Picture Polish - Hope

21.10.14



Picture Polish Hope je pored Lagoon, još jedan lak koji je nastao u saradnji sa blogerkom. Ovog puta je u pitanju Be sa bloga Vernis en Folie. Sam slogan na bočici "Dream Big, Live High!" se dopunjuje sa imenom laka.

Picture Polish ovaj lako opisuje sledećim rečima: "Hope is a dark teal green/blue jelly holo (scattered) with a subtle smattering of cobalt glitter designed to come alive with a little shake of the bottle.''

Hope je lak tamno plave, skoro teget boje sa primesama trava zelene osnove. Prisutan je divan, suptilni rasejani holo efekat. Na ovakvoj baznoj boji, sitne holo čestice izgledaju predivno i laku daju posebnu čar. Šestougaone šljokice su kobaltno plave boje. 




Iako lak opisan kao jelly, ima odličnu formulu. Dva sloja su sasvim dovoljna za punu prekrivenosti i predivan efekat. Može da se maže i u jednom punijem sloju, ali kako lak ima hologramske elemente, preporučujem dva tanja sloja. Zbog tamne boje, upotreba baze za nokte je obavezna. Suši se dosta brzo za jelly lak i nema visoki sjaj kao završnicu. Ja na kraju nanosim nadlak.

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.






Iako su ime laka Hope i njegova boja suprotnosti, mislim da zajedno čine savršenstvo u bočici. Izuzetno lep lak. 

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. izgleda kao zvezde na nebu... :)

    ReplyDelete
  2. E ovaj PP plavac mi se baš sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da je po tvom ukusu i ta nijansa je nešto što bi ti nosila :)

      Delete
  3. Ja ne vidim teal momenat a to je sto se mene tice dobro. Predivan je! Predivan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema veze ko šta vidi, činjenica je da je lak divan :)

      Delete
  4. Sviđa mi se, baš kao da gledam noćno nebo <3

    ReplyDelete
  5. Toliko lepo izgleda da sam čak i ja poželela da namažem nokte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh kada ti želiš da nalakiraš nokte, gde će nam biti kraj :D

      Delete
  6. prelep je, baš. a i dobro ti stoji

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe