Essie - Smooth Sailing

21.8.14



Jedan od plavih lakova koji me je oduševio na prvoj slici koju sam videla na internetu je i Essie Smooth Sailing. Među gomilom plavih lakova, ova nijansa je jedinstvena. Na žalost, lak nije dostupan kod nas u slobodnoj prodaji. Moj primerak sam uzela u Nail Lline.u, dok su još uvozili Essie lakove.

Smooth Sailing je deo Essie kolekcije za leto 2011. godine pod nazivom Braziliant. Pored ovog laka planetarnu popularnost su doživeli Too Too Hot i Super Bossa Nova.


Smooth Sailing je lak plave boje za primesama hladne ljubičaste. Zbog toga lak u zavisnosti od osvetljenja, kao i tona kože, često izgleda svetlo ljubičasto-plav. Ipak njegovu boju opisujem kao plavu osnovu, sa lavanda ljubičastim podtonom sa prelepim šimerom. Nijanse u šimeru su u divnim bojama svetlo zelene (skoro mint), bebi ružičaste, svetlo plave i bele. Izražen je kako u bočici tako i na noktima.



Lak je nešto ređe teksture. Prvi sloj slabo prekriva. Može se koristiti i kao toper preko lakova srodnih nijansi za dobijanje interesantnog efekta. Pre nanošenja drugog sloja, potrebno je da se prvi u potpunosti osuši. U suprotnom drugi sloj može da izazove povlačenja prvog, i stvaranja tzv. "ćelavih mesta". Drugi sloj daje pun efekat i punu boju. Suši se bez visokog završnog sjaja. U kombinaciji sa nadlakom, lak se predivno presijava. Suši se nešto sporije, pa sa njim treba imati strpljenja. 

Na slikama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i sloj nadlaka.





Zbog specifične nijanse mislim da izuzetno pristaje osobama svetlog tena, jer tada njegova boja i šimer dolaze do izražaja. Zaista je velika šteta što ovaj lak nije dostupan na našim prostorima.

Kako vam se sviđa? Koje je vaš omiljeni plavi lak.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. baš je posebna nijansa :D
    samo Essie može ovako nešto kreirati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijansa je drugačija i zaista lepa.

      Delete
  2. lep je ali me nekako nije raspametio

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilikom naredne kafe poneću ga da probaš. Mislim da će te uživo oduševiti.

      Delete
  3. Mnogo volim ovaj lak! :) Taman si me podsetila da ga namazem. ;)
    Omiljeni plavac mi je China Glaze Man hunt. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao i ti ga imaš. Divno <3

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe