China Glaze - What A Pansy

7.7.14



Poslednji u nizu China Glaze lak iz prolećne kolekcije koji posedujem je What A Pansy. Na prvo pogled veoma običan lak, učiniće vam se - tako česte nijanse. Međutim, kada se namaže boja postaje jedinstvena i izuzetno lepa.

What A Pansy je "periwinkle plava krema" ili "blurple". Na našim jezicima ja bih ovu boju opisala kao odličnu mešavinu plave i ljubičaste, ili jednostavno lavanda plavi lak. Nekada lak ima više plavih, a nekada više ljubičastih tonova. Ali ono što je uvek isto je prisutan dimni efekat. Tako lak na noktima uvek izgleda "mutno". 


Lak je odlične formule, možda i najbolje od svih lakova iz ove kolekcije koje sam imala prilike da probam. Dva sloja su dovoljna za punu boju. Lako se nanosi i nešto sporije suši. Ima visoki sjaj kao završnicu, pa korišćenje nadlaka nije obavezno. Ja ipak nanosim nadlak, tako mi je lak još lepši. Preporučujem obavezno korišćenje baze, zbog mogućeg farbanja nokta.

Na slikama imam bazu, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.





Iako jednostavan, ovaj lak je mnogo lep. Zbog nijanse mislim da mnogo bolje pristaje svetlim tipovima, nego tamnoj koži. 

Kako vam se sviđa? Jel imate neki lak iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

17 comments

  1. Predivan je, obozavam sve nijanse ljubicaste ali nisam ovoj nikada pridavala puno paznje, svakako ide na listu zelja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bočici i pored ostalih iz kolekcije izgleda belično. Ali na noktima je potpuno druga priča.

      Delete
  2. Nakon AtVV, Lotusa, i Metro pollen-tin-a, ovaj bi bio sledeći na redu kod mene za kupovinu :) Lep i interesantan, nemam baš takvu ljubičastu u kolekciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično. Boja je prekrasna.

      Delete
  3. Ovaj lak mi se dopao čim sam ga ugledala na policama, ali ne znam zašto ga ipak nisam uzela. Svakako je poseban.
    Lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. Odlicno ti stoji ova boja!

    ReplyDelete
  5. Slatka lavandica i, opet, savršena za tvoj podton.

    ReplyDelete
  6. predivna boja, nisam fan ljubičastih lakova ali je ovaj san snova *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Prava "blurple" nijansa.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe