Noviteti - Avgust ´14.

3.9.14



Posle neplaniranog i sumanutog jula, u avgustu sam bila racionalna što se tiče kupovine. Ali zato je ovaj mesec bio bogat poklonima. Ostvarena su neka nova prijateljstva i saradnje. Sa starima se pila kafa i uživalo u čokoladnim keksićima. 

Na samom početku meseca u moju kolekciju je konačno stigao i Yves Saint Laurent Vert D´Orient. Posle dugo vremena, potraga je okončana zahvaljujući najdražoj Tijani koja ga je donela iz Beča. Nešto kasnije u Sephori na finalnom sniženju sam ulovila, možda najduže zagledanog laka u istoriji moje zavisnosti, Yves Saint Laurent Gris Deco. Za cenu od 1700-i-nešto dinara, nisam mogla da ga propustim, te sam ga jedno poslepodne ponela kući.


Stigli su novi Trind proizvodi. Na JWC facebook stranici imali ste prilike da vidite šta je sve novo dostupno. Uz preukusne Štarkove napolitanke uživala sam u razgledanju novih artikala i za sebe izabrala predivan plavi lak Surf´s Up i dugo očekivanu Trind staklenu turpiju. Takođe, sam kupila i kremicu na bazi ulja, za negu zanoktica. Potrebna mi je dodatna nega, te je stigla kao poručena.


Tokom avgusta ostvarila sam saradnju sa kompanijom Top Ten kozmetike. Moram da napišem da sam oduševljena načinom saradnje, komunikacijom i ažurnošću ljudi iz kompanije. Izabrala sam BIO Pomade liniju, koju već duže vremena želim da isprobam. U paketu sam takođe dobila kremu Panthenol Forte (koju koristim već nekoliko dana usled nezgode zvana "izgoreti po celom telu" i jako sam zadovoljna - o detaljnijim utisicima biće poseban post), Olive Oil sprej za sunčanje spf 50 i Olive Oil mleko za negu tela posle sunčanja.





Moje česte posete DM-u uvek rezultiraju gomilom proizvoda iz njihovog asortimana, naročito Baleinim, koje jako volim. Nikako nije dobro kada u blizini zgrade u kojoj radite postoji DM. Čik pogodite gde se provode pauze..? Uspela sam da ugrabim novi Balea piling od narandže i mandarine, o kojem sam uradila recenziju. Balea sprej za zaštitu kose tokom sunčanja sam uzela da probam, iako njegove recenzije na internetu nisu najpovoljnije. Gelove za tuširanje La Petit Marseiliais sam uzela da vidim oko čega se stvorila pomama. Miris borovine i vanile su moji izabranici ovog puta. Ni sama ne znam kako sam uspela da ugrabim Alverde buter od crvene narandže. Videla sam samo tri pakovanja u jednom DM-u i to je to. Nadam se da je dobar, ako ništa drugo da bar lepo miriše. On čeka neke hladnije dane...


Nakon što sam kod Bamby videla post o The Wet Brush četkama za kosu, već te nedelje sam otišla po moj komad. Kao neko ko ima dugu, ravnu, gustu kosu i tanku dlaku,  koja se lako umrsi do ove četke sam pokušavala da dođem već neko vreme. Silno sam se obradovala kad sam videla da su dostupne i kod nas, i ne shvatam da nikad nigde nisam videla reklamu ili pročitala gde se mogu kupiti u Srbiji. Za sad ću reći da moja kosa ovu četku voli najviše na svetu. 


Toliko u avgustu kod mene. Pripreme za odmor polako teku, nadam se uskoro idem put plavetnila mora. 

Da li ste i vi imali uspešan mesec?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. lijepi noviteti a Gris Deco je breathtaking :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/9/14 14:05

    Koja je cena cetke?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini što tek sad odgovaram, nisam stigla ranije. Ako se dobro sećam puna cena je 1300 din, a ja sam je sa popustom od 10% platila 1170 din.

      Delete
  3. Javljaj utiske za Trind kremicu što pre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponela na more da počnem sa testiranjem, što je ispao besmislen potez jer nisam izlazila iz vode. Pravo testiranje krenulo tek kad sam se vratila. Trebaće neko vreme. Za sad - odlična.

      Delete
  4. Odlicni su ti noviteti kao i uvek. :)

    ReplyDelete
  5. Vert je tako dobar lak :))
    sećam se kad si komentarisala kad sam na fb postavila neku njegovu sličicu, da se
    kaješ što ga nisi kupila u italiji. baš mi je drago da je u kolekciji sada :) divan je!
    dopada mi se i top ten paket :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Vert je konačno moj! Jedva dođoh do njega i zaista ne znam što ga nisam kupila u Rimu. Ni dan danas mi nije jasno.

      Delete
  6. Najzanimljiviji su mi ti top ten proozvodi. Ja vec dugo koristim olive oil kreme za suncanje i mnogo ih volim. Al vidim da imas razne kremice i mleka za telo iz bio pomade linije pa me bas zanima kakvi ce ti biti utisci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Top Ten me je oduševio. Uskoro ide post o Olive Oil proizvodima.

      Delete
  7. YSL lakovi!!! <3
    Za wet brush znam vec neko vrijeme samo nikako da narucim, definitivno ce mi to biti sljedeca kupovina ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. YSL lakovi!!! <3 Jako ih volim, ali imam najmanje. To moram da ispravim :D Četka je odlična.

      Delete
  8. oba ysl su fanatastična

    ReplyDelete
  9. Odlicno noviteti. Zelim post o Vert d'Oriente, divan je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Trudiću se da ga uradim tokom oktobra meseca.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe