A England - Saint George

17.8.14



Pored Dragona, jedan od najpopularnijih A England lakova je Saint George. Sa pravom nosi epitet najlepšeg tamno zelenog holo laka. Takođe je deo "The Legend" kolekcije. Iako prvenstveno označen kao "limited edition", Saint George se i dalje proizvodi, ali uvek u malim količinima i prava je sreća doći do njega. Rasproda se brzo, ali je utešno znati da će biti dostupan kroz neki vremenski period.

Saint George je predivan tamno zeleni lak, sa primesama petrolej nijansi. Holo čestice su prelepe i prelivaju se zlatno, zeleno i plavo. Svaka reč je suvišna u opisu lepote ovog laka. Fotografije ovde igraju mnogo veću ulogu.



Formula je savršena. Jedan sloj je dovoljan za puni efekat i punu boju. Brzo se suši i ima visok sjaj. Zbog inteziteta boje, preporučujem korišćenje baze zbog mogućeg farbanja površine nokta.

Na slikama imam bazu, jedan sloj laka i bez nadlaka.







Zaista je prelep! Pored Dragona i Saint Georga, želim još Tristam i Lady of the Lake, plavi i ljubičasti predivni holo lakovi.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Ne znam da li te je vec neko pitao ili si negde ranije spomenula ,ali moram da pitam gde si kupila ove lakove ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzela sam ih preko sajta Llarowe.

      Delete
  2. Divan divan divan :) ide uz Undercurrent ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je zaista. On i olovka zajedno su prelepi.

      Delete
  3. ma prekrasan je, baš je za šetnju po suncu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo sunce za njega i onda je divan.

      Delete
  4. Predivna mu je boja, jedino mu zameram što bazna boja prilično sakriva holo efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema veze, meni je u toj kombinaciji jako lep.

      Delete
  5. Replies
    1. I meni je tako bilo kad sam ga videla uživo.

      Delete
  6. Predivan! Savršeno ide uz tvoj ten.

    ReplyDelete
  7. ja ne znam da li više volim njega ili zmajčeka. stoji ti odlično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je Đole ipak favorit. Mada ni Zmajček nije za bacanje.

      Delete
  8. Ah prelep je. Definitivno u njihovom top 5. :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe