OPI - The Sky´s My Limit

16.10.14



U sastavu letnje limitirane kolekcije OPI Mustang 2014, pojavio se The Sky´s My Limit. Ne baš najoriginalniji, ipak jako lep da privuče pažnju. Iako postoji slična nijansa u OPI porodici, dva-tri tona razlike su sasvim dovoljna da lakoholičarke sveta osete potrebu da ga poseduju u svojoj kolekciji. Moja, iako bogata plavim lakovima, nema ništa slično, pa je kupovina ovog laka bila sasvim razumna.

Mustang 2014 kolekcija je napravljena u saradnji sa Ford kompanijom, u čast 50 rođendana Ford Mustanga. Pored The Sky´s My Limit u kolekciji se nalazi još pet, rekla bih, interesantnih boja. Svaki čep je obmotan providnom folijom na kojoj je utisnut zaštitni znak - Mustang.


The Sky´s My Limit je metalik plavi lak, sa plavim i zelenim šljokicama. Bazna boja laka je duboka plava. 


Lak je nešto ređe formule. Jedan sloj je dosta proziran. Drugi deblji sloj daje pun efekat i prekrivenost nokta. Ako se nanese u nešto tanjem sloju, prekrivenost nije potpuna. Ukoliko mrtvi deo nokta ima prirodnu belinu, može se desiti da se nazire ispod dva sloja laka, kao što je kod mene slučaj. Međutim, golim okom to nije primetno zbog vrste završnice, ali jeste kroz objektiv. Brzo se suši. Nakon skidanja laka, površina nokta ostaje blago obojena, pa je korišćenje baze obavezno. Ovo je i jedina zamerka na ovaj lak.

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Moram da priznam da, iako mnogo lep, lak mi je lepši u bočici nego na mojim rukama. Ali ako se odlučite za lov na njega, nećete pogrešiti. Pogotovo ako niste poklonik ovih nijansi i završnice, a želite makar jedan primerak u kolekciji.

Kako vam se sviđa? Jel imate neki OPI iz Mustang 2014 kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Jedino mi se Sky Is My Limit i dopao iz Mustang kolekcije. Odustala od njega iz razloga sto vec dve godine imam jedan slican Don Juan lak namazan samo jednom. Divno ti stoji, ali sam i ja ocekivala da bude drugaciji, raskosniji na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Opisala si tačno ono što sam očekivala. Da već nemaju nešto slično ili da već nije toliko puta viđeno, bila bih oduševljena. Ovako ostavio je mlak utisak.

      Delete
  2. Tvoja boja, baš ti je legao. :) Ja sam ipak preskočila Mustang, jedino sam razmatrala Mustang red, kad ono ispade neka šućmurasto narandžasta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Za taj lak smo ispravno konstatovale da uopšte ne znamo što u nazivu nosi "red" kad tu preovlađuje naranžasta. Šteta.

      Delete
  3. lep je. ja sam se razmišljala, ali za sad preskačem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preskoči ga. Nije unikatan i mislim da ti i nije baš potreban. Ima lepših.

      Delete
  4. Meni se sviđa kako ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, ali nije to - to, na žalost.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe