Moj avgust u slikama...

1.9.14


*Izvor
Što rekla jedna blogerka "Ne znam kako vama, ali čim mi prođe avgust, meni je došao kraj leta". Iako u suštini nije, ja se tako osećam. Ove godine prvi put na odmor idem u septembru. Uvek je to bio avgust, ali sticajem okolnosti sada je to septembar. I od njega oečkujem puno. Obećali su nam miholjsko leto i lepe temperature, bez kiše - pa da vidimo da li će svoja obećanja ispuniti. 

Avgust je meni bio prilično naporan. Sezona odmora, puno posla, manjak kolega, druge obaveze - sve to mi nije ostavljalo puno slobodnog vremena. Tim retkim danima sam se malo šetala, više odmarala u svom domu. 

Početak meseca je početo divnim druženjem sa lakoholičarkama u CoffeeDream-u. Kao i uvek puno lakova, puno kafa i kolačića.





Vikendi su doneli predivna popodneva u restoranu Balkan Expres sa predivnim pogledom na Dunav...



.. i fenomenalne zalaske sunca sa mog balkona.


Šta mislite koja je moja, a koja njegova?


Topla nedeljna pre podneva su savršena za šmucanje po gradu i istraživanje nekog starog zaboravljenog kutka. Par fotografija sa Kosančićevog venca, nekada elitnog, danas po malo zaboravljenog dela grada.







Pogleda sa Brankovog mosta uz paperjaste oblačke.




Mesto za zagrljaj na sred mosta.


Odrasla sam uz njegove filmove, uz njegovog Aladina, Flabera i Džumandži. Obožavala sam ga, njegov smeh, osmeh, smisao za humor. Ovog meseca smo se oprostili od jednog od najvećih glumaca ikada. Robin Vilijams... Beograd je odao počast velikom čeoveku i velikom umetniku. Priznajem, pustila sam suzu...


Volim svoje prijatelje, uvek me se sete na putovanjima: magneti i konačno mala Ajfelova kula (Chanel lepotani su samo pozirali).



Odličan, odličan film nenormalne zabave koji preporučujm čak i onima koji ne vole naučnu-fantastiku. Muzika fenomenalna, priča pitka, humor odličan. Pravi film za zabavu.



Kao i svako leto u poslednjih deset godina, ni ovo ne može da prođe bez "Prijatelja". Nedostaju mi i uvek mogu da ih gledam iznova i iznova.


U drugoj polovini avgusta sam pisala i brisala spisak knjiga koje ću poneti na odmor. Na kraju se svelo na dve knjige, i ubeđena sam da ni jednu od njih neću pročitati do kraja. Nisam ljubitelj sunčanja, te sam stalno u vodi ili negde po stenama sa fotoaparatom u rukama. Ako sam na peškiru onda igram jamb ili karte. Knjigu ili časopise na letovanjima retko kad čitam. Ali ipak uvek nosim - da se nađe. Moj izbor za ovu godinu:


On zna šta me oduševljava, jer dok sam bila dete i išla u školu ovakve šareniše i lepote nismo imali. Zato sada dobijam male poklone za sve i svašta. Hvala najviše <3


Ipak, pored oduševljenja sa Gorjuss sveskama, najviše sam se radovala prohladnim avugstovskim mirnim jutrima, uz preukusnu Jacobs Milku i omiljene časopise (čije brojeve mesecima čitam i prevrćem) ispod tankog, šarenog ćebenceta na mom balkonu.


Pa i nije bilo toliko loše...

Kako je vama protekao "poslednji" mesec leta?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. "A have a gun" haha, bas sam se nasmejala :) Divno, kao i uvek... Uzivala sam <3

    ReplyDelete
  2. Mural u Pop Lukinoj mi je jedan od omiljenih u gradu. Čuvari galaksije su recept za instant dizanje raspoloženja. Tićini Kikići su poseban prizor.
    Jesi li videla Gorjuss balzame za usne? U limenkicama su. Divni su.
    Lepo se provedi na septembarskom letovanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam balzame, ali me bezobrazna cena kutijice odmah odvratila. Za sveske i blokčiće mogu da progutam, ali ovo - jok.
      Hvala puno - bilo divno :D

      Delete
  3. Uvek mi je puno srce posle lakoholičarskog druženja. :) I ja mogu da gledam Prijatelje još 100 puta i neće mi dosaditi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto <3 Uvek je lepo i poušteno.

      Delete
  4. divne slikice! prijatelji u <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Prijatelji su uvek <3

      Delete
  5. divne slike, kao i uvek. ch uz ajfela su odlični!

    ReplyDelete
  6. preslatki post :D
    druženje uz kavu i hrpu lakova je vjerujem predivno iskustvo :)
    Gorjuss bilježnice i sama obožavam <3
    magneti od prijatelja su preslatki

    ReplyDelete
  7. Uvijek me oduševiš svojim fotografijama <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Mell <3 Ove reči zaista mi znače <3

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe