Picture Polish - Aurora

22.7.14




Picture Polish Aurora je dragulj kolekcije. I sa ponosom prava kraljica koja zaslužno nosi ime po najlepšoj prirodnoj pojavi Aurora Borealis/Australis. Jedan od lakova iz kolekcije koji više nije dostupan u prodaji.



Aurora je izuzetan lak. Pravi multihrom, koji se teško opisuje rečima. U njenom slučaju fotografije govore sve. Lak čije se nijanse pretapaju iz jedne u drugu i teško je odrediti koja je najzastupljenija. Dovoljno je da se promeni samo mali ugao gledanja i lak dobija potpuno drugačiju dimenziju.


Dominantna boja je zelena, koja je često na granici tamno-zelene i tirkizno zelene. Posle nje najčešće se vidi ljubičasta, koja ponekad prelazi u crvene tonove. Pod nekim uglom se uhvati i tirkizno-plavi odsjaj. Lak sadrži holo šljokice koje se prelivaju u raznim bojama, ali su najupečatljivije u senci. Istovremeno, tada je najveći multihrom prelaz. 




Lak isto nanosim preko crne podloge, jer u suprotnom je potrebno tri ili čeitiri sloja za pun efekat. Za razliku od prethodne trojke, Aurora je nešto drugačije završnice. Holo čestice su mnogo grublje i krupnije što dovodi do toga da se lak suši bez visokog sjaja i sa teksturnim osećajem pod prstima. Da bi bio još lepši korišćenje nadlaka je obavezno, jer tek tada je Aurora prava lepotica i unikat među lakovima. Čitav spektar boja u jednoj bočici.

Zelena Aurora.




Plava Aurora.




Hladno ljubičasta, sa primesama plave Aurora.




I na kraju ljubičasta, sa primesama crvene Aurora.



Picture Polish Aurora lak je jedan od najlepših u mojoj kolekciji. Jedinstven je u svojoj kompleksnosti i zaista prelep. I baš zbog toga mu se tiho divim iz daljine i retko koristim. 

Možda sam ovog puta preterala sa brojem slika, ali nisam mogla da ih ne pokažem, jer Aurora to zaslužuje. Iz ove kolekcije nemam još čudesni Borealis, do kojeg je nemoguće doći. I Illusionist koji mi nije preterano bio zanimljiv, ali kolekciju nekada ne treba razbijati, te vidim da će i on postati deo iste.

Kako vam se sviđa Aurora? Jeste li postali vlasnik nekog Picture Polish laka do sada?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Veruj mi, nisi preterala sa brojem slika. Ova lepota zaslužuje da joj se posveti dosta prostora. Vidi li se na noktima negde onaj zlatni ton koji se nazire u bočici?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na noktima ga nisam primetila, a iskreno nisam ga ni videla u bočici sve do na slikama. Bilo bi još više fotografija, ali bilo bi puno. Jedva sam se ograničila na ovih desetak.

      Delete
  2. Aurora mi je najljepši lak iz kolekcije, pravi mali kameleon <3 Nažalost, nemam još nijedan Picture Polish lak, ali zbog tvojih postova ih želim nekoliko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je predivna. Obožavam je. Unikat i poseban lak. Hvala ti puno, zaista lep kompliment. Najdraže mi je kad čujem da sam nekome pomogla u izboru i da odlučio na kupovinu zahvaljujući mojim utiscima i slikama.

      Delete
  3. Anonymous24/7/14 14:10

    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, kakav lak jebote! :O
    Oprosti, nisam mogla drugacije :)
    Ovo je nesto najlepse sto su moje oci videle u zivotu i ne mogu da verujem da su ga ukinuli :OOO
    Ne pamtim kad sam se ovako odusevila, ne pamtim!
    Uzivaj u laku, izvini na burnoj impresiji, prosto nista drugo ne moze da docara utisak koji je na mene ostavio ovaj lak <3
    Veliki pozz Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opušteno :) Takva je i moja rekacija bila kada sam ga videla, a potom i prvi put namazala na nokte. Nisu ga ukinuli, nego je pravi LE. Pustili određeni broj u dve ture i to je to. Teško da će ga ponavljati, ali nikad se ne zna.

      Delete
  4. Anonymous24/7/14 14:13

    PS. Sad kad sam se malo smirila posle dva minuta da kazem da si obavila sjajan posao sa fotografijama, veoma profi, ove tvoje slike mogu opusteno na desktop. Ali baaaaaaaas bas dobar post, na stranu sto je lak najlepsi na kugli zemaljskoj :)
    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zaista mi znači komentar za fotografije, jer još uvek otkrivam nove tajne fotoaparata i trudim se da fotografije budu što bolje. Hvala još jednom <3

      Delete
  5. Fantazija od laka. <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe