Noviteti - Septembar ´14.

5.10.14



Septembar mesec je mesec kada nam stižu jesenje kolekcije i mnogobrojni noviteti. Boje su tamnije, zagasitije, a mirisi kompleksiniji, teži, topliji. Istovremeno, akcije i sniženja skoro u svakoj parfemeriji. Kad je takva ponuda teško je odoleti. 

Početkom meseca stigla je jesenja Chanel kolekcija. Od početnog stava "ništa me nije oduševilo", kući sam došla sa dva nova laka za nokte. Prelepi Orage i neobični Atmosphere.


Pored Chanela, stigle su i dve prelepe Dior kolekcije. Opet, nekoliko lakova iz obe: Carre Bleu iz jesenje, Diorette i Lili iz međukolekcije. Prave boje za nastupajuće mesece.


U Prima apotekama OPI ima sjajna sniženja lakova iz San Francisco i Mariah Carey Holiday 2013 kolekcija. Prelomila sam i za cenu od 700 i neki dinar, kupila sam Underneath The Mistletoe. Prelepi crveni lak sa šljokicama, odličan za novogodišnje praznike.



U DM drogerijama su nam dostupni novi Balea proizvodi. Novi losion za tuširanje sa mirisom nara i krem ulje sa mirisom vanile su me oduševili. Obradovala sam se kad sam videla Alverde gel za tuširanje iz limitirane kolekcije, po sniženoj ceni od 170 i nešto dinara. Kao i  Alverde kremu za ruke od nara i šea putera, koja je hvaljena u blogerskim krugovima.


Utorkom u Lilly drogerijama ima akcija 20% sniženja na određenu vrstu artikala. Poslednjeg utorka u septembru je bila akcija na sve proizvode za negu lica. Vichy Aqualia Thermal Spa noćnu kremu želim da probam već duže vreme, jer mi se dnevna svidela. Bioten krem piling za lice sam uzela zbog povoljne cene i zbog pozitivnih utisaka sa njihovom roza gel kremom. Ovog puta sam se odlučila za La Roche-Posay micelarni fiziološki rastvor, jer je akcija dve bočice po ceni jedne odlična.


Sa svakog putovanja vratim se sa makar jednim kozmetičkim suvenirom. Ovog leta nisam bila te sreće. Ponuda na Lefkadi mi nije bila zanimljiva. Ono što sam želela da kupim u Free Shopu nije bilo u ponudi u tom momentu. Zahvaljujući jednoj divnoj devojci, koja se vraćala sa letovanja par dana posle mene, željeni parfem je ipak stigao u moje ruke. Estee Lauder Bronze Goddess 2014.


To su moji noviteti za prošli mesec. Koji su vaši?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Odlicna kupovina!!!!
    Ja imam isti gel za tusuranje iz Alverde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ovo je drugi po redu gel koji uzimam. Kada sam se vratila po još neki,više ih nije bilo. Miris im je prelep.

      Delete
  2. Hahah, vidim, imaš gel od nara u zalihama! :D Stvarno je divan miris, ja sam moj odavno potrošila. Sve mi se dopada, ali su lakovi i parfem posebno lepi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Taj gel je toliko lep, da sam zanemela posle prvog korišćenja. Sada ga svuda ima, i ozbiljno razmišljam da uzmem još koji.

      Delete
  3. OPI crvendać izgleda divno, predivno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljiv je. Jako lepa crvena bazna boja. Pravi lak za sneg i novogodišnje praznike.

      Delete
  4. Zalihe Balea tuširalice su mudra odluka. Kako dobro mirišu, mogle bi veoma brzo nestati s polica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sad ih ima, ali prognoziram da nee dugo opstati :)

      Delete
  5. Sve je interesantno, ali lakici su najbolji! :)

    ReplyDelete
  6. odlično su noviteti :))
    baš sam sad gledala dior lakiće kod lacquerissima :)
    nadam se da će ti se bioten piling dopasti, a ova lrp ponuda je stvarno sjajna!
    sećaš li se cene možda ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Dior lakovi nove formule su sjajni! Piling je već u upotrebi i za sad sam zadovoljna.
      LRP ponuda je u Lilly drogerijama oko 1550,oo i neki dinar. Što je odlična cena!

      Delete
  7. cb je stvarno lepota, a baš me zanima kako će ti opi stajati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dior je prelep <3 A OPI sam probala, i mogu ti reći da mi se jako sviđa kako stoji svetlim rukama. Još kad malo dobijem zimskog bledila - milina :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe