Essie - Peach Daiquiri

10.7.14



Essie Peach Daiquiri je deo stalne linije Essie lakova. Ujedno i jedna od njihovih najpopularnijih boja. Iako nisam preterani ljubitelj korlano-crveno-pink nijansi, nakon isprobavanja i samo jednog pogleda na moje ruke, znala sam da ovaj lak moram imati u kolekciji. Kako nije moja boja, ovaj lak imam za situacije kad ne znam šta da namažem, a moram nešto da imam na noktima. Univerzalno, klasično i sigurno rešenje je Peach Daiquiri.

Sam naziv laka je lepršav, letnji, sladak. Baš kao i istoimeni koktel, koji bi svima prijao tokom letnjih sparnih večeri...

Izvor
Iako je koktel žuto-narandžastih nijansi, lak nije takav. Essie Peach Daiquiri je divna koralna nijansa, sa odličnim odnosom crvene i pink u podtonu. Na meni do izražaja više dolazi pink podton. Tako da ja ovaj lak opisujem kao hladnu pink-koralnu nijansu. Na suncu boja je jarka i vedra. Dok u senci dobija skoro neon izgled. Ne znam da li mi je lepši na rukama ili stopalima.



Lak je krema, ali je formula nešto ređa. Za punu pokrivenost meni je potrebno dva sloja, prvi nešto tanji, drugi puniji. Završnica je visoki sjaj, pa nadlak nije neophodan. Ali je neophodan ako želite da se lak brže osuši, jer se sam suši nešto sporije. 

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i bez nadlaka.




Ova nijansa odlično pristaje svetloj koži. Ukoliko ste hladan tip, iz laka izbija roza podton. Ako ste topliji tip, lak ima crvene tonove. Pravi lak za situacije kad ne znate šta da namažete. Klasika u poslednji čas!

Kako vam se sviđa? Jeste li ljubitelj ovakvih nijansi?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Moja boja! Obozavam Essie lakove, ali ovaj nemam u kolekciji. Eto mi razloga da skoknem do DM-a, kad prestane kisa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno. Nadam se da si ga ulovila pre neki dan kad su bili na popustu u Lilly radnjama.

      Delete
  2. Aaaaaaa ovo je lak koji je kao stvoren za mene! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako sam doprinela da ti odu pare iz novčanika, drago mi je :D

      Delete
  3. Mnogo mi se dopada što je prigušen koralac, ne dreči previše. I lepo ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nekako mi je lepši u senci nego na suncu.

      Delete
  4. MH u svakoj kolekciji, bas divan koralac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan od retkih u mojoj kolekciji, jer nisam baš naklonjena ovim nijansama.

      Delete
  5. nije moja boja, ali tebi stoji perfektno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. A da probaš, nikad se ne zna? :D

      Delete
  6. Replies
    1. Divna ruzicasto-koralna nijansa!

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe