Trind staklena turpija

27.10.14



Trind staklena turpija je prva turpija te vrste sa kojom sam se susrela. Pre nje sam koristila drogerijske, klasične turpije koje sam posle nekoliko meseci menjala novim komadom. Metalne ne volim, i nakon kratkotrajnog iskustva pre nekih dvadesetak godina, njima se nisam vraćala. Čitala sam o pozitivnim iskustvima mnogih devojaka i žena koje su koristile staklene turpije. U moru recenzija izdvajala se Trind staklena turpija, koju sam s nestrpljenjem čekala nekoliko meseci. Sada, posle nekog vremena upotrebe, mogu slobodno da napišem: "Ne znam kako sam živela bez staklene turpije!".

Dužina turpije je 14cm i dolazi u prelepoj metalnoj kutiji, koja ima napravljen otvor po merama same turpije. To je za mene bitno, jer se turpija ne može ošteti u transportu. Takođe, izgleda veoma elegantno.


Trind turpija ima sertifikat na nalepnici koja se nalazi na samoj turpiji. Po nalepnici se vidi da je u pitanju čuvena Blažek turpija, koja je proizvedena po Trind specifikacijama. Češka firma Blažek je poznata po proizvodnji turpija od impregniranog češkog stakla, sa finom abrazivnom površinom. Proizvode se od 1997.godine i poznate su po svom "veku trajanja". Ukoliko se pravilno koriste i održavaju, imaju neograničen rok trajanja.


Da bi staklene turpije trajale godinama, potrebno je očistiti ih nakon svakog korišćenja. Najbolje se odražavaju mlakom vodom i sapunom, tako što se blago istrlja nasapunjanim prstima ili sunđerčićem. Može se obristati čistom krpom ili ostaviti da se samostalno osuši na vazduhu. Velika prednost je mogućnost dezinfikovanja. Po oštrini i finoći bih ovu turpiju svrstala u srednju grupu.

Sa staklenim turpijama treba raditi pažljivo. Nema potrebe za jakim pritiskom turpije na vrh nokta. U suprotnom ćete nokat skratiti više od planiranog. Dovoljan je lagani prelaz u jednom smeru. Ako ste početnik, dozvolite sebi malo više vremena za turpijanje noktiju, dok se ne naviknete. 

Nekoliko meseci sam imala problem listanja noktiju, koji sam uspešno sanirala. Sada su moji nokti ponovo čvrsti. Trind staklena turpija mi je dovoljna kako za skraćivanje noktiju, tako i za njihovo oblikovanje i sređivanje, tzv. "zatvaranje" ivice nokta. Ukoliko imate problem sa listanjem ili imate tanke i lomljive nokte, ova turpija može biti gruba za krajeve notkiju. Neke žene imaju običaj da turpijaju površinu nokta. Trind staklena turpija nije namenjena za taj deo zbog svoje oštrine.


Trind staklenu turpiju koristim dva meseca i veoma sam zadovoljna. Nemam problem sa listanjem ni cepanjem notktiju. Svoje nokte skraćujem i oblikujem ovom turpijom. Pored ove, Trind ima u ponudi još nekoliko turpija, koje možete videti ovde.

Trind proizvode možete kupiti u sledećim apotekama, gde možete naručiti i Trind staklenu turpiju po ceni od 1600,oo din:

1.Apoteka Benu, TC Delta city, Beograd
2.Apoteka Benu, TC Ušće, Beograd
3.Apoteka Pharmacity, Yu Biznis Centar, Bulevar Mihaila Pupina 10b, Beograd
4.Apoteka Pharmacity, Beogradska 50,Beograd
5.Apoteka Pharmacity, Resavska 2, Beograd
6.Apoteka Pharmacity, Kosovska 4, Beograd
7.Apoteka Pharmacity, TC Merkator, Novi Sad
8.Apoteka Ivančić i sinovi, Bulevar Zorana Đinđića 64a, Novi Beograd
9.Apoteka Ivančić i sinovi, Ilije Garašanina 5, Beograd
10.Apoteka Ivančić i sinovi, Nušićeva 15, Beograd
11.Apoteka Sazofarm, Petra Martinovića 37, Banovo bedo, Beograd
12.Apoteka Veljković, Vojvode Mišića 4, Paracin
13.Apoteka Viva B Plus, Nehruova 51, Beograd
14.Apoteka Viva EM, Goce Delčeva 29, Beograd
15.Apoteka Viva KA, Njegoševa 90, Beograd
16.Apoteka Fabeg 3, Dr Svetislava Kasapinovića 5, Pancevo
17.Apoteka Banjica 2, Paunova 6a, Beograd
18.Apoteka Fabeg Inđija, Jug Bogdanova 3-7, Inđija

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

6 comments

  1. Moje pohvale idu i na račun turpije i na račun kutije. Vukljam je po torbama, udaram, kutija se ulubila, a turpiji na svu sreću nije ništa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajna je turpija. Nosim i ja kutiju svuda sa sobom, ali srećom nisam je oštetila. Ne još :D

      Delete
  2. Tek sam nedavno otkrila staklene turpije, ali još uvek tražim pravu. Ova deluje zanimljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična je. Ako su ti nokti tanji i osetljiviji, treba imati na umu da je ovo malo grublja turpija i da ćeš njom moći da skraćuješ nokte, ali ne i da ih oblikuješ.

      Delete
  3. Kako u poslednje vreme zapravo imam nokte i potrebna mije dobra turpija, ovu stavljam na listu želja. Primamljiva mi je skrozz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična je. AKo je uzmeš očekujem tvoje utiske :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe