Avon Lemon Sugar and Pastel Pink

9.8.14




Pre nekog vremena koleginica mi je ustupila svoja dva Avon laka na testiranje i isprobavanje, nakon što sam izrazila svoje oduševljenje nijansama koje sam primetila na njenim noktima. Poslednji put lakove ovog brenda sam imala prilike da probam pre skoro petnaest godina, pa sam se unapred radovala. 

U pitanju su dve divne pastelne nijanse Pastel Pink i Lemon Sugar.

Lemon Sugar je divna pastelno žuta nijansa. Žuti lakovi su jedni od najosetljivijih nijansi i lako je napraviti greške sa njima. U odnosu na ten i podton, treba pažljivo odabrati i tek tada lepota ove boje dolazi do izražaja na rukama. Lak je kremaste završnice i ne mnogo visokog sjaja. Formula je gusta i teška za rad. Potrebno je dosta strpljenja da bi se lak ravnomerno naneo. Sporije se suši, pa ukoliko želite ovu prelepu nijansu na svojim noktima, budite spremni da odvojite vreme za manikir. 

Punu boju sam dobila sa tri tanka sloja, koliko i imam na slikama. Preko laka imam jedan sloj nadlaka.



Pastel Pink je prava pastelna bebi pink nijansa. Ovaj lak me po boji najviše podseća na čuveni China Glaze Spring In My Step. Isto kao i kod gore opisanog "žutaća", formula Pastel Pinka je gusta. Potrebno je tri tanka sloja da bi se dobila puna boja i ravnomerna pokrivenost na noktima. Lak je kremaste završnice i bez visokog sjaja. Sporije se suši.

Na slikama imam tri tanka sloja i nadlak.



Par fotografija "pastel candy" manikira.



Moram da priznam da i pored nezgodne formule, lakovi su divnih nijansi. Jako lepo pristaju svetlom tenu, ali fenomenalno pristaju tamnoj ili tek pocrneloj koži. 

Avon lakovi su dostupni putem kataloške prodaje i cena istih je oko 450,00 din. Veoma često su na akcijji, pa se mogu kupiti po znatno nižim cenama.

Da li ste koristile Avon lakove? Kako vam se sviđaju?

Veliko hvala koleginici na ustupljenim komadima i strpljenju što su bočice ostale malo duže kod mene.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Baš su mi lijepe nijanse, posebno žuta! Šteta zbog sporijeg sušenja, ali isplati se zbog ovako zgodne manikure :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijanse su jako lepe, da im je za oprostiti tešku formulu.

      Delete
  2. Bas su ljepe i ti stoje odlicno!

    ReplyDelete
  3. Roze kao da je pravljen za tebe za "mannequin hands".

    ReplyDelete
  4. baš mi je odlična ta žuta, jer nije jako kričava, a opet je uočljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žuta nijansa je mnogo lepa. Neočekivano mi se dopala.

      Delete
  5. Imam lemon sugar, probala sam ga jednom i pravio mi je dosta problema i izazvao mehuriće. Mada, mazala sam ga po velikoj vrućini, moguće da su vremenske prilike uticale na sušenje laka. Na tvojim noktima pastelno žuta stoji savršeno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Probaj da ga ne mućčađ/vrtiš mnogo po vrućinama. Definitivno nemoj da dišeš ruke od njega, jer je jako lep.

      Delete
  6. Potpuno se slažem da su žute nijanse najosetljivije. A ove dve ti jako lepo stoje. :)

    ReplyDelete
  7. Divne nijanse a i manikir. Ja imam samo dva Avon laka. Jedan sam dobila a jedan je dupe za Smokin hot. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam ni jedan. Hvala puno.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe