Dior - Galaxie

26.8.14



Drugi lak iz Diorove kolekcije za jesen 2013. godine je Dior Galaxie. Pored njega iz iste kolekcije su još i Destin i tamno zeleni Mystic Magentics. Iako sam prvobitno mislila da će Destin biti zvezda kolekcije, po meni je to Galaxie. Ne samo što mu je ime predivno, nego je boja prilično jedinstvena, iako u bočici ne deluje tako. 

Galaxie je prelep lak boje crnog vina. Dubina nijanse se menja. Na jakom suncu bazna boja je više crvena, dok u senci je lak tamno crvene boje krvi sa ljubičastim podtonom.

sunce
senka
Šimer je prelep, sitan, karakterističan za Dior lakove. Nijanse koje se smenjuju su crvene, roza, svetlo plave i ljubičaste. Na jakoj svetlosti se divno presijava.


Formula je nešto gušća, pa se puna boja može dobiti iz jednog punijeg sloja. Ja nanosim dva tanja, jer je efekat lepši i šimer izraženiji. Suši se nešto sporije i nema visoki sjaj. Nakon nanošenja nadlaka, lak postaje pravi dragulj na noktima. Zbog inteziteta boje preporučujem korišćenje baze za nokte.

Na slikama imam sloj baze, dva tanka sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Lak je limited edition, pa se kod nas više ne može naći u prodaji. Postoji mogućnost da je još uvek dostupan u nekim većim lancima parfemerija ili aerodromima. Zbog specifičnosti bordo nijanse mislim da izuzetno pristaje osobama svetle puti, jer ističe belinu i prefinjenost ruku.

Da li volite ovakve nijanse? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

21 comments

  1. Divan je <3 Pravi jesenji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Žao mi je što je LE i što nisam stigla ranije da ga prikažem dok je bio dostupan.

      Delete
  2. Lak je prelep , ovakve nijanse idealne za jesenje dane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Taman za nastupajući period.

      Delete
  3. vau, uljepšavat će ti kišne jesenske dane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isitna, samo bez kiše molim, dosta je bilo ove godine :D

      Delete
  4. Divno se presijava. Ah taj šimer :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dior i šimer ne idu jedan bez drugog :D

      Delete
  5. predivna je boja :D posebna, tamnija, jesenska <3

    ReplyDelete
  6. Super je boja, a podsetila si me i da ga namazem u skorije vreme. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Bila sam ubeđena da ovaj lak nemaš, ali u suštini - kako sam to smela da pomislim :D

      Delete
  7. Lepotan, pravi izbor za jesen. Meni je ipak iz tog spektra MT Rebel with a cause favorit .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ah, MT je MT, i on nema konkurenciju koliko je lep.

      Delete
  8. Anonymous27/8/14 14:44

    Stvarno je prelep, sad mi je žao što sam ga propustila...:(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Stvarno šteta. Nadam se da će Dior ponoviti ovu nijansu, mada su šanse male. No, nikad se ne zna.

      Delete
  9. ljubav od laka, prelepo ti stoji

    ReplyDelete
  10. predivan i sjajno ti stoji

    ReplyDelete
  11. Baš je lepa boja, samo me poslednji deo posta razočarao, tj. što je LE.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe