Essie - In The Cab-Ana

28.7.14



Essie In The Cab-Ana je deo Essie Resort kolekcije iz 2013 godine. Na moju veliku žalost ova kolekcija nikad nije stigla na naše prostore. Moj doleteo preko Atlantika za mene, zahvaljujući divnoj personi, koju ovim putem puno pozdravljam i želim joj da što pre može ponovo da trči na štiklama.

U kolekciji se nalazi još pet prelepih nijansi. Nisam primetila nijednu od njih kod nas u prodaji. A sudeći po promotivnim fotgrafijama, In The Cab-Ana je zvezda kolekcije.




Ovo je jedan od onih lakova koji jednostavno ne vole da sarađuju, ne vole da poziraju i imaju svoju volju. Slikala sam ga nekoliko puta kroz tri meseca. Jarko sunce ga ispere na fotografija, previše oblaka ga umrtvi. Svetao dan, bez previše sunca i previše tamnih oblaka je pravo vreme za hvatanje njegove lepote.

Essie In The Cab-Ana je prelepa nebesko plava nijansa. Jednostavna, čista, intezivna. Vedro nebo u bočici. Izuzetno lepa i elegantna na belim rukama, fantastičan pratilac tamnog tena. Pravi letnji lak za sunce, more, pesak, vrele letnje noći... 



U pitanju je jedna od boljih kremastih formula koje sam imala prilike da mažem. Lako se nanosi, još lakše raspoređuje na noktu. Potrebna su dva sloja za punu boju. Kao i sve punije kreme, suši se nešto sporije, ali sa lepim sjajem kao završnicom. Nadlak nije poteban. Ali ako nemate strpljenja da čekate da se osuši, onda je njegova upotreba obavezna.

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Iako imam mnogo plavih lakova, različitih nijansi, In The Cab-Ana je jedinstvena u mojoj kolekciji. Prelep lak koji vredi imati. Prelep je. Zaista se nadam da će regionalni uvoznici početi uvoziti još neke, zanimljivije nijanse, više sezonskih kolekcija koje Essie lansira u talno određeno doba godine. Jer šteta je da neki predivni komadi nikad ne dospeju u ruke naših lakoholičarki, blogerki i ljubitelja lakova za nokte.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju. 

You Might Also Like

14 comments

  1. Anonymous28/7/14 11:42

    Prelepa boja :)

    ReplyDelete
  2. Neverovatno koliko je na tebi plavlji od onoga sto izgleda u bocici. Meni on odaje utisak neke zelene sa nijansom plave u sebi... ovde je u stalnoj prodaji. Moracu da ga uzmem mada je verovatno lepsi na tamnijem tenu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni npr. u bočici odaje utisak plave sa primesom sive. Nigde ja tu ne vidim zelenu :D Ali oči su različite. Na noktima je definitvno plavlji nego u bočici, pa zato ako možeš prvo da ga probaš, bilo bi sjajno. Na tamnom tenu je još lepši.

      Delete
  3. Neverovatno lepo izgleda!

    ReplyDelete
  4. Oduševio me je tvoj opis boje, a divno je znati da mu je i formula tako dobra.

    ReplyDelete
  5. kakvo savršenstvo od boje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Tebi bi se posebno svideo :)

      Delete
  6. Divan je lak! Njega i zelenka sam cekala :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Na žalost kod nas nikad neće stići. Ali, ne gubimo nadu...

      Delete
  7. Jako lepo ti stoji, a oni bi mogli da počnu da uvoze i Resort kolekcije, često ima baš dobrih boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. U Resort kolekcijama možda su i jedne od najboljih boja koje Essie izbacuje.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe