviđa? Volite li plave krem lakove?

Hvala na čitanju.

Ogrlica "Nakit sa dušom".

You Might Also Like

14 comments

  1. Meni je ova boja laka najbolja za leto. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je opet nekako za hladnije. Ali, opet sve po ukusu :)

      Delete
  2. Fantastična boja! Sviđa mi se kako ti stoji.

    ReplyDelete
  3. Jako lepa plava, da nemam već sto sličnih uzela bih ga sigurno. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam mislila da ću duplirati sa nekim od plavih koje imam, ali ispade da nemam ovakav :D Ne znam da li da se radujem ili plačem :)

      Delete
  4. divna boja, pomalo vuče na royal blue nijansu :D divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  5. Royal blue samo malo vibrantnija boja,genijalan :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe