Trind Sruf´s Up

30.8.14



Za negu noktiju već nekoliko meseci koristim uglavnom Trind proizvode. Sada sam imala prilike da testiram i njihov lak. Izbor je pao na još jedan plavi lak. Ko bi rekao?!

Trind Surf´s Up je deo prolećno/letnje kolekcije za ovu godinu pod nazivom Beuty and Beach. Pored ovog laka u kolekciji se nalazi još pet predivnih, vedrih i jarkih boja. Pravih letnjih. Moji favoriti, pored izabranog, su Mint Julep i Miss O´ Hara.


Trind lakovi su 3-free, tj. ne sadrže formaldehid, toluen i DBP. Ne testiraju se na životinjama. Opisuju se kao negujući lakovi jer sadrže sastojke za negu noktiju. Bočice imaju 9ml. Drška je dugačka, ali plastični providni poklopac može da se skine, što olakšava uklapanje bočica u kutije ili fioke. Četkica je nešto duža nego što sam navikla. Prilično je tanka, ali se lako rukuje.


Na internetu Surf´s Up opisuju kao "teal", odnosno lak petrolej nijanse. Međutim ja bih ga opisala kao azurno plavi lak sa petrolej-plavom osnovom. Na suncu, kada je i najlepši, lak je više plav nego petrolej. Završnica je metalik i ima divan sitan šimer. Boje koje čine šimer su svetlo zelena i belo-srebrna. 



Lak je retke forumle. Potrebno je tri tanka sloja da bi se dobio pun efekat i prelepa boja. Može da se maže i tehnikom dva sloja: prvi sloj tanak, drugi nešto puniji. U tom slučaju se lak sporije suši. Ukoliko se mažu tri tanka sloja, sa pauzama između svakog, lak se brzo suši, ne stvaraju se balončići ili ćelava mesta. Boja je ravnomerno raspoređena i efekat koji se dobije je prelep. Lak ima divan sjaj kao završni efekat. Ali meni kod ovakvih lakova visokog sjaja nikad dovoljno. Ispod laka, zbog sepcifičnosti nijanse, preporučujem nošenje baze. O trajnosti laka ne mogu pisati, jer jedan lak ne nosim nikad duže od dva dana. 

Na slikama imam Trind Keratin bazu, tri tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Trind Surf´s Up ima ime koje mu pristaje. Pravi letnji morski lak. Da bi bio u punom svom sjaju neophodno mu je sunce. Izuzetan je na svetlom tenu, zbog kontrastnog efekta. Kod mene ovo leto su definitivno obeležili plave nijanse.

Da li ste imali prilike da probate neki Trind proizvod ili lak za nokte? Kako vam se sviđa?

Cena laka je 850,00 din.

Trind proizvode možete kupiti u sledećim apotekama:

1.Apoteka Beni, TC Delta city, Beograd
2.Apoteka Pharmacity, TC Usce, Beograd
3.Apoteka Pharmacity, Yu Biznis Centar, Bulevar Mihaila Pupina 10b, Beograd
4.Apoteka Pharmacity, Beogradska 50,Beograd
5.Apoteka Pharmacity, Resavska 2, Beograd
6.Apoteka Pharmacity, Kosovska 4, Beograd
7.Apoteka Pharmacity, TC Merkator, Novi Sad
8.Apoteka Ivančić i sinovi, Bulevar Zorana Đinđića 64a, Novi Beograd
9.Apoteka Ivančić i sinovi, Ilije Garašanina 5, Beograd
10.Apoteka Ivančić i sinovi, Nušićeva 15, Beograd
11.Apoteka Sazofarm, Petra Martinovića 37, Banovo bedo, Beograd
12.Apoteka Veljković, Vojvode Mišića 4, Paracin
13.Apoteka Viva B Plus, Nehruova 51, Beograd
14.Apoteka Viva EM, Goce Delčeva 29, Beograd
15.Apoteka Viva KA, Njegoševa 90, Beograd
16.Apoteka Fabeg 3, Dr Svetislava Kasapinovića 5, Pancevo
17.Apoteka Banjica 2, Paunova 6a, Beograd
18.Apoteka Fabeg Inđija, Jug Bogdanova 3-7, Inđija

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

You Might Also Like

13 comments

  1. Pravi morski lak. Mint Julep bi ti isto čučnuo savršeno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je zaista. U moru plavih lakove koje imam, ovakvu nijansu sa ovakvim finišem nisam imala. Mint je lep, ali plavac je plavac :D

      Delete
  2. Ja ne mogu da pređem preko bočice. Za tretmane, možda, ali lakove ne bih ni zagledala u nekoj apoteci/štandu, bočica je izrazito ružna. Jedino je eto dobro što su se setili da ostave mogućnost skidanja plastike poklopca,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam, da budem iskrena. Ranije sam obraćala pažnju na bočice, ali sad ih više i ne primećujem. Lak je odličan i jako lep. Nadam se da ćeš imati prilike da probaš neki :)

      Delete
  3. Divna plava boja koja ti je savršeno legla. :)

    ReplyDelete
  4. Baš je lep! :) Podseća me na Essence Calor&Go 172 splash!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nisam imala prilike da probam taj Essence lak.

      Delete
  5. Preduvan je Jelena ;) Nisam nuksda cula za taj brend,ali koliko vidim po slikama,imaju odlicnih nijansi.Ova mi je bas nekako tvoja,odlicno ti pristaje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga moja. Trind je vodeći brend u nezi noktiju i tu zaista imaju fantastične proizvode. U svojoj ponudi imaju i lepe nijanse lakova, ali tek ovom kolekcijom su malo zagrizli u "šareni" spektar.

      Delete
  6. ovaj lak je stvarno po mom ukusu. mislila sam da imaju samo negu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam mislila da liči na Azure, pošto u bočici izgleda nešto tamnije. Ali sreća, pa nisu ni nalik. Prelep je.

      Delete
  7. Znate li gde se mogu nabaviti Julep lakovi u Beogradu?

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe