Picture Polish - Solar Flare

18.7.14



Picture Polish lak iz LE kolekcije koji me je najviše namučio prilikom fotografisanja je Solar Flare. Igrala sam se sa periodom dana, svetlom, raspoloženjem nekoliko puta i nikad nisam bila zadovoljna do perfekcije. Ali ipak odlučih da objavim post, jer bi bila šteta da ga odvajam iz grupe.

Na početku sam bila ubeđena da ovaj lak neću uzimati, ali kad sam ga i uživo probala, oduševila sam se kako mi stoji, te sam ga odmah vratila na listu želja. Mislila sam da će više vući na bakarno-crveno. Sreća pa nije tako.

Ime mu zaiste pristaje...

*Izvor
Picture Polish Solar Flare je još jedan multihrom. Boja mu se preliva između bakarne, zlatne i "muva zelenkaste". Poslednja nijansa javlja se u bočici u obrisima, dok na noktima kod mene nisam uspela da je uhvatim. Ima sitne holo šljokice, koje ga čine još lepšim. Na suncu se prelivaju u svim bojama, dok u senci izgledaju kao srebrne. Prelepo!


Lak je iste gustine kao i Gravity. Kako je dosta redak, ja ga nanosim preko crnog laka. Dva sloja preko Essie Licorice i efekat je fantastičan. Brzo se suši. Nije potreban nadlak, mada ga ja nanosim jer mi je lak još lepši sa visokim sjajem. 






Iako ga nisam želela, ipak se nisam prevarila i jako mi je drago što je deo moje kolekcije. Prelep je i jedan od retkih lakova ovih nijansi koji mi se sviđa i koju mogu da iznesem, ovako hladna.

Kako se vama sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. S obzirom na to da znam kako izgleda uživo vidim koliko je problematičan za slikanje. Sada se brinem kako ću ga ja snimiti ako ti svojim čedom nisi uspela da potpuno dočaraš njegove prelive.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Težak je za slikanje. Probala sam zaista puno puta, jedva sam uspela da ga uslikam približno realno. Jako je lep, ali skoro nemoguć za saradnju. Namučio me je.

      Delete
  2. fantastičan, prava eksplozija!

    ReplyDelete
  3. predivan je i ime mu savršeno pristaje :)

    ReplyDelete
  4. Ne smem vise ni da gledam ove lakove. Samo se nerviram sto ih nemam prelepi su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokušaj da dođeš do njih. Prelepi su! Ja sam se zaljubila na prvi pogled i zaista sam presrećna što sam došla do njih.

      Delete
  5. genijalan *.*
    slažem se, ovakvi lakovi uvijek izgledaju bolje s crnom bazom, ona izvuče najbolje iz njih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kao prava galaksija.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe