Noviteti - Jun´14.

3.7.14




O, da! Ja zaista verujem u to. I ubeđena sam da funkcioniše. Nije to samo opravdanje za kupovinu novih lakova, ili bilo kakavih šarenih kozmetičkih stvarčica, već istinsko verovanje. Iz tog ubeđenja moj blog je dobio ime. Iako sam na početku juna zaista mislila da neću imati pomena vredne kozmetičke kupovine, kraj je pokazao durgačije.

Ceo maj sam grebala stari korektor iz pakovanja, jer sam se zainatila da kupim novi, o kojem sam čitala hvalospeve širom kozmetičkog sveta. Sitgle su dopune kod nas, a sa njima i jedan primerak konačno u moje ruke. Njegovo veličanstvo MAC Pro Longwear Concealer u nijansi nw20. Obožavam ga!


Počastih se sa NYX Butter gloss. Imam četiri nijanse na spisku želja, i odlučih da počnem da je skraćujem. Uzela sam dva... 



Na mojoj facebook stranici sam napisala da su se kod nas konačno pojavili balsami za usne Maybelline Baby Lips.


Sredinom meseca u Lilly i DM drogerije stila je preslatka Essence Cookies&Cream kolekcija. Prijatno sam iznenađena senkama, kako malim kamenim, tako i onima u olovci. Kremu za ruke još nisam probala, čeka svoj red.


Ni ovaj mesec nije protekao bez novina u lakoholičarskom svetu. U Nail Line-u u Subotici OPI Coca-Cola kolekcija je stigla mnogo ranije. Sada su dostupni i u Prima apotekama. Uzeh dva laka, koja su mi zapala za oko još na promo slikama. Oduševljena sam, posebno srebrnom nijansom za koji mogu da kažem da je najlepša i najbolja srebrna folija koju sam ikad imala prilike da mažem i nosim na noktima. Buba zelenko je limited edition, pa ako ga želite brzo u potragu dok ga još ima.



Od Kolino d.o.o sam dobila voljeni Trind balsam za zanoktice i Keratin Nail Protector, čija vas recenzija očekuje tokom jula meseca. Kako neko vreme imam problema sa listanjem noktiju, za sad vam mogu reći da sam prezadovoljna rezultatima.


Kao što uvek pišem, kupovine polovne šminke (koja je u velikom broju slučajeva korišćena malo ili uopšte nije korišćena) ili razmene, su odličan način da dođete do željenog komada za pristupačan novac. Naravno, bitno je da je prodavac proveren. Tako sam u junu ipak udomila China Glaze Petal to the Metal, čiju ste recenziju nedavno čitali.



I na kraju meni najdraže, jer kad vas mama iznenadi, to je neprocenljivo. Još ako mama zna, e to je onda "nešto". Moj novi Balea letnji paket... Hvala mama <3


Na kraju kad pogledam, od moje želje da probam da izguram mesec bez kupovina, stigoh do lepe gomile noviteta. 

U inat kiši i sivim oblacima, fotografijama bojim ovo leto...

Jeste li i vi imali uspešan mesec?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Ura za prolongwear! Jedva cekam swatcheve zelenog OPI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubica je divna. Obavezno probaj.

      Delete
  2. Odlican post, bas sam uzivala, i sve bih rado ukrala ;)

    ReplyDelete
  3. Super noviteti, divni proizvodi :). Jako mi se svidjaju tvoji novi NYX Butter gloss sjajevi, divne nijanse <3. Nadam se da cu nekad biti u prilici da ih kupim jer ih u Pirotu nema nigdeee :((((... Zavidim ti ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Kompletan NYX asortiman može da se naruči i online sa zvanične stranice Alexandar Cosmetics, ili da se poruči telefonom. Porbaj tako, isporučuju u celoj Srbiji.

      Delete
  4. Jel mama kod nas kupila Baleu? Ja nigde nisam videla Mango losion a želim ga :)

    Srebrni OPI je super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je mama uzela u Balei na NBG, kod Merkura, dok sam ja uzimala prašak za veš :D Mada, sad ga već ima u svakom DM-u.

      Delete
  5. jaojao kakav nam je zelenko! jedva čekam slike!

    ReplyDelete
  6. Ti naaprosto ne možeš kupiti nešto što nije lijepo! :D Sve mi se sviđa po običaju! Odoh sad naručiti NYX butter gloss jer me bombardirate njime sa svih strana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih, pa hvala puno :) NYX buterčići su jako dobri. Da si odmah otišla i kupila neki :)

      Delete
  7. Joooj Balea *,* jedva cekam septembar kad udem u DM i izadem sa hiljadu stvari :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo da te dočeka sve što želiš. Ako si u mogućnosti biraj neki veći, ali zabačeniji DM.

      Delete
  8. Kako su lijepe Balea bočice! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šarene :) Njihova pakovanja su sjajna!

      Delete
  9. Uuu Balea je bila šećer na kraju! CG lak mi je divan baš. Ma sve mi je cool :).

    ReplyDelete
  10. Lepa kupovina :-)
    Nekako imam dosta stvari koje su mi potrebne tako da cini mi se da sam manje kupovala :-D
    Mislim da ce i u Julu biti slicna situacija, bar se nadam :-D
    Poz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I kad mislim da mi ništa ne treba, uvek se nešto provuče. A kako i zašto, ne znam :D

      Delete
  11. Divni noviteti. :)

    ReplyDelete
  12. Mislim da ću želeti da probam tog OPI zelenka :D
    I ostalo je lepo, ali samo on me zanima trenutno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi kad da donosim. Mislim da će ti se jako svideti. Šteta što je LE.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe