Layla - Ocean Rush

28.8.14



Layla lakovi su lakovi italijanske kuće Layla Cosmetics i nedostupni su na našem tržištu. Čak ni u Italiji ih nema svuda, ali ćete sigurno naići na njihovu radnju u Milanu. Specijalizovani su za proizvodnju lakova za nokte kao i kompletne prateće opreme za manikir i pedikir. Više o njima i njihovoj ponudi možete videti na zvaničnom sajtu Layla Cosmetics.

Layla lakovi su 3-free, tj. ne sadrže formaldehyde, toluen i DBP. Ne testiraju se na životinjama. Holo kolekcija broji dvanaest prelepih nijansi. Holo efekat u ovim lakovima pravi linerani, jarkih boja i izuzetno izražen. Konačno lako koji sa pravom nosi naziv "hologram effect".


Imati pravi holo lak u kolekciji je divan osećaj. Takvi lakovi predstavljaju dragulje svake lakoholičarkse kolekcije i ljubomorno se čuvaju. Dugo sam bila u potrazi za pravim plavim holo lakom. Nisam ga nalazila među raznim brendovima. Znala sam za Layla lakove, ali usled nedostupnosti nisam imala srca da istražujem. Zahvaljujući dragoj Vedrani, danas moja kolekcija broji i prelepi plavi holo lak. 

Layla Ocean Rush je predivan nebesko plavi hologramski lak. Usudila bih se da napišem da je plava boja prava azurno-tirkizno plava. Izražajna, jarka, upadljiva. Holo efekat je sve, samo ne suptilan. Pravi linearni sa bojama koje naginju hladnijem delu spektra. Preliva se od žute preko zelene, plave i hladno ljubičaste.



Kao i kod većine pravih holo lakova, formula je retka i teže se ostvaruje ujednačeni nanos. Ukoliko nemate vodenu bazu (baza namenjena samo za nošenje ispod holo lakova), ovakav lak treba nanositi na čistu i suvu površinu nokta. Ukoliko postoje tragovi masnoća, lak se neće dobro naneti. Zbog retke formule potrebno je tri sloja za punu prekrivenost nokta, bez ćelavih mesta. Tek tada se dobija prelepi holo efekat. Lak se brzo suši, ali nema visoki sjaj. Preko njega može da se nanese nadlak. 

Holo lakovi nisu lakovi velike trajnosti na noktima. Kako lak menjam na svaka dva dana, o trajnosti Ocean Rush-a ne mogu pisati.

Na slikama nemam bazu (ne posedujem vodenu), tri sloja laka i jedan sloj nadlaka. U ovom slučaju nije došlo do farbanja površine nokta, s obzirom da je u pitanju plavi lak.







Iako najviše volim ljubičaste, plavi lakovi su moja velika slabost. U svim nijansama. Postali su moj potpis i rado ih nosim. Još ako je pravi holo lak, ljubav na prvi pogled je neizostavna. Holo lakova (posebno plavih), sa pravi holo efektom nikad dovoljno.

Kako vam se sviđa? Jeste li imali prilike da se susretnete sa Layla lakovima?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

17 comments

  1. Ovo je baš tvoja nijansa plave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Izgleda da su sve plave moje :D

      Delete
  2. Replies
    1. Znala sam da će te oduševiti :D

      Delete
  3. Fantazija od laka *.* Pravi dragulj :)

    ReplyDelete
  4. Predivan je! :)
    Moras nabaviti neki Dance Legend holos. ;)
    E to su lakovi savrsene formule i postojanosti a ne treba im ni videna baza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.
      Od DL u planu mi je Android, Cosmic Rainbow i Optical Illusion. Znam da su fantastični.

      Delete
  5. Videla sam ih na sajtu Moje krpice.rs. Neodoljivi, ali još uvek nepristupačni mom studentskom džepu :)
    Prelep je zaista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.
      I taj džep neće uvek biti studentski, pa tek onda od tebe očekujem mnogo ;)

      Delete
  6. ajme meni *.*
    zbilja je spaktakularan <3

    ReplyDelete
  7. Formaldehyde - na srpskom se kaže formaldehid.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe