Kozmetika za letovanje

5.9.14




Šta poneti na letovanje od kozmetike? Preparative? Dekorative? Lakova? Da li je jedna krema za sunčanje dovoljna ili dve? Možda tri? Da li spf 50 ili spf 30?

Večita pitanja koja muče svaku ženu, dva-tri meseca pred put. Strašnija situacija i teži izbor je samo onaj za vikend putovanja, kada bar pedest puta prepakujemo neseser u nadi da nam neće trebati još jedna dodatna putna torba.

Kako sam starija sve više postajem praktičnija i donekle znam šta mi je neophodno i bez čega nikako ne mogu, a šta mi je uvek predstavljalo višak i šta nikad nisam koristila (a uvek sam vukla sa sobom). Tako sam shvatila da sa mojom kožom ne mogu da krenem na put sa jednom kremom za sunčanje, pa čak ni sa dve. Uvek nosim tri iz prostog razloga: imam jako osetljivu kožu, svetlu put (tip 2), lako gorim, blago pocrnim. Letovanje mi je postalo nezamislivo bez dve ili tri kreme za sunčanje. Kod mene je uvek sredstvo za zaštitu od sunca sa spf 50 i spf 30. Ovog leta moj izbor je Top Ten Olive Oil Natural Shiled sprej spf 50. Pored spreja tu je i porodično pakovanje Vichy Capital Soleil spf 30. Sklona sam raznim kožnim alergijama, najviše onoj na sunce. I kako neke proizvode prvi put koristim, u rezervi nosim i Sun Dance spf 30 sprej za sunčanje. Ovaj sprej sam koristila ranijih godina i nikad nisam imala problema, te na put ne krećem bez njega. Izbor kreme za lice je Multiactiv Protection Face Cream spf 30. Još sam u dilemi da li poneti još neku kremu za lice, ali mislim da će konačna odluka pasti tik pred put.


Nega kože tela na moru, posle sunčanja, je obavezna. Ukoliko ne izgorim, kožu tela posle svakog sunčanja obavezno nahranim nekim mlekom. Ove godine sa sobom nosim Top Ten Olive Oil After Sun Milk, čiji me je miris oborio sa nogu. Pravi morski i letnji. U slučaju crvenila tu je Top Ten Panthenol Forte. Balea After Sun gel za tuširanje nosim najviše zbog predivnog mirisa. Uzdam se i u pozitivne recenzije ovog proizvoda. Neizostavni Jekoderm. Takođe sam odlučila da ponesem i Multiactiv After Sun Cooling Gel.


Nega kože lica na moru je na prvom mestu. Moj izbor ove godine je Vichy Aqualia Thermal Light Cream, moj "holy grail" ove sezone. Za čišćenje lica mini pakovanja  micelarne Vichy Purete Thermale, kao Vichy i La Roche-Posay termalna voda u spreju za osveženje. Za područje oko očiju nosim Vichy Idealia Eyes.  Komad bez kog ne mogu je i Vichy Normaderm Gel Exfoliant Desincrustant. Vichy Normaderm Night Detox je krema oko koje se još uvek lomim da li da nosim na letovanje i da li da počnem da je koristim, jer nije za moj tip kože lica. Najverovatnije ću od nje odustati, ali je uzimam sa rezervom.


Sve komade šminke koje posedujem mnogo volim i zaista uživam u njima. Nemam puno dekorative, ali mislim da je svaki komad divan i vredan. Godinama sam nosila mnogo toga, ali sam vremenom naučila šta mi je najpotrebnije i šta najviše koristim. Tako da uvek nosim neutralne senke, i ove godine to je Urban Decay Naked Basic paleta. Od rumenila uvek nosim jedno pink i jedno koralnih nijansi. Izbor za pink rumenilo je MAC Dainty, a za koralno Nars Orgasam. Obavezan pratilac letnjih večeri je i highlighter, Benefit Highbeam. Moja omiljena maskara Maybelline Rocket Volum, i ruževi MAC ImpassionedQuite the Thing! Sjajevi su omiljeni deo makeup-a tokom letnjih večeri. Izbor za ovo leto su Nyx Butter Gloss Peaches and Cream i Maple Blondie.


Lakovi za nokte... Eh, ovo je uvek najteži izbor koji moram da sprovedem kada putujem negde. Od toliko lakova uvek poželim da spakujem bar 15 komada, ali je to potpuno besmisleno. Iako sam nosila po toliko, na kraju se sve svelo na 3-4 laka koja uglavnom koristim na stopalima, dok na prstima uglavnom mažem samo bazu. Plivač sam, na more idem da se kupam, plivam, uživam u vodi. Lakovi to teško izdrže, pa ih na kraju mažem svako jutro. A kod mene je to proces koji ne traje nikad manje od sat vremena. A kad sam na letovanju, ne želim da gubim vreme. Protekle dve godine nosim po tri laka letnjh nijansi najviše uklopivih sa garderobom iz kofera. Bitna karakteristika je brzo sušenje. Ovog puta to su China Glaze neon lakovi Flaying Dragon, To Yacht To Handle i Thistle To Nicely.


Možda najbitnija stavka pored preparata za sunčanje i negu kože, su lekovi. Svako bi trebao da ima malu putnu apoteku i u njoj osnovne lekove: kafetin, panadol, probiotik, presing, lineks, ferveks i antibiotik. I flasteri. Navikla sam da sve imam pri ruci, jer ne bih volela da mi nešto hitno zatreba i da moram da čekam grčkog lekara do "sutra ujturu". 


U poslednji momenat, pred sam polazak ću se setiti da mi treba još nešto, još jedna krema, ruž ili lak za nokte. Na putu do mesta polaska setiću se da sam mogla poneti još nešto... Kao i sve druge žene.

Odoh put morskih talasa na dugo očekivani i zasluženi odmor...

Koliko toga vi nosite na letovanje? Da li ste od onih koji sve svoje nose sa sobom ili ste dosta umereniji? 

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

7 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. javi koliko si šminke koristila na letovanju :)))
      divan izbor kozmetike za put, mislim da si u granicama
      umerenog :)) čekamo 'morske' slike :))

      Delete
    2. Godinama sam vukla sve moguće i nemoguće, pa sam omatorila :D Mislim, opametila se :D Od preparative sam korisila sve, sem što Vichy Normaderm Night Detox ipak nisam ponela, a Top Ten Penthenol Forte sam uspela do kraja da potrošim pre nego što sam otišla, čak i ono malo što je ostalo posle "vidanja" - uskoro post.

      Što se tiče šminke - tu sam naučila još nešto. I ovo mi je bilo puno na ovakvoj vrsti letovanja: rumenila, senke, hl i ruževe uopšte nisam koristila :D Samo kameni puder, maskaru i Nyx sjajeve, ponajviše labelo :D

      Delete
  2. Stvarno moram da prokomentarišem. Konačno vidim da neko od blogera nosi sa sobom normalnu i razumnu količinu preparative i dekorative, a pre svega potrebnu, na more! Sjajan odabir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Mislim da zaista nema potrebe za preteranom količinom kozmetike, a naročito šminke i lakova. Jedino u slučaju nas svetlih i osetljivih, 3-4 kreme za sunčanje su optimalna količina, zavisi koji period godine smo na moru. Na njih uvek obraćam najviše pažnje.

      Delete
  3. Razumna količina i izvrstan odabir, no ja bih ponijela samo jedan lak, i nadodala još 2 - 3 ruža :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ja ni ove nisam koristila, ali zato lakove jesam :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe