Top Ten Bio Pomade mleka za telo

30.10.14



Posle letovanja moja koža je suvlja nego inače. Međutim, ove godine je prvi put krenula da se intezivno peruta. Prvih nekoliko dana kožu sam nahranila uljima. Posle toga negu sam nastavila Top Ten Bio Pomade proizvodima za negu tela. Više od mesec dana koristim ova mleka i prezadovoljna sam nekima od njih.

U ovoj liniji proizvoda postoje četiri mleka za negu tela, svako sa drugačijim svojstvima i različitom namenom. Kompletnu ponudu Bio Pomade linije možete videti ovde.

Svako mleko dolazi u čvrstoj, plastičnoj, neprovidnoj amblaži prelepog i šarenog dizajna, koji privlači pažnju, što mi se posebno svidelo. Količina je 250ml. Otvor je isti na svakoj bočici i dovoljno veliki za doziranje mleka. Ne postoji mogućnost razlivanja proizvoda.


Svako mleko je bele boje i divne kremaste teksture. Mirisi su u skladu sa sastavom i namenjenom ulogom. Gustina mleka se minimalno razlikuje. Sva mleka  su sa prirodnim uljima, vitaminom E i pantenolom i imaju hranljiva dejstva. Nemasne teksture. 



Mleko za telo sa cvetom nevena je prvo koje sam koristila. Miriše jako lepo i slatkasto. Pravi zimski miris. 

Neven je poznat po svojoj sposobnosti aktivne regeneracije. Prirodni je regenerator i ovlaživač kože. Smiruje osetljivu kožu, hrani je, sprečava njeno dodatno isušivanje i pucanje. Kao takvo preporučuje se za umornu, oštećenu, suvu i izrazito suvu kožu.

Mleko sa cvetom nevena je najgušće u kolekciji. Samim tim teže se razmazuje. Kružnim pokretima se zagreva i time nanošenje postaje lakše. Treba ga pažljivo dozirati, jer nije potrebna velika količina. Dok mi se koža perutala u većim količinama, moja koža je ovo mleko brzo upijala. Već posle tri dana sam primetila da se manje peruta, a mleko teže upija. Kada se perutanje vidno smanjilo, ovo mleko sam zamenila drugim i nastavila negu. 

Za umorna stopala ovo mleko je odlično. Nanosim ga u debljim slojevima, i prespavam sa pamučnim čarapicama. Koža je nežna i glatka. Takođe ga koristim na kritičnim prevojnim tačkama tela: laktovi i kolena.


Sastav:

Aqua, Althea Officinalis macerat, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetylstearyl Alcohol, Triisostearin, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Calendula Officinalis, Aloe Vera, Olea Europaea, Chamomilla Matricaria ext. Tocopherol, Panthenol, Allantoin, Ascorbyl Palmiate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum.


Mleko za telo sa uljem masline mi se najviše svidelo. Miris je prelep i osvežavajuć, izuzetno mi prija. Podseća na miris Top Ten Olive Oil After Sun Milk koji sam koristila na letovanju. 

Maslina je bogata hranljviim i lekovitim sastojcima: belančevine, masne kiseline, vitamini A, E, D, K itd. Kombinacija sa drugim sastojcima ovo mleko čini jedinstvenim i idealnim za negu svih tipova kože. Posebno je pogodno za suvu i oštećenu kožu. Redovnom upotrebom koža se umiruje, vraća se elastičnost i postaje sveža i meka. 

Mleko sa uljem masline je jedno od gušćih iz kolekcije. I pored toga, lako se razmazuje. Ukoliko je koža suva, brzo se upija. Miris se dugo zadržava i koža miriše satima. Tri dana nakon početka upotrebe primetila sam da je perutanje u potpunosti nestalo. Koža je postala glatka, sjajna i vidno nahranjena. Ovo mleko je moj favorit, kako zbog nege, tako i zbog mirisa.


 Sastav:

Aqua, Althea Officinalis macerat, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetylstearyl Alcohol, Triisostearin, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Calendula Officinalis, Aloe Vera, Olea Europaea, Chamomilla Matricaria ext. Tocopherol, Panthenol, Allantoin, Ascorbyl Palmiate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum.


Mleko za telo sa cvetom kamilice je idealno za svakodnevnu negu svih tipova kože. Antiseptička, antivirusna, antifungicidna i atibakterijsko svojstva kamilice su uveliko poznata. Zbog njih efikasno sprečava i leči brojne infekcije i blaže alergijske upale.

Mleko nije gusto. Lako se razmazuje i brzo upija. Miris čaja od kamilice nam je svima poznat. Tako isto miriše i mleko, nežno i umirujuće. Na žalost, na mojoj koži se ne zadržava dugo. Sa njegovim korišćenjem sam počela nakon potpunog oporavka kože. Odlično mleko za normalan tip kože, i onu koja naginje ka malo suvljoj.


Sastav:

Aqua, Althea Officinalis macerat, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetylstearyl Alcohol, Triisostearin, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Calendula Officinalis, Aloe Vera, Olea Europaea, Grape Seed Oil, Chamomilla Matricaria ext. Tocopherol, Panthenol, Allantoin, Ascorbyl Palmiate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum.


Mleko za telo sa uljem semenki grožđa je mleko sa ekstraktom dobijenim iz semenki grožđa. Grožđe je poznato kao snažan oksidant koji neutrališe slobodne radikale i pomaže u izgradnji kolagena. Samim tim, štiti i neguje kožu, pospešuje cirkulaciju krvi, jača kapilare i krvne sudove i ima pozitivne efekte na vene. Zajedno sa uljem nevena i maslinovim uljem, ekstraktom kamilice i belim slezom, ovo mleko je jedinstveno. 

Idealno je za sve tipove kože, posebno za umornu i osetljivu kožu. Sprečava prerano starenje i isušivanje.

Mleko je slične gustine kao i mleko sa cvetom kamilice. Lako se nanosi i brzo se upija. Miris je jak i osvežavajuće kiselkast. Dugo se zadržava na koži. Kako mom nosu ne prijaju ove mirisne note, ovo mleko sam najkraće koristila. Ali ono što sam primetila, jeste da ovo mleko prijatno hladi moju kožu. Zbog toga mislim da bi leto bilo adekvatnije godišnje doba za njegovo korišćenje.


Sastav:

Aqua, Althea Officinalis macerat, Caprylic/Capric Triglyceride, Grape Seed Oil, Cetylstearyl Alcohol, Triisostearin, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Calendula Officinalis, Olea Europaea,  Chamomilla Matricaria ext. Tocopherol, Panthenol, Allantoin, Ascorbyl Palmiate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum.


Kompletna linija je naišla na moje oduševljenje. Veliki plus kod mene su dobili kao domaći proizvodi, za koje smatram da su u rangu mnogih skupljih, neretko i kvalitetniji. Moj favorit je mleko za telo sa uljem masline. Izuzetno mi se svidelo, kako zbog odlične nege tako i zbog fantastičnog mirisa. Odmah posle njega prednost dajem mleku za telo sa cvetom kamilice. Iako su preostala dva ponaosob dobra, navedena dva su me oduševila. Mleko sa uljem masline već vidim kao stalnu postavku nege tela.

Top Ten Bio Pomade mleka za telo možete naći u Lilly i DM drogerijama i bolje opremljenim super/mega marktima po ceni od oko 370 din. Često su na povoljnim akcijama i sniženjima.

Da li ste koristili neki proizvod iz ove linije? Vaši utisci?

Hvala na čitanju.

* Proizvode sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

4 comments

  1. Hvala tebi na divnim postovima......cmokić!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, uvek :) Hvala tebi na komplimentu.

      Delete
  2. Ja koristim Nivea mleko, ono klasično u tamno plavoj ambalaži, jer mi treba nešto masnije za moju suvkastu kožu. Još nisam naišla na neko drugo koje bi mi odgovaralo i nakon koga nemam osećaj neprijatnog zatezanja. Obavezno ću probati ovo mleko sa maslinom:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovo mleko sa maslinama, prelepo je. Ja ga obožavam. Od sva četiri ovo mi se najviše svidelo.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe