Picture Polish - Altered State

20.7.14



Kada sam videla Picture Polish Altered State, moram da priznam da sam se razočarala. U bočici mi nije izgledao toliko lepo kao na slikama na internetu. Kako imam Chanel Taboo, mislila sam da se takva lepota ne može dva puta javiti u lakoholičarskom svetu. Međutim, Altered State je posle prvog mazanja opovrguo moje reči i pobedio svake sumnje u svoju jedinstvenost i lepotu.

Kao deo Picture Polish Limited Edition kolekcije, u skladu sa njom i naziv Altered State. Ime laka je meni najlepše u kolekciji. Drugo stanje uma...

Michael Whelan
Altered State je izuzetan multihrom lak. Osnovna boja je ljubičasta, koja se preliva od blurple, preko čiste ljubičaste do šljiva ljubičastih nijasni, sa zlatasto-bakarnim osnovama. Pravi ljubičast preliv je teško uhvatiti, jer je potreban čudan ugao da bi se jasno video na slikama. Najupečatljivija je blurple nijansa. Prelivanje je vidljivo kako u bočici tako i na noktima. Holo šljokice su sitne, na suncu se presijavaju u svim nijansama. U senci daju srebrni odsjaj celoj kombinaciji. 




Kao i njegovi prethodnici i ovaj lak je najlepši kada se nanese preko crnog, ili drugih tamnih krem lakova (teget, tamno ljubičasti). U tu svrhu sam koristila Essie Licorice. Ispod preporučujem obavezno korišćenje baze. Altered State sam nanela u dva tanka sloja. Brzo se suši, ima lep sjaj. Pored toga korisim nadlak jer je sjaj laka i efekti neverovatni. 









Sada kada gledam slike, shvatam kolikoje različit od mog voljenog Chanel Tabua. Jako je lep, prelep. Vredan komad u kolekciji oko čijeg nabavljanja se vredi pomučiti.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Replies
    1. Znala sam da će ti se svideti. Divan je!

      Delete
  2. predivan je, dosada meni najljepši *-* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je lep. Hvala puno.

      Delete
  3. Ovi lakovi su fantazija prava! Kako si ga nabavila? Ima li neki sajt sa kog se mogu poručiti i da šalju za Srbiju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Preko interneta sa Llarowe stranice, šalju za Srbiju.

      Delete
  4. kako si ga dobro uhvatila!

    ReplyDelete
  5. Jako je lijep 😍 dali kupuješ PP preko neta ili? Imaju jako lijepe lakove

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Preko interneta sa Llarowe stranice, šalju za Srbiju.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe