Balea proizvodi za negu tela - 4

19.8.14



Za svako godišnje doba Balea lansira nekoliko novih limited edition proizvoda. To su obično gelovi za tuširanje, losioni, pilinzi i sprejevi za telo, kreme za ruke, šamponi... Zimi su mirisi slatkasti, nešto teži, dok su leti sveži i uglavnom voćkasti. Pakovanja kao i uvek vesela, šarena, naprosto mame sa polica. Ovog leta svi limited edition proizvodi su stigli relativno rano, te im ni ja nisam mogla odoleti.

Ranije sam pisala kako volim da istovremeno rotiram dva ili tri gela za tuširanje. Pored Body Resort Atlantic Figs gela, koristila sam i dva Baleina: Carambola Lambada i Mango Mambo. Oba gela za tuširanje su divnog mirisa. Carambola Lambada osvežavajućeg citrusno-slatkastog. Mango Mambo miriše na egzotični slatkasti, ali ne previše, mango. Nisu previše gusti, lako se nanose i ispiraju. Miris se ne zadržava dugo na koži, ali tokom tuširanja predstavlja pravi ugođaj za sva čula. Više mi se sviđa Carambola Lambada, više prija mom nosu tokom letnjih dana. Moja koža tela je normalna, i ovi gelovi mi ne stvaraju iritacije niti dodatno isušivanje. Cena za svaki je oko 130 din.



Sastav:

Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Coco-Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Glycerin, Inulin, Lecithin, Polyquaternium-7, Citric Acid, Styrene/ Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Sodium Sulfate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, CI 13015sz, (Carambola Lambada CI 42051) (Mango Mambo Orange 4/ CI 15510)


Balea Mango Mambo Bodylotion lepo miriše i dopunjuje se sa gelom za tuširanje istog mirisa. I to je sve. Nisam oduševljena negom niti osećajem na koži. Na nekim delovima tela ostavlja blagi osećaj filma (leđa i stomak), dok na nekima taj problem nemam (ruke i noge). I uvek isto, zaista ne znam zašto. Nakon mazanja moram da operem ruke, jer postaju lepljive. Nemam zahtevnu kožu tela i za mene je ovaj proizvod promašaj. Mislim da je cena negde oko 200 din.


Sastav:

Water/Aqua, Ethylhexyl Stearate, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Glycerin, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Benzyl Alcohol, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Citronellol, Limonene, Geraniol, BHT

Balea Dusch Peeling mit Mandarinen und Orangenduft (piling sa mandarinom i pomorandžom) je proizvod koji sam s nestrpljenjem iščekivala još od najave. Od kad se fenomenalni piling od limuna više ne proizvodi, tražila sam pristupačni a dobar piling za telo. Kada sam ga videla na policama DM drogerije, odmah sam uzela jedan komad, da vidim kakav je. Nakon prvog korišćenja, vratila sam se da kupim još koji piling, ali ga više nije bilo. Pre dva dana slučajno sam ga videla i uzeh još dve tube. Oduševljena sam ovim proizvodom! Posle limuna, najbolji piling za telo koji sam koristila. Dobar koliko i prethodnik, i odlična zamena. Miris je predivan, letnji, svež, ne previše citrusan. Miriše na pomorandže, sa sitnijim narandžastim i krupnijim zelenim zrncima. Lepo se nanosi i ne topi se u potpunosti na mokroj koži, nego ostaje zrnast. Lako se ispira. Našla sam dostojnu zamenu za voljeni limun. Cena je oko 200 din. (piling sam videla u DM-u u Kneza Miloša i na Zelenom Vencu, svega po tri komada)


Sastav:

Water/Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Bambusa Arundinacea (Bamboo) Stem Powder, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum/Fragrance, Citric Acid, PEG-3 Distearate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Mannitol, Propylene Glycol, Cellulose, Benzoic Acid, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopherol, Limonene, Chromium Hydroxide Green / CI 77289, Orange 4 / CI 15510

Tekstura:



Balea Cellulite Gel-Creme je krema za tretiranje delova tela zahvaćenih celulitom. O samom dejstvu ne mogu pisati, jer zahvaljujući iznad svega genetici i bavljenju sportom celog života, celulita skoro nemam. Ovu kremu sam dobila, ali je koristim najviše zbog prijatnog osećaja - krema prijatno hladi, a koža od nje postaje svilenkasta. Miris je predivan. Često uhvatim sebe kako otvaram tubicu i njuškam. Miriše na limun, na sveže i na čisto. Divno! Brzo se upija, što je bitno kod ovakvih preparata. Cena oko 550 din i jedini je proizvod u ovom postu koji nije "limited edition".


Upotreba: 

Dva puta dnevno naneti na problematične delove butina, zadnjice i stomaka i umasirati kružnim pokretima.


Sastav:

Water/Aqua, Alcohol Denat, Ethylhexyl Stearate, Dicaprylyl Ether, Caffeine, Phenoxyethanol, Panthenol, Carbomer, Dimethicone, Parfum/Fragrance, Cyclopentasiloxane, Benzyl Alcohol, Menthyl Lactate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Niacinamide, Alcohol, Sodium Hyaluronate, Linalool, Citronellol, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Limonene, Citral, Geraniol, Bambusa Vulgaris Leaf Extract, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Yellow 10 / CI 47005, CI 16185


Leto nam polako kalendarski prolazi, i uskoro očekujem nove Balea komade u našim drogerijama. Priželjkujem lepe vanilaste, kremaste i čokoladne mirise za nastupajuću jesen i zimu. 

Da li ste probali neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. Njam njam, obavezno ću kupiti taj piling! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno. On je napribližniji pilingu od limuna.

      Delete
  2. Spominjala sam ovaj piling, definitivno je odlična zamena za onaj od limuna. Ja sam uzela poslednji komad sa police pre neka 2 meseca i nisam obratila pažnju na LE oznaku tako da se iskreno nadam da ću uspeti da dođem do još nekog primerka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako naletiš na piling uzmi ga obavezno. Predivan je i zaista ga je malo stiglo. Još uvek je dostupan onaj sa jabukom i cimetom, ali ne mogu da se porede.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe