24. Sajam Kozmetike - Dodir Pariza, 11. i 12. oktobar 2014. godine

11.10.14



Ovog vikenda, 11. i 12. oktobra, se održava 24. Sajam kozmetike "Dodir Pariza". Iako je jesenji, po meni, slabiji od prolećnog, ipak ima dosta toga da ponudi. Prija mi mnogo manja gužva, jer mogu lako da vidim i obiđem sve što me zanima. Kao i prošli put, tako ni ovaj nisam išla sama. U društvu mojih dragih lakoholičarki, i koleginica "blogoholičarki", obišla sam sajam i provela divno podne. 


Najviše noviteta među ponudom imao je štand OPIja. U skoro isto vreme kao i na svetskoj sceni, došle su nam zimske i praznične kolekcije: Nordic, Gwen Stefani i Peanuts. Svi OPI lakovi su 850 din, bez obzira da li su deo stalne postavke ili novih kolekcija. DS lakovi su nešto skuplji, ali na žalost njihovu cenu ne znam.

Nove kolekcije:








Svi OPI teksturci na jednom mestu, a među njima i veličanstveni OPI Alcatraz Rock. Dugo nije bio dostupan u našim apotekama, pa je sad prilika za sve one koji su u potrazi za njim da dođu do svog primerka.


Čuvene OPI korpice, gde su svi lakovi 500,oo din. Korpice su čudo jer u njima mogu da se nađu pravi rariteti, poput Malaga Wine i Black Cherry Chutney. Ostali lakovi su iz kolekcija: Skyfall, Pirati sa Kariba, Spiderman, Sheer Tints, Mapeti, Miss Universe 2012...



Presladak OPI Coca-Cola polarni medvedić sa lakom, koji nije na prodaju. Šteta. Iako lak nije za mene, rado bih posedovala ovaj kolekcionarski primerak.


Morgan Taylor ovog puta sa novim kolekcijama Playin' It Cool, Enchantment i Home For The Holidays, kao i lakovima iz stalne ponude. Ovaj brend ima sjajan popust od 20%, pa su lakovi 690,oo din. 





Ultra Sun, odnosno uvoznik Zoya lakova, ove jeseni nema novih ponuda. Aktuelne kolekcije se očekuju. Na sve Zoya lakove i tretmane važi sajamski popust od 10%, što je ponuda koja se ne propušta. Lakovi su 600,oo din, dok su Pixie Dust oko 750,oo din. S nestrpljenjem čekam nove lakove...




Alessandro lakovi su vredni pažnje. Kako nisu široko dostupni, sajam je jedinstvena prilika da kupite neki od njihovih lakova, ali i preparata za negu noktiju i kože ruku. Kreme za ruke su nešto skuplje (700,o din), ali zato jedne od najkvalitetnijih koje sam imala prilike da probam. Lakovi su 400,oo din, mini bočice 300,oo din, a komadi iz posebnih kolekcija oko 600,oo din.





Tu su i Jessica lakovi, na sajamskom popustu po ceni od 600 dinara, dok su tretmani na popustu od 20%.


Sjajna ponuda Marrakesh proizvoda za negu kose i čuvenih The Wet Brush četki za kosu.



Alexandar Cometics uvek ima najveću ponudu i zauzima ceo donji nivo. Stigle su nove China Glaze kolekcije: Apocalypse of Color, All Aboard, Twinkle i Celebrate Courage (redom postavljene fotografije).







Seche proizvodi za negu noktiju. Seche Vite Top Coat je jedan od najpoznatijih brzosušećih nadlaka. Iako sadrži toluen, ipak spada i u grupu najprodavanijih.


Novi Poshe proizvodi za negu noktiju su stigli i kod nas. Sve lakoholičarke sveta obožavaju Poshe Top Coat. Meni je on na listi želja, ali tretnuno imam nekoliko nadlaka u opticaju i dok ne potrošim makar jedan, kupovina novog ne dolazi u obzir.


Pored lakova za nokte na prodajnom prostoru Alexandar Cosmeticsa, možete naći Macadamia, Amika i Insight proizvode za negu kose.




Kao i proizvodi za negu tela Ashley i Chemco.



NYX štand je i ove godine izdvojen. Povoljne cene i velika, šarenolika ponuda su ovaj brend učinile jednim od najpopularnijih u Srbiji. 






Nakon posete Sajmu, otišle smo na kafu da saberemo utiske i pogledamo novitete. Naravno da se svaka od nas setila da je mogla da kupi još koji lak, ili se oduševila nekim koji nije ni planirala za kupovinu. A evo kako to izgleda kada se društvo devojaka, koje jednostavno vole lakove za nokte, organizuju i zajedno idu u kupovinu. 


Ni ovaj put kući nisam došla praznih ruku. China Glaze i OPI komadi iz novih kolekcija, su sada deo moje. Žao mi je što sam neke komade propustila, ali nema veze, treba nešto ostaviti i za drugi put.


Iz godine u godinu primećujem da Sajam Kozmetike ima sve veću ponudu lakova za nokte, kao i proizvoda za njihovu negu. Kako prirodnih tako i "geliranih". Ovo je odlična prilika da vidite većinu proizvoda na jednom mestu i iskoristite popuste koji se nude. 

Sajam je otvoren i sutra, u nedelju, od 10:00 do 20:00. Ulaznica je 350,oo din.

Veliko hvala gospođi Leli iz Alexandar Cosmetics-a.

Da li ste bili na ovogodišnjem sajmu? Kako ste se proveli? I ono najbitnije: šta ste lepo kupili?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

29 comments

  1. Uh, oci su mi uzivale. :-) Posebno na Zoyi, i asortimanu Alexandar cosmetics-a. Bas mi je zao sto i mi ovdje nemamo slican sajam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pa nismo na kraj sveta, oragnizujemo se svi i lepo dođete i posle sajma idemo u kafanu na ručak :)

      Delete
  2. super fotke si napravila! I ja sam bila jutros, pa bas sad upload-ujem video. Kada su lakovi u pitanju, ponovila sam se za dva CG laka: All wrapped up i Tip your hat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) E neka je pao i neki CG lak, drago mi je.

      Delete
  3. Ajao, ovaj kolaž :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Neponovljiv.

      Delete
  4. Odličan izveštaj! :)

    ReplyDelete
  5. Slike su ti da pamet stane. Beše lepo, čak mnogo bolje nego što sam očekivala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista, meni mnogo lepše nego prošli put jer nas je bilo više.

      Delete
  6. jao jao, sad bih samo rukom sve zgrnula! ulov ti je odličan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I tvoj zelenko je tu negde.

      Delete
  7. Detaljan izvestaj i praznik za oci.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Zoya lakovi su fenomenali. Šteta što fale nove kolekcije za jesen. Nadam se da će se uskoro pojaviti.

      Delete
  9. Super fotke. Bila sam juce...ponovila se Aloxxi samponom za suvo pranje i farbom, par OPI-ja, Evelin tretmanom 8u1,te par CG,Macadamie i sitnicama za kosu i nokte kod Alexandar Cosm. Sve u svemu,veoma sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Svaki komad, ma koliko mali, je vredan i pravi podizač raspoloženja. Treba otići, videti, malo se opustiti i ako mogućnosti dozvoljavaju, možda i kupiti nešto - nikad se ne zna.

      Delete
  10. aleksandra12/10/14 18:35

    Odlicne slike, ne znam kako si izabrala od onoliko. OPI DS 1100 dinara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ni sama ne znam kako sam uspela da proberem, mada je proces potrajao ostatak dana :D Hvala ce cenu DS-ova, totalno sam zaboravila da pitam.

      Delete
  11. Znači ipak jesi nešto pazarila na kraju :) Odličan izveštaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pa ne mož´ izaći praznih ruku sa sajma :D

      Delete
  12. Odličan izveštaj, jako mi se dopada tvoj OPI odabir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Kad sam videla ova dva laka, morala sam da ih imam, iako nisam planirala. Jedan je ostao da se malo nećkam, ali dobro.

      Delete
  13. Ajme što bih ja voljela jednom posjetiti taj vaš sajam :) I mislim da bih se raspametila pred ovim ogromnim NYX štandom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek možeš da dođeš, zaista je zanimljivo :)

      Delete
  14. Predivne slike i izveštaj i uvek mi je puno srce kad se setim sajma. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Iduće godine, opet svi zajedno :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe