Moj septembar u slikama...

2.10.14



Septembar je obećao da će biti dobar i bio je. Bojazn da će me na odmoru pratiti kiša je bila prisutna. Srećom, vreme je bilo divno i uživala sam. Par sunčanih dana me je dočekalo i u Beogradu, pa se uživanje nastavilo.

Krajem avgusta i početkom septembra sam već otputovala u mislima. Pripreme su uveliko tekle. To kod mene znači istraživanje na internetu, hvatanje beleški, traženje adekvatne mape, kilometarski spsikovi potrebnih (ali i nepotrebnih) sitnica.


Uživanje i doživljaj su još veći, kada dobijete mnogo više od onoga što ste očekivali. Pored opširnih postova o Lefkadi (ovde, ovde i ovde), na neke fotografije uvek ću se vraćati. Lepota plaža...






... zalasci sunca...



U svemu ovome nam je pomogao i "our little helper". Bez iznajmljenog četvorotočkaša na ostrvu nigde.


Svako jutro se pila Jacobs Lacta. Nešto poput naše Jacobs Milke, samo lepše. Ili i tu važi ona čuvena "kod komšije je trava zelenija". Naravno da sam kupila sve kutije na koje sam naišla i dovukla kesice kući.


Savršeno otkriće! Odlična zamena za eurokrem. Izuzetno povoljan: svega dva evra za 700gr, u Lidlu. Da li da napišem da smo se prežderavali?!


Najbolje domaće crno vino koje sam ikad probala u životu, dugo ću pamtiti.


A kad već vino nisam mogla da dovučem nazad, nekoliko suvenira je sasvim dovoljno: neka figurica i magnet koji će me podsećati na državu/ostrvo/mesto koje sam posetila, i obavezni kamenčići. 


Ali i "kuća" ima svoje čari. Zalasci sunca sa mog malog balkona.





Nema ništa lepše od prijatelja sa zajedničkim hobijem i interesovanjima. Uzajamno učenje, vežbanje, sitnice, saveti - neprocenljivi. Još ako delite ljubav prema istim kolačima - milina.



Kad vas neko jednostvano zna...


Opuštala sam se uz filmove i crtaće. Izdvojila bih "Lavirint" - dobar film i odlično urađena ekranizacija. Jedan od retkih koji me je zainteresovao za istoimenu knjigu, pa potom i serijal. Obično bude obrnuto. I crtać "Ćurke na slobodi" - iako ima lošu ocenu, ovaj crtać mi je jako prijao i naterao suze na oči od smeha.



Za kraj meseca nisam mogla poželeti ništa lepše od još jednog druženja sa mojim najdražim lakoholičarkama. Neke dugo nisam videla, a neke su nedostajale. Kao i uvek bilo je svega. Do iduće kafe, devojke.










Sa oktobrom nam je stiglo i miholjsko leto. A sa njim očekujem mnogo toga.

Kako ste vi proveli septembar? Radno ili ste odmarali kao i ja?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

19 comments

  1. Zalasci Sunca <3 Moje omiljene fotke ;)
    Tu su i neizbezni lakovi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kada mi dođe Beograd na vodi, neću više imati ovakav pogled :(

      Delete
  2. more more more, prelepo! nedostajale ste!

    ReplyDelete
    Replies
    1. More... želim tamo da se preslim, tačno iznad Milos plaže <3 Do naredne kafe najdraža moja <3

      Delete
  3. U sto ja volim ovakve tvoje postove. E pa sad si me zainteresovala i za film maze runner i za knjige!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Uskoro će i sajam knjiga, pa eto prilike.

      Delete
  4. Draga Jelena oduševljavaš me svojim fotografijama svaki put <3 Ovi zalasci sunca su neopisivo lijepi *.* A tek fotka Chanel laka - savršeno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Zalasci me inspirišu. Šteta što ih mnogi tako olako shvataju.

      Delete
  5. A ja se sve pitam kad ćeš napisati post o septembru, a ustvari sam ga preskočila. Baš je sve lepo! Mr. Choc je odličan, kolači su ti divni, a i lakoholičarsko druženje. Samo nastavi da pišeš ovakve postove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Trudiću se da postignem svaki mesec i dalje :)

      Delete
  6. ahh, divni lakići *-*
    the maze runner je odličan (činjenica da Dylan glumi u njemu čini ga još boljim) :D

    ReplyDelete
  7. Plaže, pogled sa balkona I druženja <3 Obožavam tvoje osvrte na prethodni mesec! :)
    Nackili :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga <3 Lepo ja kažem da pređem u lifestyle blogere :D

      Delete
    2. i ja isto :D nekako su mi promakli posljednji postovi pa sam te kucala u adresnu, da vidim ima li mjesecnih postova :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe