10 lakova za nokte za jesen i zimu 2014/2015. godinu

9.11.14


*Izvor
Svaka sezona sa sobom donosi nove trendove. Leti uživamo u jarkim, neonskim bojama i šarenilu. Jesen i zimu dočekujemo sa mirnijim, tamnijim i zagastijim nijansama. Iako većina žena hladnije dane povezuje sa tamnim bojama, ovaj period godine nije strogo rezervisan samo za njih. Izuzeci u vidu završnica, sjaja i šljokica daje posebnu notu svakom manikiru i dodatno osveženje svakoj odevnoj kombinaciji. 

Da li ćete lak uskladiti sa odećom ili ga iskoristi za akcentovanje detalja - izbor je samo vaš.

Moj izbor boja za ovu jesen i zimu obuhvata paletu od najjtamnije grafitno sive do najsvetlije, mlečno bele.

Večna bela. Stigla je sa prolećem i ne napušta nas. Jednostavna i elegantna istovremeno. Na vama je da odaberete da li će biti krem, sedefst, sa šljokicama, teskturni. Moje preporuke: Chanel Eastern Light; OPI Angel With Lead Foot; Essie Fiji; China Glaze White on White.


Nude nijanse na noktima nikada nisu bile popularnije nego ove sezone. U svakoj kolekciji se našla makar jedna bočica. Međutim, sa ovom bojom treba pažljivo. Nude lakove treba birati na osnovu vašeg tena i podtona kože. Ukoliko ste svetli tip, sa hladnim podtonom nude nijanse koje u sebi nemaju primesu žute, narandžaste i braon su za vas. Ako ste svetli tip sa toplim podtonom, izbegavajte nude nijanse sa crvenim i pink primesama. Ako ste tamnijeg tena, donekle možete prekršiti ovo nepisano pravilo. Ove lakove možete pronaći skoro kod svakog brenda. Moje preporuke: Chenal Secret; Chanel Emprise; Chanel Beige, Chanel Frenzy; Dior Lili.


Svi mi koji nismo poklonici mirnih tonova na noktima, i želimo boje, petrolej zelena ili petrolej plava su pravi izbor. Ove nijanse se najčešće plasiraju u krem završnicama, i za mene ta dva pojma nekako najbolje idu zajedno. U poslednje dve-tri godine hladne dane ne mogu zamisliti bez ove boje. Odlično pristaju svima i sa njima se ne može pogrešiti. Dovoljno ozbiljne za posao ili poslovni sastanak, a opet dovoljno opuštene za posledpodnevnu kafu. Ispod lakova ovih nijansi obavezno koristiti bazu za nokte, zbog mogućeg farbanja nokatne ploče. Moje preporuke: YSL Vert d´Orient; Dior Nirvana; OPI Ski Till We Drop; OPI Amazon .. Amazoff; China Glaze Well Trained.


Plava nikad nije bila popluarnija nego ove godine. Posle proleća i leta, u jesenjim i zimskim kolekcijama tamnija varijanta ove boje je pristuna. Krem završnica, sa šljokicama, metalik - svejedno. Bitno je da je plava. Za mene što tamnija i intezivnija ove jeseni - to bolja. I naravno krem! Moje preporuke: Dior Carre Bleu; Dior Tuxedo; OPI Eurso Euro ; China Glaze First Mate; China Glaze One Track Mind.


Ljubičasta u svim njenim hladnim pastelnim ili tamnim nijansama. Moja omiljena boja. Ukoliko je nostie kao hladnu pastelnu boju, neka bude krem završnice. Ako želite šimer u laku ove boje, neka budu sitno zlatne ili srebrne, skoro kao dijamantski prah. Tamno ljubičasti krem, sa jarkim šljokicama, raznobonijm šimerom - po želji. Sa ljubičastim lakom ne možete pogrešiti. Moje preporuke: Chanel Taboo; OPI I Carol About You; Zoya Lotus; OPI Linkoln Park At Midnight; China Glaze Charmed, I´m Sure; China Glaze All Aboard.


Crvena je uvek u modi i sa njom nikad ne možete pogrešiti. I ako imate jedan lak, najverovatnije je to baš crveni. Više o samom laku i kako odabrati savršeni crveni lak za sebe, možete pročitati u članku za ELLE Srbija, gde mi je ukazana čast da prenesem svoje mišljenje. Kako je u pitanju "zimska" crvena preporučujem malo mirnije nijanse ili novogodišnje sa šljokicama. Moje preporuke: Chanel Expression; Chanel Rouge Fatal; Dior Pandora; OPI Red; Zoya Bler; China Glaze Ruby Pumps.


Nastupajući period je pravo vreme za bordo lakove. Jedna od omiljenih nijansi na koju se često nailazi kada je zimski manikir u pitanju. Dovoljno taman i elegantan, a opet nije "crn". Bordo lakovi se dostupni i kod postoji zaista velika ponuda. Od mat nijansi, preko onih sa šljokicama, sitnim šimerom, metalik sjajem do krem i jelly završnica. Izbor je samo vaš. Ne zaboravite da ispod lakova ovih nijasni koristite bazu za nokte. Moje preporuke: Chanel Rouge Noir; Dior Nuite 1947; YSL Prune Minimale; OPI German-icure by OPI; Zoya Paris; China Glaze Short and Sassy.


Tamno-grafitno siva boja je odlična zamena za sve nas koji nismo veliki ljubitelji crnih lakova. Ovakve nijanse odlično pristaju svima. Najčešće su krem završnice visokog sjaja. Poželjno je da formula ovakvih lakova bude dobra, radi lakšeg dobijanja pune boje. Grafitno siva zahteva dobru forumulu. Ako je siva vaš izbor, prošetajte kroz spektar ove boja. Možda neka svetlija bude baš vaša. Moje preporuke: Chanel Orage; Dior Junon; OPI Nein!Nein!Nein!OK, Fine!; China Glaze Concrete Catwalk.


Šljokice nisu rezervisane samo za sunce i tople dane. Odlično ukombinovan tamni lak sa kontrastnom bojom šljokica je savršen za hladne dane. Kao takve mogu da se nose svaki dan. Posebno laskaju svetlom tenu i bledoj koži, jer dolaze do izražaja. Svejedno je da li ćete takve lakove koristiti kao toper preko drugih nijansi, i tako praviti sebi jedinstvene boje, ili samostalno. Oni su obavezi ove sezone. Moje preporuke: Chanel Taboo; YSL Premiere Neige; OPI Every Month is Octobarfest; OPI First Class Desires; China Glaze Howl You Doin´.


Poslednja "trendi" kategorija jesu metalik lakovi. Ova grupa je specifična po svojoj završnici - visoki sjaj i metalik izgled, koji mnogi mešaju sa sedefastom završnicom. Iako liče, nisu isto. Mnogi svetski kreatori trendova forsiraju metalik zlatnu kao "bum" ove sezone. Međutim, sa ovom nijansom lako se pogreši jer ne stoji svaka zlatna svakoj ženi. Topli tipvi mogu sebi da dozvole zlatne nijanse sa primesama žute i bakarne. Hladni tipovi nemaju taj luksuz. Na njima ovakvi lakovi, ukoliko nisu pažljivo izabrani, izgledaju jeftino. Zlatne nijanse koje njima pristaju su one koje naginju ka boji starog zlata i sadrže više crne i sive, nego žute boje. Ukoliko se ne osećate prijatno sa ovom bojom na noktima (ja sam jedna u toj grupi) uvek možete napraviti kompromis. Srebrne metalik nijanse su odlične za vas, kao i duohrom/multihrom lakovi u različitim nijansama. Moje preporuke: Chanel Graphite; OPI Turn on the Haute Light; China Glaze Goldie but Goodie; China Glaze Bat My Eyes.


Na kraju, trendovi su ipak jedno, a ono što zaista volimo i želimo da nosimo, i što smatramo da nam "dobro stoji" je drugo. Iako je jesen, uskoro i zima, što se tiče lakova za nokte - sve je dozvoljeno sve dok se dobro osećate sa tom bojom na noktima. Nekada po sivom i tmurnom danu, nositi lak jarkih i vedrih boja može da ga popravi. Jer, sve su to boje i kao takve one utiču na nas.

Većina lakova je dostupna u našim parfemerijama. O nekim navedenim sam već pisala, o nekima ću tek pisati.

Koje su vaše preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. interesantan izbor, volim bele i plave lakove zimi, a isto tako i holo kada je neki od onih lepih sunčanih snežnih dana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam više za holo, sunce mi je prevrtljivo ovde u Srbiji ove godine, pa od njega ne očekujem ništa ni tokom zime :D

      Delete
  2. Anonymous9/11/14 20:34

    Slike su prelepeeeee!!!!!

    ReplyDelete
  3. Kada su lakovi u pitanju svi mi se sviđaju, ali bordo mi je u ovom periodu savršen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Većina devojaka i žena zimi voli i nosi bordo lakove. Ako izaberem tu nijansu mora imati neki šimer :)

      Delete
  4. Ruby Pumps <3 Moj najdrazi crveni ;)
    Volim trend metalik lakica ;)
    Cekam post o China Glaze plavcu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Metalik su dobri, ali meni lično osetljivi. Uskoro post o novim China Glaze lakovima. Ruby je već klasika.

      Delete
  5. Slike su fantazija. :) Ja bih dodala još neki dobar plum i zlatnu naravno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Plum može da se uvrsti među ljubičaste, a zlatna je za mene osetljiva kategorija, pa uvek naginjem ka srebrnoj :)

      Delete
  6. i lakovi su ok, ali pohvala ide fotkama koje su ti prekrasne, užitak je gledati tvoje postove <3

    ReplyDelete
  7. Zbogom neoncima i holosima a hello sljokicama. ;) Ja bih dodali jos po koji zeleni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeleni po afinitetu, Ja više volim petrolej, ako već moram zeleni :)

      Delete
  8. Izbor je jednostavno savrsen

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe