Vichy Idealia Eyes

6.6.14



Vichy Idealia Eyes je novitet iz Vichy kompanije koji koristim nešto više od mesec dana. Sa korišćenjem sam počela još sredinom marta meseca, ali usled virusnog konjuktivitisa, tokom tri nedelje predeo oko očiju nisam smela tretirati kremama. Sredinom aprila sam nastavila sa dotadašnjom rutinom.

Pakovanje je jednostavna tuba, sa specifično dizajniranim aplikatorom. Takav aplikator omogućuje precizno doziranje proizvoda i lako nanošenje. Kako je silikonski, nežan je i ne stvara iritacije prilikom rukovanja. Blago se savija u potezu kretanja. Preporučeno je da se krema nanosi od unutrašnjeg ugla oka, ka spoljašnjem blagim pokretima, pri čemu se krema razmazuje. Ukoliko je potrebno, ostatak kreme se "utapka"  vrhom prsta.

Na vrhu silikonskog aplikatora nalazi se sasvim dovoljan mali otvor, koji onemogućava da se istisne više proizvoda.



Šta obećava proizvođač

Vichy Idealia Eyes je nova nega za osetljivo područje oko očiju. Transformiše kvalitet i boju kože, osvetljava tamna područja, ublažava izgled tamnih podočnjaka, izglađuje linije na površini kože oko očiju. Sadrži trenutne iluminatore koji trenutno osvetljavaju kožu oko očiju. Hipoalergen je, prikladan za osetljivu kožu i sadrži termalnu vodu Vichy. Pogodan za sve tipove kože, bez obzira na starosnu dob.


Sastav:


Moje mišljenje

Imam svetao ten i izražene urođene plavo-ljubičaste podočnjake. Bez obzira da li sam odmorna ili ne, oni su tu. Iako sam probala mnoge proizvode za negu kože oko očiju, ni jedan nije dao odlične rezultate u smanjenju inteziteta boje. Na žalost ni Vichy Idealia Eyes nije ispunila moja očekivanja u ovom slučaju. Iako sam kremu koristila ujutru i uveče, nisam videla nikakvu promenu kod boje mojih podočnjaka.

Na samom početku korišćenja, koža oko očiju mi je bila dehidrirana, te ova krema kod mene nije funkcionisala u paru sa korektorom (u to vreme koristila sam NYX HD korektor). Ali nakon dve nedelje, stanje se znatno poboljšalo. Koža je postala mekša i hidrirana, te problem sa korektorom je nestao. Ponekad sam koristila kremu bez korektora (što je za mene nezamislivo!), pa se tad na koži vidi blagi sjaj i cela regija izgleda odmornije. 

Koristila sam je prema uputstvu: na čistu i suvu kožu, potom ostatak dnevne/večernje rutine nege lica. Krema je lagane teksture, koja se brzo upija. Kožu ostavlja nežnom i glatkom. Bez mirisa, nežne puderasto krem boje. Dobra za predstojeće tople letnje dane i večeri.




U mom slučaju obećanje proizvođača da krema deluje na osvetljivanje tamnih podočnjaka, nije ispunjeno ni posle više od mesec dana svakodnevnog korišćenja. Trenutno posvetljavanje usled iluminatora u kremi je prisutno. Ali u mojim godinama, meni to nije dovoljno, te mi je potrebna bogatija nega. Mada sam zadovoljna hidratacijom koju pruža.

Mislim da bi Vichy Idealia Eyes odgovarao mlađim ženama i devojkama, čija okoloočna regija nema velike zahteve i koje žele laganu hidrataciju i instant posvetljivanje, ne tako velikih podočnjaka.

Iako sam oduševljena i prezadovoljna Vichy Idealia Life serumom, Vichy Idealia Eyes je za mene isuviše blaga, te svoju potragu za savršenom okoloočnom kremom nastavljam i dalje.

Preporučena neobavezna cena Vichy Idealia Eyes: 2633,04 din. 

Da li ste probali ovu kremu? Preporuke za neke druge kreme?

Hvala na čitanju.

* Proizvod sam dobila direktno od uvoznika, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You Might Also Like

8 comments

  1. Anonymous6/6/14 10:46

    koristila sam razne kreme i potpuno sam razocarana.vec neko vreme koristim najjeftinije apotekarske kreme.bar ne bacam novac.super su recenzije,pratim te,pozdrav!lila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Lila. Davno mi se pokazalo da cena nije merilo kvaliteta kad je u pitanju preparativna kozmetika. Bar ona koja je dostupna mom džepu. Vichy preparativu koristim godinama, i uvek joj se vraćam. Neki artikli su obavezni sastav moje dnevne rutine prilikom nege lica, neke isprobavam u daljoj potrazi. Za mene oni imaju odličan odnos cena-kvalitet.

      Delete
  2. Volim Vichy proizvode. Imam osjetljivu kozu i koristim Vichy Dermablend tecni puder. Izvrstan je.

    style-mepretty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni omiljeni već dugo godina. Nekima se vraćam, a sa nekim proizvodima se naprosto nisam našla.

      Delete
  3. Tek sam pocela da je koristim ali mi se utisci slazu sa tvojim bas. ali posto moja koza nije dehidrirana bas sam se lepo slozila sa ovom kremom. Mada moram jos malo da je koristim pre definitivnih utisaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada mi je koža oko očiju u mnogo boljem stanju nego što je bila pre korišćenja ovog proizvoda. Ali što se tiče ublaživanja tamnih podočnjaka, tu nisam imala nikakve promene.

      Delete
  4. Podsjeća me na Payot okoloočnu koju sam recenzirala neki dan - efekt je trenutan, hidratacija osrednja ali u ovim toplijim danima za dnevnu njegu sasvim dovoljna. :D Vichy neću kupiti ali ću se vratiti svojoj Nuxe okoloočnoj koju preporučujem i tebi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako. Za tople dane sasvim dovoljna nega, ali nišra spektakularno. Što se tiče Nuxe preparative, valjda će uskoro otvoriti svoja vrata i ovde kod nas u Srbiji.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe