Balea zaštita kože tokom sunčanja

7.10.14



Pored Multiactiv Sun i Top Ten proizvoda, ove godine na letovanje sam ponela nekoliko Balea proizvoda sa zaštitu kože od sunčanja. Izbor je bio gel za tuširanje, sprej za zaštitu kose i sprej za telo sa zaštitnim faktorom spf 30.

Balea Sonnen Schutz Spray je sprej za zaštitu kose od sunčanja. U opisu proizvoda stoji da čuva prirodnu hidriranost kose. Namenjen je suvoj i isušenoj kosi, usled izlaganju sunčevim zracima, slanoj i hlorisanoj vodi. Ima UV zaštitu i može se naneti na suvu ili mokru kosu. Sprej je dvofazni i potrebno ga je dobro promućkati pre upotrebe pre upotrebe.

Međutim ovaj proizvod mogu opisati samo kao - veliko razočarenje. Osim lepog mirisa, sprej ne nudi ništa više. Imam dugu ravnu kosu, sa tankom i svilenom dlakom. Za moj tip kose ovaj sprej je pravi neprijatelj, i od moje kose napravi pravu slamu na glavi. Probala sam da ga prskam i na suvu i na mokru kosu. Suvu kosu mi je u potpunosti ulepio i učvrstio. Ukoliko sam ga koristila na mokroj kosi, pored dredova dobijala sam sloj slepljene soli i peska, koje sam jedva uspela da isperem. Posle dva dana završio je u kanti. Zaista loš proizvod.

Cena za količinu od 150ml je 369,oo dinara.



Sastav:

Water / Aqua, Cyclopentasiloxane, PEG-40 Hydrogenated Castor, Methyl Gluceth-10, Cetrimonium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum / Fragrance, Sodium Chloride, Benzophenone-4, Isoamyl P-Methoxycinnamate, Benzyl Salicylate, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoat, Yellow 6 / CI 15985, CI 16185



Jako volim Baleine kupke. Iako im je nega uglavnom prosečna, miris je taj koji me uvek obori s nogu. Balea After Sun Dusche Gel je iz limitirane serije. Namenjen je koži koja je bila izložena sunčevim zracima, slanoj ili hlorisanoj vodi. Dovoljno je blag da ne isušuje kožu. Za razliku od ostalih pakovanja Baleinih gelova za tuširanje, ovaj dolazi u pakovanju od 300ml.

Miris je božanstven. Na more i kokos. Gel je providan, tirkizno plave boje. Pravi ugođaj u bočici koji jednostavno vrišti "leto". Lepo se nanosi, blago peni i lako spira. Nakon tuširanja nema zatezanja kože i za razliku od ostalih gelova, imam osećaj da ovaj zaista hidrira kožu. Iako na pakovanju piše da ima efekat hlađenja, ja ga nisam primetila.

Jedan od boljih njihovih proizvoda za svega 170,oo dinara (ako se dobro sećam).


Sastav:

Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Glycerin, Menthyl Lactate, Menthol, Polyquaternium-7, Citric Acid, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Benzophenone-4, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum / Fragrance, Benzyl Salicylate, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoate, CI 42051


Sundance proizvodi za negu kože tokom i posle sunčanja su proizvodi drogerijkog DM brenda. Cene su zaista povoljne, a kvalitet ovih proizvoda je odličan. Od kad su se pojavili kod nas, svake godine koristim makar jedan proizvod iz ovog asortimana i svakim sam bila izuzetno zadovoljna. Proizvodi su sa zaštitnim faktorom 6, 10, 15, 20, 25, 30, 50 i 50+. Većina njih je označena kao pogodna za osetljivu kožu.

Ove godine sam koristila Sundance transparetni sprej za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30. Na pakovanju je naznačeno da sprej pruža trenutnu zaštitu, da se brzo apsorbuje i da je nemasne formule. Pre upotrebe potrebno ga je dobro promućkati i obilno naneti pre sunčanja. Dolazi u pakovanju sa sprej pumpicom u količini od 200ml.

Nakon nanošenja na kožu, čini se da će ostati mastan trag. Međutim, sprej se lako razmazuje i brzo upija. Posle toga ostaje divan sjaj i koža je potpuno suva. Iako na pakovanju piše da je vodootporan, nakon izlaska iz vode i spiranja soli, ponovo sam koristila sprej. Na licu ga nisam koristila, ali sam ga koristila u korenu kose, kod čela (na tom mestu često pocrvenim!). Nije mi izazvao nikakve iritacije na telu. I za mene najbitnije nisam dobila alergiju i nisam izgorela.

Izuzetan proizvod po povoljnoj ceni od oko 539,oo dinara.


Sastav:

Alcohol, Octocrylene, Octyldodecanol, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Dibutyl Adipate, Agqa, Diethylhexyl butamido Triazone, Cydopentasiloxane, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Panthenol, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Parfum, Tocopheryl Acetate, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, PGP-12 Dimethicone.


Ovi proizvodi se još uvek mogu naći u prodaji na policama DM drogerija. Neki su na sniženju, ali se nadam da će uskoro biti svi, jer su onda zaista pristupačni. Ukoliko je svež datum proizvodnje nije loše uzeti neki proizvod za narednu sezonu.

Da li ste probali neke Sundance i  Baleine proizvode za zaštitu kože od sunca? Neke preporuke?

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

2 comments

  1. sprej je i za mene bio promasaj, jest da lijepo mirisi, ali mi je takodjer napravio slamu od kose koja se zapetljala u roku keks, uzas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprej je stvarno jako, jako loš. Miris jeste prelep, ali sve ostalo - užas.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe