Srećan drugi blogo-rođendan JWC

16.6.14



Prošlo je već dve godine. Okrenem se, pogledam i zapitam "Kad pre?!" Kažu da vreme brzo prolazi kada se radi nešto iz ljubavi. Verujem da je tako... U proteklih godinu dana u svetu blogovanja dogodilo mi se mnogo lepog. Više nego što sam ikad mogla da poželim. Upoznala sam nove ljude, stekla istinske prijatelje, bila na mnogim događajima, spoznala kako svet kozmetike i različitih brendova živi i diše, sa nekima ostvarila saradnju koja traje. Ponekad ne treba biti lažno skroman, pa tako ni ja nisam ovog puta. Zaista mi je drago gde se trenutno nalazi moj blog i samo mogu poželeti da bude još bolji.

Za sve moje čitatelje, uz veliku pomoć mojih prijatelja, organizovala sam nagradnu igru. Uvoznici i distributeri, prema kojima imam veliko poštovanje, su odlučili da vas obraduju poklonima. Njihove proizvode i usluge  i sama koristim, te sam se uverila u kvalitet.

Sve nagradne igre su otvorene za čitatelje iz Srbije, ali nisu sve otvorene za ceo region ili ceo svet. Slobodni ste da se prijavite za bilo koju ili sve nagrade za koje možete, ali znajte da ukupno možete osvojiti samo jednu.

Imena dobitnika ću objaviti na blogu i facebook stranici. Darivanje počinje 16.06.2014. u 12:00 a završava se 01.07.2014. u 12:00. Dobitnici će imati rok od četiri dana da mi se jave na e-mail ili porukom preko moje facebook stranice. Uslovi za učešće u igri su uvek isti: da pratite stranicu sponzora nagrade, da pratite Jelena´s Wonderful Colors facebook stranicu i da budete GFC pratilac mog bloga (opciono).

Pa da krenemo...


Vichy Srbija jednom dobitniku poklanja Vichy Capital Soleil Super Foam for Kids SPF 50 + IZNENAĐENjE. Samo za čitaoce iz Srbije


a Rafflecopter giveaway

La Roche-Posay Srbija jednom dobitniku poklanja La Roche-Posay Effaclar DUO [+] (Corrective Unclogging Care Anti-Imperfections) kremu + IZNENAĐENjE. Samo za čitaoce iz Srbije


a Rafflecopter giveaway

Trind Srbija jednom dobitniku poklanja Trind Keratin Nail Protector, Trind Nail Brightener i Trind Caring Color 194 - Ice BlueSamo za čitaoce iz Srbije


a Rafflecopter giveaway

Kozmetički Studio Artistry Lux jednom dobitniku poklanja manikir sa lakiranjem noktiju u boji po želji. Samo za čitaoce iz Srbije


a Rafflecopter giveaway

Originalan i ručno pravljen Nakit sa dušom jednom dobitniku poklanja minđuše i narukvicu, od poludragog kamena tirkiz, i Essie lak Naughty NauticalSamo za čitaoce iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore i Makedonije.


a Rafflecopter giveaway

Srećno!

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

67 comments

  1. Srećan blogorođendan! :))

    ReplyDelete
  2. neću sudjelovati, ali samo da čestitam rođendan :)))

    ReplyDelete
  3. Srecan blogorodjendan! ne zna se koja nagrada je bolja! mada ja bih volela LRP zbog problema sa licem :/ srecno svima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Srećno u igrici.

      Delete
  4. Srećan blogorodjendan! :))

    ReplyDelete
  5. Srecan blogorodjendan! :)))

    ReplyDelete
  6. Srećan blogorođendan! :)

    ReplyDelete
  7. Wow, već dve godine!!!

    Od srca čestitam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Prolete vreme.

      Delete
  8. proleteše dve godine! želim ti još mnogo, mnogo uspešnih!

    ReplyDelete
  9. Srećan blogorođendan! :)

    ReplyDelete
  10. Srećan blogorođendan, još mnogo uspešnih godina. :-*

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjda sam se dobro prijavila,i uzgred Srecan Drugi Blogorodjendan,i da ih bude jos mnogo!! :)

      Delete
  12. Srećan blogorođendan! :)

    ReplyDelete
  13. Rećan drugi blogorođendan!!!! :))

    ReplyDelete
  14. Čestitam blogorođendan :D

    ReplyDelete
  15. Ne sudjelujem, ali čestitam i želim ti još puno godina bloganja! :D

    ReplyDelete
  16. Kakve divne nagrade!
    Ja ću ti čestitati dvije godine uspješnog rada i zaželjeti ih još mnogo! :*

    ReplyDelete
  17. srecan blogorodjkis :)

    ReplyDelete
  18. Čestitam ti od srca, vodila si i više nego uspešan blog koji zaslužuje da opstane još dugo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga moja, tvoje reči zaista znače. Nadam se da će blog biti još bolji i veći.

      Delete
  19. Anonymous17/6/14 11:26

    Moze li neko da mi objasni sta je GFC? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. GFC je Google Friend Connect, platforma za praćenje blogova. Što bi rekli "To je ono plavo dugme na blogovima na kome piše "Join This Site" :)

      Delete
  20. Neka bude jos mnogo rodjendana, cestitam!

    ReplyDelete
  21. Anonymous17/6/14 23:15

    Vreme pichi mnogo bRezobrazno ako mene pitas -.-
    Srecan rodjendan i da jos mnogo godina uzivas u ovom blogu, zadovoljna, ispunjena, zdrava i srecna sa svim svojim bliznjima, a i mi sa tobom :-)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga moja na ovim divnim rečima :)

      Delete
  22. srećan blogorodjendan :) neki ih bude jos mnogo

    ReplyDelete
  23. Srecna godisnjica rada :) i zelim vam jos mnogo uspesnih godina :)

    ReplyDelete
  24. Srećan blogorođendan! :)
    Desanka Savic
    desankasavic@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Daco ukoliko želite da učestvujete u igri potrebno je da se prijavite preko gore postavljenih talona i ispunite određene zahteve.

      Delete
  25. joj, pa čini mi se da je jučer bio prvi rođendan... sretno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Vreme leti, nema šta :)

      Delete
  26. O pa srećan blogorođendan i neka ih bude još puno!

    ReplyDelete
  27. srecan blogorodjos! ;)

    ReplyDelete
  28. sretan blogorođendan!! nadam se da će ih biti još i više!! <3

    ReplyDelete
  29. Čestitam!
    Puno uspeha u daljem radu! :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe