Balea proizvodi za negu tela - 3

14.7.14



Pored omiljenih losiona za telo i gelova za tuširanje, od Balee rado koristim i pilinge za telo. Sama asocijacija na piling su gruba, krupna zrnca. Međutim, Balea pilinzi su okarakterisani kao "uljani-krem piling za svakodnevnu upotrebu". Ono što je karakteristično za ovaj brend jesu sezonski proizvodi, tj. limited edition komadi koji su dostupni jednu ili dve sezone. Neretko takvi proizvodi su im najbolji. 

U prethodnim mesecima sam rotirala tri pilinga, zbog pristupačnosti cene, a i moje brze zasićenosti mirisima. 


Balea piling za tuširanje sa mirisom jabuke i cimeta je jedini sa slike dostupan na našem tržištu. Miris me podseća na pitu od kiselih jabuka, sa dosta cimeta i vanilin šećera (iako ovog poslednjeg nema u opisu proizvoda). Neko ovakav miris ne voli, ali meni prija. Iako slatkast i zimski, prija mi i leti. Od tri na slici, meni je ovaj piling najlošiji. Po strukturi više podseća na gel za tuširanje "sa teksturom", ako ga mogu tako opisati. Nema karakterističnih krupnih zrnaca, blag je, nešto ređi i nakon nanošenja na mokru kožu topi se u kremastu strukturu. Miris se ne zadržava na koži nakon tuširanja. Za nekoga ko ima veoma suvu, suvu ili osetljivu kožu, a želi da proba piling za telo, ovaj bi bio dobar. Iako je moja koža normalna, posle upotrebe ipak koristim dodatnu negu u vidu losiona/mleka za telo. Cena je oko 160,oo din.


Sastav: 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Almond Oil Glycereth-8 Esters, Acrylates Copolymer, Bambusa Arundinacea Stem Powder, Parfum, Citric Acid, PEG-3 Distearate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, Benzoic Acid, Tocopherol, Eugenol, Limonene

Tekstura:


Balea Indian Chai piling gel za tuširanje sam dobila tokom zime 2013. godine. Ne sećam se da je piling bio u prodaji kod nas, ali znam da krema iz iste linije jeste. Iako na prvi susret mi se nije svideo, tokom upotrebe sam ga volela sve više i više. Sam piling me podseća na blago karamelizovani šećer, sa manjim i većim granulama. Na koži nije previše grub, ali sasvim dovoljan za vidljive efekte. Nešto je gušće strukture, ali se jako lepo razmazuje. Miris je prelep. Najviše je zastupljen miris vanile, sa mrvom cimeta. Pravi zimski i baš onako kako volim. Jako mi je žao što ovog pilinga više nema u prodaji. Ako negde naletite na zalihe, -preporučujem.


Sastav:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Almond Oil Glycereth-8 Esters, Acrylates Copolymer, Parfum, Citric Acid, PEG-3 Distearate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Benzoic Acid, Tocopherol, Mica, Limonene, CI 15510, CI 47005, CI 77891.

Tekstura:


Balea piling gel za tuširanje sa mlekom i limunom je jedan od najboljih jefitnih pilinga za telo koje sam ikad probala. Na žalost, ovaj limited edition komad se više ne može naći u našim drogerijama. Velika je šteta, jer je proizvod izuzetan. Miris je blag i osvežavajući, sa mirisom limuna kao glavnom notom. Gušći je sa sitnim belim kristalima i krupnim plavim zrncima. Nešto je grublji od prethodna dva, i odličan za letnje vrućine. Lepo se nanosi i ne topi se u potpunosti na mokroj koži, nego ostaje zrnast. Lako se spira. Jako ga volim i još uvek mu tražim dostojnu zamenu.


Sastav:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Parfume, Citric Acid, PEG-3 Distearate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate,  Mannitol, Cellulose, Benzoic Acid, Denatonium Benzoate, Hydroxypropyl Methyl-Celullose, Tocopherol, Limonene, CI 77007, CI 47005, CI 77492, CI 77491.

Tekstura:


Veoma mi je žao što nekih proizvoda više nema u prodaji. Međutim, uvek nam dolaze neki novi, nekad bolji nekad lošiji. Balea je poznata po prelepim pakovanjima koja mame sa polica, većinski pristupačnim cenama i zaista kvalitetnim proizvodima.

Da li ste koristili neki Balea ili Alverde piling? Neke preporuke?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. I love Balea series! They produce cosmetics that smell gorgeous :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you. I love them very much, and plus the price is great in Serbia.

      Delete
  2. Ja isto volim Baleine pilinge! Jabuku i indijski caj imam jos malo, a kod nas vec neko vreme ima i sa mirisom mandarine, njega jos nisam nacela. Kad budes u prilici probaj piling u kutiji, Totes Meer Salz, sa mirisom limunove trave, on je fantastican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci. Probaću da ga nađem ovde kod nas. Videla sam taj sa narandžom, taman sad kad potrošim jabuku/cimet.

      Delete
  3. Kupila sam nedavno onaj sa jabukom i cimetom, ali ga još uvek nisam isprobala. Privukao me je miris koji je divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si jedna od retkih, pored mene, da je rekla da joj se sviđa miris. Svi se žale kako je kiseo, a ja opet pred očima vidim lenju pitu od kiselih jabuka :D

      Delete
  4. Nisam probala samo Indian Chai, ali slažem se da je ovaj sa limunom milion puta bolji nego ovaj sa cimetom. Prvo sam njega probala, i očekivala da je i cimet sličan. Šteta, baš je dobar piling. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta za limun, zaista je bio sjajan. Još uvek ne mogu da nađem neki koji će mu biti ravan.

      Delete
  5. Imam piling sa limunom i ja ga bas volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam još jednu tubu i sve me strah da je načnem :(

      Delete
  6. Piling s jabukom i cimetom zaista ima rijetka zrnca i više podsjeća na gel za tuširanje ali moram priznati da je meni dobar ako se poslužim malo jačim pritiskom ruke dok pilingiram tijelo. Zapravo mi je najbolji za kožu na području dekoltea i za ruke. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je odličan za predele gde je tanka koža. Ali meni za noge, stomak i guzu ne radi ama baš ništa :( Ali makar lepo miriše :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe